Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Przeprowadzenie zmian w organizacji. Akademia Menedżera HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Przeprowadzenie zmian w organizacji. Akademia Menedżera HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są pracownicy, menadżerowie, kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie przedsiębiorstwami oraz odpowiedzialni za zatrudnienie lub zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, którym zależy na przygotowaniu do wyzwań obecnego rynku pracy, umiejętnym łączeniu potrzeb pracowników z realizacją celów firmy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji11-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem projektu jest przygotowanie menedżerów i kandydatów na menedżerów oraz specjalistów HR do zarządzania zasobami ludzkimi w dobie przeobrażeń i wyzwań na rynku pracy w celu dostosowywania się do potrzeb kadry pracowniczej i wymagań rynku pracy w celu stworzenia przyjaznego środowiska pracy oraz efektywnego zespołu realizującego strategię firmy i nastawionego na rozwój, współpracę i skuteczność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje aktualne wyzwania na rynku pracy | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe czynniki mające wpływ na kształtowanie rynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje najczęstsze trudności w pozyskaniu poszukiwanych kandydatów do pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa aktualne na rynku pracy trudności pracodawców i kandydatów do pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje czynniki determinujące zmiany na rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje najczęstsze powody rotacji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje najszęstsze powody braku właściwych kandydatów do pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy powody braku utrzymania motywacji do pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady dostępności informacji jako jeden z warunków kreujących rynek pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady planowania efektywnej rekrutacji | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe elementy skutecznej rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje etapy efektywnej rektutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje Employer Branding. | Kryteria weryfikacji Definiuje korzyści budowania Employer Bradingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia elementy z jakich składa się skutecznie budowany emlpoyer branding. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady właściwej komunikacji w firmie w obliczu zmian na rynku pracy | Kryteria weryfikacji Definiuje elementy właściwej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia błędy komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia korzyści stosowania właściwej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady przeprowadzenia procesu rekrutacji. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy skutecznej rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia korzyści dobrze przeprowadzonej rektutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje wpływ technologii na kreowanie rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia technologie mające wpływ na kreowanie rynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje jaki wpływ wywierają technologie na rynek pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia pozytywne i negatywne skutki wpływu technologii na rynek pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady on – boardingu. | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy właściwego on boardingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia korzyści dobrego on boardingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady skutecznego rozwijania pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki mające wpływ na rozwój pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia powody dla których rozwój pracowników ma wpływ na motywację do pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza on – boarding nowego pracownika | Kryteria weryfikacji Dobiera działania mające na celu przeprowadzenie on boardingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia efekty zrealizowanych działań w on boardingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej komunikacji w zespole | Kryteria weryfikacji Dobiera rodzaj komunikat i formę przekazu adekwatnie do sytuacji i odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia efekty zastosowanej formy komunikacji do odbiorcy oraz wyciąga trafne wnioski. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Koordynuje rozwój kompetencji pracowników . | Kryteria weryfikacji Organizuje możliwości i daje przestrzeń do rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje cele i działania oraz metody właściwe do rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje plany rozwojowe dla poszczególnych pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje pozytywny wizerunek pracodawcy. | Kryteria weryfikacji Planuje działania mające wpływ na pozytywny wizerunek pracodawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania wpływające na Employer Branding. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy i wdraża skalę ocen potwierdzającą osiąganie efektów budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wyzwania i zmiany na rynku pracy.
2. Jak planować rekrutację w obliczu przeobrażeń na rynku pracy.
3. Narzędzia pomocne w poznaniu stylu zachowań mających wpływ na styl pracy.
4. Rekrutacja wewnętrzna.
5. Diagnoza rotacji pracowników w organizacji.
6. Komunikacja w kontekście przygotowania organizacji do zmian na rynku pracy.
7. On boarding pracownika.
8. Rozwój pracowników.
9. Współpraca w kontekście przygotowania organizacji do zmian na rynku pracy.
10. Diagnozowanie zagrożeń wynikających ze zmian i unikanie konfliktów wywołanych zmianami.
11. Jak pożegnać się z odchodzącym z pracy lub zwalnianym pracownikiem.
12. Walidacja. Test wiedzy.
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych, każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 16 osób. Ćwiczenia praktyczne będą prowadzone w mniejszych grupach od 2 do 5 osobowych oraz w formie ćwiczen indywidualnych. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub inego sprzętu przenośnego z dostepem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo. Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie zajęć w grupie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Jak planować rekrutację w obliczu przeobrażeń na rynku pracy. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Proces rekrutacji. Jak przeprowadzić rekrutację. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa lunchowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Rekrutacja wewnętrzna. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Zmiany rynku pracy wpływające na wysoki poziom rotacji pracowników. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Komunikacja w kontekście przygotowania organizacji do zmian na rynku pracy. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 On boarding pracownika | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Rozwój pracowników. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa lunchowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Współpraca w kontekście przygotowania organizacji do zmian na rynku pracy. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Diagnozowanie zagrożeń wynikających ze zmian i unikanie konfliktów wywołanych zmianami. Jak pożegnać się z odchodzącym z pracy lub zwalnianym pracownikiem. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja. Test wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymają skrypt przed szkoleniem oraz prezentację po szkoleniu. Podczas zajęć będą przeprowadzane w oparciu o prezentację multimedialną, ćwiczenia praktyczne w formie samodzielnie wykonanych zadań, case studies, quiz, analizy przypadków oraz przkłady i dyskusje. Realizacja
zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy jak też
ćwiczenia indywidulane.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie po realizacji szkolenia.
Warunkiem zaliczenia szkolenia oraz otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w usługdze rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testuna min 80%.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym za pomocą platformy Teams
w związku z czym udział w szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub innego cyfrowego narzędzia przenośnego obsługującego obraz i dźwięk z dostępem do internetu w celu komunikacji z uczestnikami szkolenia i ternerem, odtwarzania prezentacji i obsługi cyfrowych narzędzi do wykonywania ćwiczeń.
2. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
3. Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
4. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Szkolenie odbywa się poprzez aplikację Teams.
Wymagania techniczne do udziału w szkoleniu:
Komputer stacjonarny, laptop, telefon, tablet lub inne urządzenie stacjonarne bądź mobilne ze stabilnym internetem z mikrofonem i kamerą. Przed szkoleniem zostanie przeprowadzona próba połączenia.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej w Teams (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari), można zainstalować aplikację na swoim urządzeniu . Wymaga się wpisania imienia i nazwiska uczestnika.
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy mogą brać aktywny udział w zajęciach. Uczestnicy mają możliwość komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem.
Dodatkowo wszyscy mają dostęp do chatu online.
Link do szkolenia online udostępniony jest jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska. Nie jest wymagana instalacja oprogramowania celem udziału w szkoleniu.
Przed rozpoczęciem szkolenia:
należy sprawdzić łącze internetowe, zadbaj o jego dobrą jakość połączenia internetowego należy sprawdzić czy poprwanie działa kamera i mikrofon
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie stacjonarne lub mobilne do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
"Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia."