Kurs angielskiego indywidualny- poziom A1.2 - 42h - forma zdalna. Projekt: Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych - woj. świętokrzyskie
Kurs angielskiego indywidualny- poziom A1.2 - 42h - forma zdalna. Projekt: Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych - woj. świętokrzyskie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
Osoby dorosłe, które z własnej inicjatywy chcą podniesć swoje umiejetności, kompetencje lub nabyc kwalifikacje mające miejsce zamieszkania na terenie województwa świętokrzyskiego, w szczególności osoby o niskich kwalifikacjach, osoby starsze, osoby z niepełnosprawnościami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie A1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu słowa i bardzo proste zdania na swój temat, na temat jego rodziny, na temat tego co mu bliskie i znane, jeśli jego rozmówcy mówią do niego powoli i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje nazwy, słowa i bardzo proste zdania np. w ogłoszeniach, katalogach i na plakatach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w rozmowie jeśli jego rozmówca zgadza się powtórzyć wolno lub uprościć zdanie a także pomóc mu w jego wypowiedzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stawia proste pytania na znane mu tematy lub na temat tego co jest mu niezbędnie potrzebne a także odpowiada na podobne pytania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje siebie, swoje mieszkanie i ludzi których zna używając słów i wyrażeń bardzo prostych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Pisze krótki SMS lub email np. z wakacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypełnia prosty formularz wpisując swoje dane takie jak imię i nazwisko, narodowość, wiek, adres | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez min 1 rok, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A1.1 (początkujący) i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia indywidualne prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie A1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta.
Gramatyka A1.2
Przymiotnik i Przymiotniki – kolejność słów
Artykuły
Artykuł A, An, The, 0
Czasy przeszłe
Czas Past Simple:
Czas Past Simple: TO BE
Czas Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Zaimki
Zaimki osobowe, tj. j I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze, np. my, your, his, her, its, our, your, their
Zaborczy z „s”, Paul’s daughter, my sister’s house
Zaimki wskazujące, that, those, this, these
Czasy teraźniejsze
HAVE GOT, pozytywne, negatywne, pytanie
HAVE
BE pozytywnym, negatywnym, pytaniem
There is, There are,
Czas present simple w odniesieniu do nawyków i codziennych czynności,
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually, itp.
Pytania
Tworzenie pytań za pomocą TO BE
Tworzenie pytań za pomocą HAVE GOT
Tworzenie pytań w czasie Present Simple
Słownictwo
Liczby
Alfabet
Zabarwienie
Obiekty i instrukcje w klasie
Kraje i narodowości
Przymiotniki
Oferty pracy
Uczenie się
Czas
Wyrażenia czasowe
Popularne czasowniki
Technologia
Żywność
Gotowanie
Miejsca w mieście
Meble
Rodzina: lata i daty
zwroty zawierające: from, work, przyimki czasu, like,
Przyimki miejsca
Mówiąc cześć
Przestawiać sobie ludzi
Literowanie słów
Proszenie i przekazywanie informacji
Pytać o różne rzeczy i odpowiadać
Dokonywanie ustaleń
Dotarcie do restauracji
Zamawianie posiłku w restauracji
Proszenie o wskazówki i udzielanie wskazówek
Pozostawianie wiadomości głosowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Język angielski A1.3 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Język angielski A1.3 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Język angielski A1.3 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 31-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Krupa Turała
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane w ramch projektu "Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych" realizowane przez Wojewódzki Urząd pracy w Kielcach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us)
minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej
RAM: nie dotyczy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy
800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie:
Windows XP SP3 luv nowsze
mac OS X 10.7 lub nowsze
Ubuntu 12.04 lub nowsze
Mint 17.1 lub nowsze
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze
Oracle Linux 6.4 lub nowsze
Cent OS 6.4 lub nowsze
Fedora 21 lub nowsze
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bit)
Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”