Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społecznokulturowych - Akademia Menadżera HR
Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społecznokulturowych - Akademia Menadżera HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy pełniący funkcję kierowniczą
- pracownicy przewidziani do objęcia funkcji kierowniczej/menadżerskiej
- pracownicy zespołów HR
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy lub zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Znajomość i rozumienie procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy. Wykorzystanie wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje istotne zagadnienia i trendy HR, dostrzega i śledzi nowe zjawiska w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w praktyce nabyte umiejętności w zakresie zarządzania kluczowymi procesami biznesowymi i HR. | Kryteria weryfikacji Monitoruje działania firm z danej branży – szczególnie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Potrafi w tym zakresie dokonać analizy porównawczej własnej firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie wykorzystuje wiedzę nt. kluczowych procesów biznesowych i HR w rozwoju różnorodnych aspektów funkcjonowania organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Inicjuje działania mające na celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji W pełni wykorzystuje, na podstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża wnioski wynikające z dobrych praktyk HR. Aktywnie poszukuje najlepszych praktyk i wdraża ich kluczowe elementy we własny obszar działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera strategię rozwoju organizacji poprzez wprowadzanie odpowiednich procesów i projektów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje procesy HR powiązane ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kształtuje otwartość na wyzwania rozwojowe. | Kryteria weryfikacji Pomaga współpracownikom w wykorzystaniu wiedzy nt. kluczowych procesów biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Kształtuje pozytywny stosunek do łączenia procesów HR z potrzebami rozwojowymi (biznesowymi) organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przekonuje do nowych rozwiązań i koncepcji w zakresie wiedzy biznesowej i specjalistycznej z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Inicjuje wykorzystanie i wymianę wiedzy biznesowej w swoim zespole oraz całej organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł I. Rynkowe trendy i czynniki wpływające na konkurencyjność firmy
- Czynniki społeczne - dynamika demograficzna, zmieniające się oczekiwania pracowników
- Czynniki gospodarcze - cykle koniunkturalne, globalizacja
- Czynniki polityczne - regulacje prawne, polityka migracyjne
- Rynkowe trendy w obszarze biznesowym i HR - rozwój technologii, elastyczne formy zatrudnienia, rozwój umiejętności miękkich, zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu, personalizacja doświadczenia pracownika.
Moduł II. Performance Management – jako kluczowy elementem strategii zarządzania kapitałem ludzkim, który ma na celu ocenę, monitorowanie i rozwój efektywności pracowników w organizacji.
- Na czym polega zarządzanie wydajnością (Performance Management)
- Proces Performance Management – kolejne kroki i etapy
- Badanie i analiza spadku wydajności – narzędzia i metody
- Działania wspierające zarządzanie wydajnością (Kaskadowanie strategii - określenie celów i oczekiwań z wykorzystaniem zaangażowania pracowników, Objectives and Key Results (OKR), czyli cele i kluczowe wynik – jak je budować, jak angażować pracowników)
Dzień 2
Moduł III. Zarządzanie przez kompetencje
- Czym są kompetencje – koncepcja góry lodowej
- Kompetencje organizacyjne – specjalistyczne, menedżerskie, specjalistyczne
- Jak identyfikować kompetencje
- Identyfikacja i opis kompetencji
- Pomiar i ocena kompetencji – metody i narzędzia
- Wykorzystanie kompetencji w narzędziach HR
Moduł IV. Zarządzanie przez wartości z nastawieniem na realizację celu
- Identyfikacja kultury organizacyjnej – który z modeli wspiera, a który ogranicza rozumienie integracji procesów biznesowych z procesami zarządzania kapitałem ludzkim
- Wiązanie procesów HR ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji
- Etapy wdrażania zarządzania przez wartości – na czym polega praca w tym procesie, kogo angażować, komu komunikować, a z kim realizować oraz kto jest/kto powinien być odpowiedzialny
Dzień 3
Moduł V. Budowanie zintegrowanych programów rozwojowych – łączenie rozwiązań HR z potrzebami biznesowymi
- Planowanie i rozwój zawodowy pracowników, a rozwój organizacji – polityki zarządzania rozwojem pracowników
- Koncepcja budowania polityki zarządzania rozwojem pracowników w organizacji
- Metody diagnozy kompetencji, metody diagnozy potrzeb rozwojowych.
- Opracowywanie planów rozwoju określonych grup stanowiskowych
- Strategia rozwoju pracowników w firmie
- Co i kto w strukturze organizacyjnej ma i kto powinien mieć realny wpływ na rozwój pracowników.
Moduł VI.
ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA, PODSUMOWANIE
Moduł VII.
WALIDACJA
TEST TEORETYCZNY: Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia się.
OBSERWACJA W WARUNKACH SYMULOWANYCH: Zadanie praktyczne – przygotowanie analizy SWOT dla własnej organizacji w zakresie wyzwań w obszarze polityki personalnej w kontekście celów biznesowych i sytuacji rynkowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł I | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 przerwa | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł II | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł III | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 przerwa | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł IV | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł V | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 przerwa | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł VI | Prowadzący Klaudia Dębowska | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Moduł VII - WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Klaudia Dębowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej lub elektronicznej w zależności od preferencji
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 90% zajęć usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi