Kurs angielskiego indywidualne- poziom B1.2 - 42h - forma zdalna. Projekt: Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych - woj. świętokrzyskie
Kurs angielskiego indywidualne- poziom B1.2 - 42h - forma zdalna. Projekt: Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych - woj. świętokrzyskie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
Osoby dorosłe, które z własnej inicjatywy chcą podniesć swoje umiejetności, kompetencje lub nabyc kwalifikacje mające miejsce zamieszkania na terenie województwa świętokrzyskiego, w szczególności osoby o niskich kwalifikacjach, osoby starsze, osoby z niepełnosprawnościami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu informacje podane w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi główna treść informacji dotyczących bieżących wydarzeń jeśli rozmówcy mówią względnie wolno i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Czyta teksty zredagowane języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje podane informacje opisujące wydarzenia, przeżycia a także życzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Bez przygotowania bierze udział w rozmowach na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Relacjonuje w sposób prosty wydarzenia, opowiada o swoich doświadczeniach, marzeniach i celach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Krótko udziela wyjaśnień, podaje przyczyny, wyraża opinie lub przedstawia swojej plany | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opowiada krótkie historie, główna intrygę filmu i wyraża relacje na ten temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiada w większości sytuacji w jakich może się znajduje podróżując po kraju którego języka się uczy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Piszę prosty zwięzły tekst na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze list lub email opisujący osobiste doświadczenia przeżycia i wrażenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A2 (Pre Intermediate) i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia indywidualne prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach:praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursantów.
Gramatyka B1.1
Artykuły - the, a/an, -
Przymiotniki z końcówką –ed lub –ing,
Porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Spójniki
Łączenie słów wyrażających przyczynę, skutek i kontrast: so, which, until, why, while, when, as, before, after, until, as long as, whenever, itp.
Czasy tereźniejsze:
Pytania przedmiotowe i przedmiotowe
Czas present simple.
Czas present continuous.
Czas present perfect
Czas present perfect continuous
Czasy przeszłe:
Czas past simple
Czas past continuous
Czas past perfect
Used to
Wszystkie główne czasowniki nieregularne
Przyszłe formy:
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
Czasowniki modalne
Can, could wynikać ze zdolności
Be able to,
Pytania:
Question Tags
pytania ‘wh’ - who, what, where, why, when, how
Przyimki:
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of
Wśród, until, on, at, in
Słownictwo
Czasowniki złożone – turn, give, go, get, run, itp.
Przyjaźń
Komunikacja
Oferty pracy
Technologia
Rodzina i relacje
Umiejętność
Osobowość
Środowisko,
Klimat
Pogoda
Świat przyrody,
Zwierzęta,
Obszary mieszkalne
Wyrażanie opinii i odpowiadanie na nie
Wyrażanie sugestii i reagowanie na nie
Opowiadanie historii
Oferowanie i proszenie o pomoc
Podanie uzasadnień, wyników i przykładów
zwroty zawierające: yourself, look, have, so and such, problem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Język angielski B1.2 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Język angielski B1.2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jack Thirlaway
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane w ramch projektu "Buduj swój rozwój. Baza Usług Rozwojowych" realizowane przez Wojewódzki Urząd pracy w Kielcach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us)
minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej
RAM: nie dotyczy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy
800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie:
Windows XP SP3 luv nowsze
mac OS X 10.7 lub nowsze
Ubuntu 12.04 lub nowsze
Mint 17.1 lub nowsze
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze
Oracle Linux 6.4 lub nowsze
Cent OS 6.4 lub nowsze
Fedora 21 lub nowsze
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bit)
Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”