Szkoła Trenerów Szkoleń Online ed. 22 - usługa prowadzona w formie zdalnej
Szkoła Trenerów Szkoleń Online ed. 22 - usługa prowadzona w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Każdy kto chce rozwijać kompetencje trenera prowadzącego szkolenia zdalne.Trenerzy, menadżerowie, dyrektorzy, konsultanci, doradcy zawodowi i wszyscy Ci, którzy wykorzystują bądź chcieliby wykorzystywać umiejętności trenerskie w swojej pracy oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem projektu "SZKOŁA TRENERÓW SZKOLEŃ ONLINE AKADEMII SET®" jest rozwinięcie wszystkich kompetencji trenerskich potrzebnych do pracy w charakterze trenera prowadzącego szkolenia zdalne z wykorzystaniem narzędzi i metod szkoleniowych dedykowanych do pracy zdalnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA - Po ukończeniu projektu szkoleniowego uczestnik będzie znał:Model Efektywnego Treningu SET® i jego elementy. Wyzwania pracy trenera szkoleń online. Zasady budowy i projektowania szkoleń online. Czynniki budujące bezpieczeństwo uczestników na szkoleniach online. Strukturę wprowadzenia (intro) do szkolenia online. Schemat projektowania szkoleń z uwzględnieniem efektów i celów. Narzędzia wspierające pracę trenera online (Miro, Menti, Kahoot, Dokumenty Google). Funkcjonalności narzędzi do wirtualnej pracy z grupą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi:Opisać elementy Modelu Efektywnego Treningu SET®. Wymienić kluczowe wyzwania w pracy trenera szkoleń online. Wskazać różnice w budowie szkoleń online i stacjonarnych. Zdefiniować czynniki budujące bezpieczeństwo na szkoleniach online. Opisać strukturę skutecznego wprowadzenia do szkolenia online. Przedstawić schemat projektowania szkoleń z uwzględnieniem celów i efektów. Wymienić i opisać funkcjonalności narzędzi wspomagających pracę online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Po ukończeniu projektu szkoleniowego uczestnik będzie potrafił:Przygotować i poprowadzić skuteczne wprowadzenie do szkolenia online. Zaprojektować autorskie szkolenie online z uwzględnieniem celów, efektów i modułów. Wykorzystywać narzędzia online w pracy z grupą szkoleniową. Stosować techniki budowania bezpieczeństwa uczestników na wirtualnej sali. Wprowadzać i omawiać ćwiczenia podczas szkoleń online. Kontrolować przebieg struktur szkoleniowych w trybie zdalnym. Moderować pracę grupy w trakcie szkolenia online. Wykorzystywać drabinkę interwencji oraz techniki komunikacyjne trenera. Przekazywać odpowiedzialność i radzić sobie z obiekcjami uczestników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Przygotowuje i przeprowadza wprowadzenie do szkolenia online zgodnie z omawianą strukturą. Projektuje autorskie szkolenie online z uwzględnieniem celów, efektów i modułów. Skutecznie wykorzystuje poznane narzędzia online do pracy z grupą. Stosuje techniki budujące bezpieczną atmosferę na wirtualnej sali. Poprawnie wprowadza i omawia ćwiczenia podczas szkoleń zdalnych. Kontroluje przebieg struktur szkoleniowych realizowanych online. Profesjonalnie moderuje pracę grupy podczas szkolenia online. Wykorzystuje drabinkę interwencji i techniki komunikacyjne trenera. Przekazuje odpowiedzialność i radzi sobie z obiekcjami zgodnie z wytycznymi | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się POSTAWA - Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikowi:Nabyć pewności siebie w roli trenera szkoleń online. Skutecznie komunikować się z uczestnikami szkoleń online. Budować relacje i bezpieczeństwo grupy w wirtualnym środowisku. Profesjonalnie wykorzystywać narzędzia i techniki trenera szkoleń online. Wzmocnić otwartość na stosowanie aktywnych metod nauczania online. Rozwinąć świadomość potrzeb uczestników i elastyczność w dostosowywaniu szkoleń. Zwrócić uwagę na znaczenie nastawienia na ciągły rozwój kompetencji trenerskich. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Prezentuje pewną postawę i zachowuje się profesjonalnie w roli trenera online. Komunikuje się w sposób zrozumiały i budujący relacje z uczestnikami. Dba o budowanie bezpiecznej atmosfery w wirtualnym środowisku. Wykazuje się umiejętnościami obsługi narzędzi i stosowania technik pracy online. Angażuje uczestników wykorzystując aktywne metody nauczania. Dostosowuje szkolenie do potrzeb uczestników wykazując elastyczność. Deklaruje gotowość do ciągłego rozwijania kompetencji trenerskich. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Sprzęt: komputer z kamerą i mikrofonem (wbudowane lub zewnętrzne).
- Na każdy dzień szkolenia uczestnik otrzyma osobny link. Link ważny jest w dniu szkolenia.
- Połączenie z Internetem: połączenie z Internetem o minimalnych parametrach: pobieranie 5 mb/s, i wysyłanie minimum 1 mb/s. Prędkość swojego Internetu możesz sprawdzić tu: https://www.speedtest.net
- Miejsce do pracy: pomieszczenie, w którym będziesz mieć stabilny sygnał WiFi i warunki do spokojnej rozmowy wideo.
- Aplikacja: Przed rozpoczęciem szkolenia pobierz i zainstaluj aplikację ZOOM. Znajdziesz ją na tej stronie: https://zoom.us/download#client_4meeting Aplikacja jest bezpłatna i bezpieczna; nie przesyła żadnych Twoich prywatnych informacji do nas. UWAGA: Aplikacja jest również dostępna na telefon lub tablet. Jednocześnie zalecamy by korzystać z aplikacji na komputer.
WALIDACJA USŁUGI: po każdym zjeździe uczestnicy wypełniają ankietę, w której oceniają program oraz pracę trenera. Dodatkowo na ostatnim zjeździe przeprowadzony jest test wiedzy (sprawdzamy wiedzę merytoryczną) oraz cześć praktyczna egzaminu polegająca na przeprowadzeniu przez uczestnika próbki swojego autorskiego szkolenia online.
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - zajęcia odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć, ale bedzie istniała możliwość monitorowania zajeć. (link do szkolenia wysyłany do operatora przed każdym szkoleniem)
ZAJĘCIA 1 - TRENER SZKOLEŃ ONLINE
Wprowadzenie do pracy zdalnej z grupami szkoleniowymi.
2x6 godzin
Wyzwania w pracy trenera szkoleń online
-
Budowa szkolenia online vs szkolenia na Sali.
-
Mapa Empatii uczestnika szkolenia on-line.
-
Działania trenera na poszczególnych etapach
szkolenia online.
Co jest potrzebne by efektywnie funkcjonować jako trener szkoleń online:
• Wiedza
• Narzędzia
• UmiejętnościBezpieczeństwo w szkoleniach online:
-
Co to jest bezpieczeństwo podczas szkoleń online?
-
Działania trenera budujące bezpieczeństwo na
różnych etapach procesu.
Wprowadzenie do szkolenia online:
• Budowa intro do szkolenia online. • Warsztaty projektowania intro.
• Trening umiejętności trenerskich. • Sesje informacji zwrotnych.
ZAJĘCIA 2 - NARZĘDZIA TRENERA SZKOLEŃ ONLINE
Praca z narzędziami wspierającymi prowadzenie szkolenia. online
2 x 4 godziny
Miro w pracy trenera online:
-
Miro jako wirtualna przestrzeń do wspólnej pracy.
-
Przegląd wybranych funkcjonalności miro użytecznych
podczas prowadzenia szkolenia online.
-
Trening umiejętności pracy z Miro.
MentiMeter:
• Wybrane funkcjonalności MentiMeter
• Różne zastosowania MentiMeter podczas szkolenia. • Trening umiejętności pracy z MentiMeterKahoot:
• Jak działa Kahoot.
• Co jest potrzebne by rozpocząć.
• Przegląd wybranych funkcjonalności. • Trening umiejętności pracy z Kahoot.Dokumenty google:
• Jak Wykorzystać dokumenty google do pracy na wirtualnej Sali szkoleniowej.
Wirtualne pokoje:
-
Wirtualne pokoje w zoom – jak z nich korzystać.
-
Dodatkowe funkcje wirtualnych pokoi.
-
Sposoby dobierania uczestników w zespoły pracujące
w wirtualnych pokojach.
-
Dodatkowe wybrane funkcje przydatne podczas
prowadzenia szkoleń.
Projektowanie ćwiczeń szkoleniowych:
-
Trening umiejętności projektowania modułu szkoleniowego z wykorzystaniem poznanych narzędzi.
-
Sesje informacji zwrotnych.
ZAJĘCIA 3 - PROWADZENIE SZKOLENIA ONLINE
Trening umiejętności trenerskich.
2 x 8 godziny
Kluczowe umiejętności trenera online:
• Wprowadzanie do ćwiczeń.
• Omawianie ćwiczeń.
• Kontrola przebiegu struktur szkoleniowych online. • Moderowanie pracy grupy w wirtualnej klasie.
Kompetencje komunikacyjne trenera:
• „Wirtualna” drabinka interwencji trenera.
• Podstawy analizy transakcyjnej.
• Techniki przekazywania odpowiedzialności. • Techniki omijania obiekcji.
• Model pełnej ekspresji w szkoleniu online.
Trening umiejętności trenerskich:
-
Moduły szkoleń online prowadzone przez uczestników.
-
Sesje rozwojowych informacji zwrotnych.
Wsparcie wdrożenia:
-
Aktywności wspierające wdrożenie kompetencji.
-
Kontraktowanie indywidualnych aktywności
wdrożeniowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Trener szkoleń online - Wyzwania w pracy trenera szkoleń online, Budowa szkolenia online vs szkolenia na Sali. | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Trener szkoleń online - przerwa | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Trener szkoleń online - Mapa Empatii uczestnika szkolenia on-line. Działania trenera na poszczególnych etapach | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Trener szkoleń online - przerwa obiadowa | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Trener szkoleń online - Co jest potrzebne by efektywnie funkcjonować jako trener szkoleń online: • Wiedza • Narzędzia • Umiejętności, Bezpieczeństwo w szkoleniach online | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Trener szkoleń online - Co to jest bezpieczeństwo podczas szkoleń online? Działania trenera budujące bezpieczeństwo na różnych etapach procesu. | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 TRENER SZKOLEŃ ONLINE - przerwa | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 TRENER SZKOLEŃ ONLINE - Wprowadzenie do szkolenia online: • Budowa intro do szkolenia online. • Warsztaty projektowania intro. | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 TRENER SZKOLEŃ ONLINE - przerwa obiadowa | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 TRENER SZKOLEŃ ONLINE - Trening umiejętności trenerskich. • Sesje informacji zwrotnych. | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - Praca z narzędziami wspierającymi prowadzenie szkolenia online,Miro jako wirtualna przestrzeń do wspólnej pracy | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - przerwa | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - Przegląd wybranych funkcjonalności miro użytecznych podczas prowadzenia szkolenia online. Trening umiejętności pracy z Miro. | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - przerwa | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - MentiMeter: • Wybrane funkcjonalności MentiMeter • Różne zastosowania MentiMeter podczas szkolenia. • Trening umiejętności pracy z MentiMeter | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - Kahoot: • Jak działa Kahoot. • Co jest potrzebne by rozpocząć. • Przegląd wybranych funkcjonalności. • Trening umiejętności pracy z Kahoot. | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - przerwa | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - dokumenty google w pracy na wirtualnej Sali szkoleniowej. Wirtualne pokoje: Wirtualne pokoje w zoom – jak z nich korzystać. Dodatkowe funkcje wirtualnych pokoi. | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - przerwa | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Narzędzia trenera szkoleń online - Trening umiejętności projektowania modułu szkoleniowego z wykorzystaniem poznanych narzędzi. Sesje informacji zwrotnych. | Prowadzący Maciej Pawlik | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Trening umiejętności trenerskich. Kluczowe umiejętności trenera online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Wprowadzanie do ćwiczeń. • Omawianie ćwiczeń. • Kontrola przebiegu struktur szkoleniowych online. • Moderowanie pracy grupy w wirtualnej klasie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Kompetencje komunikacyjne trenera: • „Wirtualna” drabinka interwencji trenera. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Podstawy analizy transakcyjnej. • Techniki przekazywania odpowiedzialności. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Techniki omijania obiekcji. • Model pełnej ekspresji w szkoleniu online. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Moduły szkoleń online prowadzone przez uczestników. Sesje rozwojowych informacji zwrotnych cz.1. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Moduły szkoleń online prowadzone przez uczestników. Sesje rozwojowych informacji zwrotnych cz.2. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Moduły szkoleń online prowadzone przez uczestników. Sesje rozwojowych informacji zwrotnych cz.2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Moduły szkoleniowe uczestników, Aktywności wspierające wdrożenie kompetencji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Prowadzenie szkolenia online - MODUŁ WALIDACYJNY - Kontraktowanie indywidualnych aktywności wdrożeniowych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto119,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto119,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Sobkowiak
FRIS®. Współtwórca Modeli Rozwojowych Grupy SET®, w tym Modelu Efektywnego Treningu – Modelu SET®. Prezes Zarządu
Grupy SET®. Współtwórca Szkoły Zarządzania, Szkoły Sprzedaży, Szkoły
Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Akademii SET®. Posiada ponad
piętnastoletnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Projektuje efektywne procesy rozwojowe, systemy wdrożeniowe, standardy
zachowań dla kadry zarządzającej i pracowników. Absolwent Szkoły Trenerów rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Szkoły Coachów zgodnej ze
standardami International Coach Federation.
Ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej z trenerami i kadrą zarządzającą.
Maciej Pawlik
Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Operacyjny Grupy SET®. Współtwórca Modeli Rozwojowych Grupy SET®, Szkoły Trenerów
Biznesu, Szkoły Coachów, Szkoły Zarządzania i Szkoły Sprzedaży Akademii SET®. Ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży szkoleniowej, w zarządzaniu projektami oraz zarządzaniu sprzedażą w
międzynarodowych korporacjach. Projektuje efektywne procesy rozwojowe, systemy wdrożeniowe, standardy zachowań dla kadry zarządzającej i pracowników. Absolwent Szkoły Trenerów rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Szkoły
Coachów zgodnej ze standardami International Coach Federation.
Ponad 6000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej z trenerami i kadrą zarządzającą.
Katarzyna Preidl
Arkadiusz Górski
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołem zdobywał w międzynarodowej firmie zajmującej się sprzedażą, w instytucji finansowej oraz w consultingu. Ma na koncie przepracowane ponad 2000 godzin pracy w roli trenera biznesu.
Michał Ebert
Wykorzystując swoje doświadczenie handlowca oraz setki godzin spędzonych na salach szkoleniowych i w pracy z menedżerami od 2016 roku – uczy sprzedaży, negocjacji, mediacji, oraz zarządzania ze szczególnym naciskiem na aspekty psychologiczne.
W nauczaniu korzysta z narzędzi i wiedzy, które dostarczają Analiza Transakcyjna i Porozumienie bez Przemocy (NVC).
Znajduje ogromną radość w pracy z trenerami biznesu i pomaga im lepiej rozumieć i zarządzać procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej.
Ponad 2000 godzin pracy szkoleniowej i mentorskiej z handlowcami, kadrą zarządzającą i trenerami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe znajdują się na Platformie e-learingowej Moodle.
Warunki uczestnictwa
Przesłanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie organizatora.
Informacje dodatkowe
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Sprzęt: komputer z kamerą i mikrofonem (wbudowane lub zewnętrzne).
- Na każdy dzień szkolenia uczestnik otrzyma osobny link. Link ważny jest w dniu szkolenia.
- Połączenie z Internetem: połączenie z Internetem o minimalnych parametrach: pobieranie 5 mb/s, i wysyłanie minimum 1 mb/s. Prędkość swojego Internetu możesz sprawdzić tu: https://www.speedtest.net
- Miejsce do pracy: pomieszczenie, w którym będziesz mieć stabilny sygnał WiFi i warunki do spokojnej rozmowy wideo.
- Aplikacja: Przed rozpoczęciem szkolenia pobierz i zainstaluj aplikację ZOOM. Znajdziesz ją na tej stronie: https://zoom.us/download#client_4meeting Aplikacja jest bezpłatna i bezpieczna; nie przesyła żadnych Twoich prywatnych informacji do nas. UWAGA: Aplikacja jest również dostępna na telefon lub tablet. Jednocześnie zalecamy by korzystać z aplikacji na komputer.
WALIDACJA USŁUGI: po każdym zjeździe uczestnicy wypełniają ankietę, w której oceniają program oraz pracę trenera. Dodatkowo na ostatnim zjeździe przeprowadzony jest test wiedzy (sprawdzamy wiedzę merytoryczną) oraz cześć praktyczna egzaminu polegająca na przeprowadzeniu przez uczestnika próbki swojego autorskiego szkolenia online.
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - zajęcia odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć, ale bedzie istniała możliwość monitorowania zajeć. (link do szkolenia wysyłany do operatora przed każdym szkoleniem)