ŚWIADOME CIAŁO I JĘZYK RUCHU. Moduł Integrujący Świadome ciało, język ruchu. Moduł 3.
Możliwość dofinansowania
ŚWIADOME CIAŁO I JĘZYK RUCHU. Moduł Integrujący Świadome ciało, język ruchu. Moduł 3.
Numer usługi 2024/04/16/134150/2125938
3 960,00 PLN
brutto
3 960,00 PLNnetto
68,28 PLNbrutto/h
68,28 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- terapeuci,
- arteterapeuci,
- trenerzy,
- coachowie,
- instruktorzy technik ruchu,
- tańca,
- psychologowie,
- fizjoterapeuci.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYKORZYSTANIA JĘZYKA RUCHU I INTERWENCJI OPARTYCH NA WIEDZY Z LBMS I TECHNIKACH TERAPII TAŃCEM POTRZEBNYCH W PRAKTYCE WŁASNEJ I PRACY GRUPOWEJ.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznawanie własnego języka ruchu i preferencji. | Kryteria weryfikacji przygotowywanie krótkich sekwencji ruchowych własnych i w małych grupach na wybrane przez nauczyciela tematyprezentowanie ich podczas szkolenia z umiejętnością powiązania celu , intencji ruchu z aspektami znaczeń psychologicznych i życiowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwijanie umiejętności obserwacji i bycia empatycznym świadkiem/kinią. | Kryteria weryfikacji przygotowywanie krótkich sekwencji ruchowych własnych i w małych grupach na wybrane przez nauczyciela tematyprezentowanie ich podczas szkolenia z umiejętnością powiązania celu , intencji ruchu z aspektami znaczeń psychologicznych i życiowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Reflektowanie tematów związanych z pracą z grupą. | Kryteria weryfikacji przygotowywanie krótkich sekwencji ruchowych własnych i w małych grupach na wybrane przez nauczyciela tematyprezentowanie ich podczas szkolenia z umiejętnością powiązania celu , intencji ruchu z aspektami znaczeń psychologicznych i życiowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Używanie języka LBMS do omawiania ruchu i kształtowania doświadczeń ruchowych dla siebie i w pracy z innymi osobami. | Kryteria weryfikacji przygotowywanie krótkich sekwencji ruchowych własnych i w małych grupach na wybrane przez nauczyciela tematyprezentowanie ich podczas szkolenia z umiejętnością powiązania celu , intencji ruchu z aspektami znaczeń psychologicznych i życiowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Na certyfikacie ukończenia usługi rozwojowej są wymienione efekty uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Na certyfikacie ukończenia usługi rozwojowej są wymienione metody walidacji i kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Na certyfikacie ukończenia usługi rozwojowej są rozdzielone procesy kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Świadkowanie każdej osobie i jej indywidualnej konstelacji ruchu połączonej z procesem psychologicznym i personalną praktyką (2 dni zajęć)
- Integrowanie ruchu i słów- nazywanie procesów mentalnych obserwowanych w ruchu
- Studiowanie słownictwa analizy ruchu i łączenie go ze zrozumieniem psychologicznym.
- Czas na ćwiczenie nieosądzającej obserwacji ruchu.
- Przekazywanie informacji zwrotnych, zadawanie pytań rozwijających.
- Przygotowywanie doświadczeń/ćwiczeń na różne tematy i prowadzenie ich na forum i dla Grupy (2,5 dni zajęć)
- Tworzenie szkiców własnych warsztatów, szkoleń.
- Reflektowanie personalnego i zawodowego rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 31
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Wiadomości wstępne | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Integrowanie ruchu i słów- nazywanie procesów mentalnych obserwowanych w ruchu | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Używanie języka LBMS do omawiania ruchu i kształtowania doświadczeń ruchowych | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Wyzwania i możliwe konflikty podczas pracy poprzez ruch w grupie. | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Dogłębne studiowanie słownictwa analizy ruchu i łączenie go ze zrozumieniem psychologicznym. Ćwiczenie nieosądzającej obserwacji ruchu. | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Dogłębne studiowanie słownictwa analizy ruchu i łączenie go ze zrozumieniem psychologicznym. Ćwiczenie nieosądzającej obserwacji ruchu. | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Przekazywanie informacji zwrotnej, zadawanie pytań rozwijających. | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Proces grupowy – doświadczenie. | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Proces grupowy –projektowanie, omawianie. | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Superwizja grupowa, różne formy reflektowania swojej pracy. | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Przygotowanie do podzielenia się personal assignemt | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Prezentacja personal assignemt | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Prezentacja personal assignemt | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Refleksja na temat układania własnej praktyki ruchowej i jej związku z psychiką i celami | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przygotowanie do professional assignment | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Professional assignment | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Professional assignment ciąg dalszy i podsumowanie całości | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Dyskusje o zakresie konstruowania doświadczeń i strategii modelowania (repatterning- zmiana wzorców, które nie działają). | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Reflektowanie tematów związanych z dalszym rozwojem | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 przerwa | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Podsumowanie całego modułu | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 960,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto68,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto68,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karen A. Studd
Wykształcenie:
mgr University of Oregon USA, CMA (Certyfi kowana analityczka ruchu Laban/Bartenieff Institute ofMovement Studies), RSME RSMT (Nauczyciel Somatyki Ruchu I Somatoterapeutka zarejestrowanaw International Somatic Movement Education and Therapy Association )
Obszar specjalizacji:
Edukacja w zakresie analizy ruchu /języka ruchu/ i praktyki somatycznej
Doświadczenie w prowadzeniu tego typu usług:
Ponad 30 lat doświadczenia w uczeniu języka ruchu i edukacji somatycznej w rożnych programachm.in. w Kanadzie, Meksyku, Europie i Chinach.
mgr University of Oregon USA, CMA (Certyfi kowana analityczka ruchu Laban/Bartenieff Institute ofMovement Studies), RSME RSMT (Nauczyciel Somatyki Ruchu I Somatoterapeutka zarejestrowanaw International Somatic Movement Education and Therapy Association )
Obszar specjalizacji:
Edukacja w zakresie analizy ruchu /języka ruchu/ i praktyki somatycznej
Doświadczenie w prowadzeniu tego typu usług:
Ponad 30 lat doświadczenia w uczeniu języka ruchu i edukacji somatycznej w rożnych programachm.in. w Kanadzie, Meksyku, Europie i Chinach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podczas zajęć nagrywane są frazy ruchowe (nagrywają je uczestnicy, prezentują nauczycielki) i one stanowią materiał do dalszej praktyki
- Przygotowanie krótkiego opisu/eseju z poprowadzonej pracy zawierającego elementy teorii, opis praktyki i refleksje.
- Przygotowanie i realizacja (6 godzin) szkolenia, coachingu lub warsztatu wykorzystującego techniki LBMS i DMT.
Warunki uczestnictwa
- Wcześniejsze doświadczenie w szkoleniach z zakresu pracy poprzez ciało /min 16 godzin/, rozmowa kwalifikacyjna
- Wczesniejsze ukończenie usług rozwojowych ŚWIADOME CIAŁO I JĘZYK RUCHU - moduły 1 i 2
Informacje dodatkowe
Forma stacjonarna.
Cena nie zawiera kosztu: transportu, wyżywienia, noclegu uczestników. Możliwość wykupienia noclegu oraz wyżywienia w ośrodku.
Podstawa prawna zwolnienia od podatku: „§3 ust 1 pkt 14 rozporządzenia MF w sprawie zwolnień od warunków stosowania tych zwolnień"
Rozliczeniu podlega 58 godzin szkoleniowych usługi.
Liczba godzin usługi: 58 godzin szkoleniowych.
Godzina szkoleniowa = 45 minut.
Walidacja:
- Obserwacja i samoobserwacja ruchu w różnych kontekstach oraz ćwiczenie pisania na temat ruchu, uwzględniając aspekt myślenia i odczuwania emocji.
- Osobista praktyka ruchowa – przygotowana zgodnie z celem wybranym przez uczestnika – krótki opis oraz możliwość nauczenia grupy swojej praktyki.
https://agasokolowska.com/
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Kików
28-131 Kików
woj. świętokrzyskie
Ośrodek 28-131, Kików
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Sławomir Makowski
E-mail
slaw.mak@edu-farm.pl
Telefon
(+48) 574 102 206