Akademia HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Akademia HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy zajmujący stanowiska menadżerów, pracowników zespołów HR oraz innych pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną lub zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażenie uczestników w umiejętność wdrażania rozwiązań efektywnej pracy zdalnej, hybrydową, home office, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, korzystania z odpowiednich narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenia sobie z typowymi trudnościami oraz budowania zaangażowania pracownikówkorzystających z tych form pracy, zapewnienia sprawnej komunikacji i podziału zadań
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu4 i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1
Przegląd zapisów Kodeksu Pracy regulujących zasady organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Omówienie podstawowych korzyści i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
MODUŁ 2
Przegląd dostępnych narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową
Omówienie najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania technologii w pracy zdalnej
MODUŁ 3
Identyfikacja podstawowych potrzeb pracowników wynikających z pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Przegląd typowych trudności towarzyszących pracownikom zdalnym i strategie ich eliminacji
MODUŁ 4
Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej i hybrydowej
Strategie motywacyjne i budowanie więzi z zespołem w środowisku pracy zdalnej
MODUŁ 5
Skuteczne techniki komunikacji w pracy zdalnej i hybrydowej
Pułapka komunikacji jednostronnej
Usprawnianie komunikacji jednostronnej.
Korespondencja biznesowa.
MODUŁ 6
Strategie delegowania zadań i zarządzania projektami w środowisku zdalnym
Omówienie różnicy między delegowaniem, zlecaniem i prośbą. Przygotowanie listy zadań, które kierownik może delegować i listy przykładowych zadań, które kierownik zleca pracownikom
Trudności i błędy popełniane przy zlecaniu zadań
Symulacje - zlecanie zadania; pierwsza symulacja spontaniczna, druga - po korekcie. Omówienie „co się sprawdza, na co zwrócić uwagę przy zlecaniu zadania, czego unikać?”
MODUŁ 7
Wprowadzenie do narzędzi monitorowania efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Opracowanie systemów oceny efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Wprowadzenie do monitorowania – czym jest monitorowanie, różnice między monitorowaniem a kontrolą, korzyści z monitorowania
Jakie zadania i w jakim terminie powinien monitorować kierownik?
Przeprowadzenie rozmowy monitorującej zgodnie ze strukturą „4Z” (Zapytaj, Zakomunikuj, Zaplanuj, Zmotywuj)
Ocena zadania i udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej. Modele Zorro, Kanapka i FUKO
MODUŁ 8
Strategie unikania mikrozarządzania i wspierania autonomii pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej
Rola menedżera w wspieraniu samodzielności i inicjatywy pracowników zdalnych
Istota przywództwa: Przywództwo a zarządzanie
Kompetencje lidera arkusz kompetencji lidera – samoocena wg 18 kompetencji w odniesieniu do własnego działania
Obszary odpowiedzialności menedżera wg J. Adaira – jednostka, zespół, zadanie
MODUŁ 9
Przegląd strategii zapobiegania wypaleniu zawodowemu i poprawy well-beingu w pracy zdalnej i hybrydowej
Wdrażanie programów wsparcia dla pracowników zdalnych i elastycznego czasu pracy
Krótkie wprowadzenie do zarządzania sytuacyjnego – rys historyczny
Kompetencje i zaangażowanie – dwa wymiary rozwoju pracownika
Etapy rozwoju pracownika – cztery poziomy dojrzałości (R1 – R4)
Czym się różni droga rozwoju ostrożnego nowicjusza i entuzjastycznego nowicjusza?
Krytyczne momenty na zawodowej drodze pracownika
Poziom własnej automotywacji. Rola automotywacji, sygnały jej spadku i wpływ motywacji na podległych pracowników – dyskusja.
Czynniki wpływająca na motywację do pracy.
Wzmacnianie swojej automotywacji
Czynniki demotywujące i stresujące. Praca grupowa nad sposobami redukcji i przeciwdziałania najważniejszych czynników.
MODUŁ 10
Omówienie strategii wdrażania technologicznych narzędzi wspierających pracę zdalną i hybrydową
Praktyczne wskazówki dotyczące wyboru i implementacji odpowiednich rozwiązań technologicznych
MODUŁ 11
Strategie organizacji pracy zespołowej w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej
Praktyczne narzędzia wspierające współpracę i efektywność zespołów zdalnych
Dyskusja na temat typowych problemów i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
MODUŁ 12
Walidacja efektów uczenia się:
Przeprowadzenie testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy.
Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Zapisy Kodeksu Pracy regulujących zasady organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. Podstawowe korzyści i wyzwania związane z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przegląd dostępnych narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową. Omówienie najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania technologii w pracy zdalnej | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Identyfikacja potrzeb pracowników wynikających z pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. Przegląd typowych trudności towarzyszących pracownikom zdalnym i strategie ich eliminacji | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej i hybrydowej. Strategie motywacyjne i budowanie więzi z zespołem w środowisku pracy zdalnej | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Skuteczne techniki komunikacji w pracy zdalnej i hybrydowej. Pułapka komunikacji jednostronnej. Usprawnianie komunikacji jednostronnej. Korespondencja biznesowa. | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Delegowanie zadań i zarządzanie projektami w środowisku zdalnym. Różnice między delegowaniem, zlecaniem i prośbą. Listy zadań, które kierownik może delegować lub zlecać pracownikom | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Trudności i błędy popełniane przy zlecaniu zadań. Symulacje - zlecanie zadania. Omówienie „co się sprawdza, na co zwrócić uwagę przy zlecaniu zadania, czego unikać?” | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Wprowadzenie do narzędzi monitorowania efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. Opracowanie systemów oceny efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Czym jest monitorowanie, różnice między monitorowaniem a kontrolą, korzyści z monitorowania. Jakie zadania i w jakim terminie powinien monitorować kierownik? | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Przeprowadzenie rozmowy monitorującej zgodnie ze strukturą „4Z”. Ocena zadania i udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej. Modele Zorro, Kanapka i FUKO | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Strategie unikania mikrozarządzania i wspierania autonomii pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej. Rola menedżera w wspieraniu samodzielności i inicjatywy pracowników zdalnych | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Istota przywództwa: Przywództwo a zarządzanie. Kompetencje lidera arkusz kompetencji lidera – samoocena wg 18 kompetencji w odniesieniu do własnego działania | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Obszary odpowiedzialności menedżera wg J. Adaira – jednostka, zespół, zadanie. Strategie zapobiegania wypaleniu zawodowemu i poprawy well-beingu w pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Wdrażanie programów wsparcia dla pracowników zdalnych i elastycznego czasu pracy. Zarządzanie sytuacyjne. Kompetencje i zaangażowanie – dwa wymiary rozwoju pracownika | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Etapy rozwoju pracownika – poziomy dojrzałości. Droga rozwoju „ostrożnego nowicjusza” i „entuzjastycznego nowicjusza”? Krytyczne momenty na zawodowej drodze pracownika | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Poziom własnej automotywacji. Rola automotywacji, sygnały jej spadku i wpływ motywacji na podległych pracowników. Czynniki wpływająca na motywację do pracy. | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Wzmacnianie swojej automotywacji. Czynniki demotywujące i stresujące. Praca grupowa nad sposobami redukcji i przeciwdziałania najważniejszych czynników. | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Wdrażanie technologicznych narzędzi wspierających pracę zdalną i hybrydową. Wskazówki dotyczące wyboru i implementacji odpowiednich rozwiązań technologicznych | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Strategie organizacji pracy zespołowej w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej. Praktyczne narzędzia wspierające współpracę i efektywność zespołów zdalnych | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Dyskusja na temat typowych problemów i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy | Prowadzący Katarzyna Zawodny-Grociak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Walidacja efektów uczenia się: Przeprowadzenie testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zawodny-Grociak
Prowadzi szkolenia głównie z obszaru zarządzania, efektywności osobistej, obsługi klienta i poruszania się na rynku pracy. Także w języku angielskim.
Ukończyła profesjonalne kursy trenerskie m.in. w Stowarzyszeniu MATRIK, BAZA w RPP Integracja oraz Nowych Motywacjach. Absolwentka „The Art. And Science of Coaching” w Erickson College.
Z wykształcenia psycholog z dyplomem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest absolwentką studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego i zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera.
Wybrani klienci biznesowi: Jeronimo Martins, Capgemini, EDF, PKO BP, PZU S.A., Man Trucks, Lukas Bank, Philip Morris, LCS Logistics, Olympus, Tesco, TP S.A, Targi Kielce, Goodyear, BRE Bank, Service Point, Service Point, BSH, Felix, Mittal Steel Poland, Impel, HDS, MCD ELECTRONICS, RR Donneley, Lufthansa Business Service.
Wybrani klienci instytucjonalni: Biuro Karier UJ oraz WSE, AIESEC, Stowarzyszenie RPP Integracja, Centrum Integracja Kraków, Stowarzyszenie WIOSNA, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały w postaci konspektów w wersji elektronicznej z opisem teorii przedstawianej podczas zajęć oraz wykonywanych ćwiczeń.
Po zakończeniu udziału w doradztwie, uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Opis warunków technicznych:
-
Wymagania sprzętowe: System Windows z procesorem Intel Dual-Core o częstotliwości 2.XX GHz lub procesorem AMD (zalecane minimum 2 GB RAM). Mac z systemem MacOS 10.12 lub nowszym na wspieranym urządzeniu z procesorem Intel CPI (zalecane minimum 2 GB RAM).
-
Zainstalowany system operacyjny: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy. Upewnij się, że masz zaktualizowane sterowniki. MacOS 10.12 lub nowszy na wspieranym Macu.
-
Zainstalowana przeglądarka internetowa: Ostatnie dwie główne wersje jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge.
-
Minimalna wymagana przepustowość łącza: Przy transferze wychodzącym - minimum 300 kb/s. Przy transferze przychodzącym - minimum 300 kb/s.