ZARZĄDZANIE PRACĄ ZDALNĄ I HYBRYDOWĄ
Możliwość dofinansowania
ZARZĄDZANIE PRACĄ ZDALNĄ I HYBRYDOWĄ
Numer usługi 2024/04/11/145637/2121829
3 276,00 PLN
brutto
3 276,00 PLNnetto
182,00 PLNbrutto/h
182,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do zespołów HR, pracowników przedsiębiorstw odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzania zasobami ludzkimi oraz menedżerów lub kandydatów na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników szkolenia z zakresu wdrażania rozwiązań umożliwiających efektywną i satysfakcjonującą pracę zdalną/hybrydową/home office, wykorzystania narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenia sobie z trudnościami, tj. brak poczucia identyfikacji z zespołem, budowania zaangażowania wśród pracowników oraz zapewnienia sprawnej komunikacji w przypadku pracy zdalnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji a. Przytacza odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy dotyczące pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy.b. Wyjaśnia znaczenie i konsekwencje zapisów Kodeksu Pracy regulujących pracę zdalną. c. Proponuje praktyczne rozwiązania i strategie zgodne z wymogami Kodeksu Pracy, które mogą być stosowane w organizacji w zakresie pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji a. Wymienia podstawowe narzędzia technologiczne stosowane do pracy zdalnej.b. Opisuje główne funkcje każdego narzędzia, jak również jego ograniczenia i zalety w kontekście pracy zdalnej lub hybrydowej. c. Określa potrzeby związane z pracą zdalną lub hybrydową w kontekście konkretnego projektu lub zadania. d. Dobiera optymalne narzędzia technologiczne, uwzględniając różne czynniki, takie jak koszty, łatwość użycia, funkcjonalność i zgodność z istniejącą infrastrukturą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji a. Identyfikuje główne potrzeby pracowników związane z pracą zdalną oraz elastycznym czasem pracy, takie jak równowaga między życiem prywatnym a zawodowym, większa autonomia w organizacji czasu pracy czy ograniczenie dojazdów.b. Wymienia korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej oraz elastycznego czasu pracy, np. większa elastyczność w planowaniu pracy, oszczędność czasu i kosztów związanych z dojazdami, lepsza równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. c. Proponuje rozwiązania mające na celu zaspokojenie potrzeb pracowników oraz maksymalizację korzyści związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy, np. organizowanie regularnych spotkań online, dostarczanie narzędzi do efektywnej komunikacji zdalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji a. Charakteryzuje różne typowe trudności, które mogą wystąpić podczas pracy zdalnej, takie jak problemy z komunikacją, poczuciem izolacji, brakiem motywacji czy wypaleniem zawodowym.b. Identyfikuje źródła typowych trudności związanych z pracą zdalną, np. brak regularnej interakcji z kolegami, trudności w zarządzaniu czasem czy nadmierna izolacja społeczna. c. Proponuje skuteczne działania oraz strategie, które mogą pomóc w eliminacji typowych trudności związanych z pracą zdalną. Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji a. Aktywnie buduje zaangażowanie i motywację członków zespołów pracujących zdalnie/hybrydowo poprzez organizowanie spotkań integracyjnych, udział w szkoleniach czy wsparcie w rozwoju zawodowym.b. Monitoruje postępy pracy i osiągane wyniki przez zespół, w celu zapewnienia realizacji celów projektu lub zadania. c. Przedstawia konkretne przykłady działań, które przyczyniają się do skutecznej organizacji pracy zespołów pracujących zdalnie/hybrydowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji a. Wykorzystuje narzędzia komunikacyjne, takie jak platformy do wideokonferencji, komunikatory, czy systemy zarządzania projektem, w celu ułatwienia kontaktu między członkami zespołu.b. Umiejętnie zarządza czasem pracy zespołu, w tym elastycznego czasu pracy poszczególnych osób, tak aby zapewnić realizację celów projektu lub zadania. c. Efektywnie wykorzystuje zasoby zespołów w celu osiągnięcia założonych celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji a. Identyfikuje potrzeby organizacji związane z pracą zdalną i hybrydową oraz odpowiednich rozwiązań technologicznych, które mogą je zaspokoić.b. Dobiera narzędzia technologiczne, które najlepiej odpowiadają potrzebom organizacji i charakterowi pracy zdalnej oraz hybrydowej. c. Ocenia funkcjonalność różnych rozwiązań technologicznych pod kątem ich przydatności dla organizacji oraz efektywności pracy zdalnej i hybrydowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 8. Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji a. Identyfikuje potrzeby i oczekiwań wszystkich zainteresowanych stron (np. pracowników, menedżerów, kadry zarządzającej) dotyczących monitorowania efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy.b. Dobiera odpowiednie narzędzia i metryki do monitorowania, w tym zapewnienie odpowiedniego wsparcia technicznego i szkolenia personelu. c. Analizuje zebrane dane celem wprowadzania ulepszeń w procesach pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy, w celu zwiększenia efektywności i poprawy warunków pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji a. Wyjaśnia koncepcję mikrozarządzania, wskazuje jej najważniejsze cechy i konsekwencje dla pracowników i organizacji.b. Wspiera kadrę menedżerską w rozwijaniu umiejętności potrzebnych do unikania mikrozarządzania, takich jak delegowanie zadań, dawanie autonomii i zaufanie pracownikom. c. Identyfikuje potencjalne zachowania mikrozarządzające oraz wskazuje alternatywne podejścia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 10. Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji a. Przeprowadza analizę potrzeb pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej pod kątem ich dobrostanu psychicznego, poziomu stresu, równowagi między życiem prywatnym a zawodowym itp.b. Dobiera działania prewencyjne mające na celu zapobieganie wypaleniu zawodowemu i poprawę well-beingu pracowników, takich jak programy wsparcia psychologicznego, szkolenia z zarządzania stresem czy promowanie zdrowego stylu życia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 11. Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji a. Rozróżnia typowe trudności, z jakimi mogą się zetknąć zarówno kadra menedżerska, jak i pracownicy pracujący zdalnie lub hybrydowo, w tym problemów z poczuciem identyfikacji z firmą/zespołem.b. Wspiera kadrę menedżerską w identyfikowaniu i rozwiązywaniu typowych trudności oraz problemów, które mogą wystąpić w związku z pracą zdalną lub hybrydową. c. Monitoruje satysfakcję i dobrostan pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej, w tym zbiera opinię i informacje zwrotne oraz reaguje na sygnały o potencjalnych problemach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 12. Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji a. Rozumie indywidualne potrzeby i oczekiwania pracowników oraz kadry menedżerskiej związanych z pracą zdalną, elastycznym czasem pracy i innymi formami organizacji pracy.b. Poszukuje optymalnych rozwiązań dostosowanych do konkretnych przypadków i potrzeb pracowników oraz kierownictwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak. Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria walidacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia a walidacją - Dostawca Usługi zapewnia inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia.
Program
Program
Czas trwania szkolenia: 18 godzin
- Jednostka lekcyjna: 45 minut
- Przerwy: 3 x 15 minut
- Czas przerwy nie jest wliczany do godzin dydaktycznych.
Moduł I (9 godzin)
- Wprowadzenie do tematyki szkolenia, omówienie głównych celów szkolenia
- Wprowadzenie do koncepcji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
- Prezentacja ogólnego kontekstu pracy zdalnej i hybrydowej.
- Wskazówki dotyczące identyfikacji i interpretacji zapisów Kodeksu Pracy regulujących pracę zdalną i elastyczny czas pracy.
- Podstawowe narzędzia technologiczne do pracy zdalnej
- Przegląd podstawowych narzędzi technologicznych stosowanych do pracy zdalnej.
- Omówienie funkcji, zalet i ograniczeń wybranych narzędzi.
- Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi technologicznych.
- Potrzeby i korzyści pracowników wynikające z pracy zdalnej
- Identyfikacja głównych potrzeb pracowników w pracy zdalnej.
- Przedstawienie korzyści wynikających z elastycznego czasu pracy.
- Praktyczne strategie poprawy dobrostanu pracowników pracujących zdalnie/hybrydowo/home office
- Rozwiązywanie trudności w pracy zdalnej
- Analiza typowych trudności w pracy zdalnej.
- Identyfikacja źródeł problemów i proponowanie skutecznych strategii rozwiązania.
- Dyskusja na temat czynników wpływających na zaangażowanie pracowników.
- Organizacja pracy zespołowej w środowisku zdalnym/hybrydowym
- Budowanie zaangażowania i motywacji w pracy zespołowej.
- Monitorowanie postępów pracy zespołowej i osiąganych wyników.
- Przykłady skutecznych działań organizacyjnych w pracy zdalnej.
Moduł II (9 godzin)
- Efektywna komunikacja i delegowanie zadań
- Wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych w koordynowaniu pracy zdalnej.
- Zarządzanie czasem pracy zespołu.
- Optymalne wykorzystanie zasobów zespołowych.
- Wdrażanie rozwiązań technologicznych w organizacji
- Identyfikacja potrzeb organizacji dotyczących pracy zdalnej.
- Dobór i ocena funkcjonalności narzędzi technologicznych.
- Ewaluacja efektywności rozwiązań technologicznych.
- Monitorowanie efektywności i wsparcie kadry zarządzającej
- Analiza potrzeb monitorowania pracy zdalnej.
- Wybór odpowiednich narzędzi i metryk monitorujących.
- Wdrażanie systemowych rozwiązań monitorujących.
- Zarządzanie mikrozarządzaniem i wypaleniem zawodowym
- Definicja mikrozarządzania i jego konsekwencje.
- Rozwijanie umiejętności menedżerskich wspierających autonomię pracowników.
- Prezentacja działań prewencyjnych przeciwdziałających wypaleniu zawodowemu.
- Walidacja efektów uczenia się
- Podsumowanie
- Dyskusja na temat prezentowanych zagadnień, wypracowanie wniosków oraz planowanie działań wdrożeniowych w firmie.
- Formułowanie konkretnych działań wdrożeniowych i monitorowanie postępów w zakresie zarządzania pracą zdalną i hybrydową.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 15
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Moduł I | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Moduł I | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Moduł I | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Moduł I | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Moduł II | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Moduł II | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Moduł II | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Moduł II | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 276,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 276,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Łukasz Korczak
Łukasz Korczak to doświadczony trener biznesu, przedsiębiorca i członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu. Z branżą sprzedaży związany jest od ponad 15 lat, a już w wieku 28 lat stał się jednym z najmłodszych Trenerów sprzedaży w branży B2B. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i firmami handlowymi, zdobyte na stanowiskach managera regionu, dyrektora handlowego i szefa sprzedaży krajowej.
Swoją wiedzę merytoryczną poszerza nieustannie, ukończył studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” w Bałtyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej oraz „Ocena i rozwój pracownika” na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Jednak jak sam podkreśla, prawdziwą szkołą życia i źródłem cennej wiedzy jest dla niego praca z ludźmi. Przez lata dzielił się z nimi swoim doświadczeniem, szkoląc ich w zakresie negocjacji, komunikacji, sztuki prezentacji, technik rekrutacji i diagnozy kompetencji. Przeprowadził łącznie blisko 400 godzin szkoleń dla kilkuset pracowników na wszystkich szczeblach organizacji, w tym dla dyrektorów.
Łukasz Korczak to nie tylko wykwalifikowany trener, ale również pasjonat rozwoju osobistego i zawodowego. Swoją energią i zaangażowaniem zaraża uczestników szkoleń, motywując ich do odkrywania własnego potencjału i osiągania lepszych wyników. Jest doskonałym mówcą, absolwentem World Class Speaker Academy, co gwarantuje wysoki poziom prowadzonych przez niego szkoleń.
Swoją wiedzę merytoryczną poszerza nieustannie, ukończył studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” w Bałtyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej oraz „Ocena i rozwój pracownika” na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Jednak jak sam podkreśla, prawdziwą szkołą życia i źródłem cennej wiedzy jest dla niego praca z ludźmi. Przez lata dzielił się z nimi swoim doświadczeniem, szkoląc ich w zakresie negocjacji, komunikacji, sztuki prezentacji, technik rekrutacji i diagnozy kompetencji. Przeprowadził łącznie blisko 400 godzin szkoleń dla kilkuset pracowników na wszystkich szczeblach organizacji, w tym dla dyrektorów.
Łukasz Korczak to nie tylko wykwalifikowany trener, ale również pasjonat rozwoju osobistego i zawodowego. Swoją energią i zaangażowaniem zaraża uczestników szkoleń, motywując ich do odkrywania własnego potencjału i osiągania lepszych wyników. Jest doskonałym mówcą, absolwentem World Class Speaker Academy, co gwarantuje wysoki poziom prowadzonych przez niego szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę kursu.
Informacje dodatkowe
Prowadzone w trakcie szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, co zapewnia wysoki poziom zaangażowania uczestników i sprzyja efektywnej nauce. Uczestnicy nie są biernymi odbiorcami informacji, lecz aktywnie uczestniczą w procesie edukacyjnym, co pozwala im na lepsze przyswojenie wiedzy i umiejętności.
Adres
Adres
ul. Antoniuk Fabryczny 55/33
15-762 Białystok
woj. podlaskie
W przypadku udziału co najmniej 6 osób z danej firmy, Centrum Szkoleniowe Agnieszka Sobolewska, przewiduje możliwość realizacji szkolenia w miejscu zaproponowanym przez klienta. Dążymy do zapewnienia wygodnych warunków nauki oraz minimalizacji uciążliwości związanych z podróżą. Taka elastyczność pozwala na lepsze dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów i budowanie partnerskich relacji.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Sobolewska
E-mail
cs.sobolewska@gmail.com
Telefon
(+48) 531 836 470