AKADEMIA KSIĘGOWOŚCI 1. Praca, sprzedaż usług, bezpieczeństwo i obsługa klienta oraz niezbędna wiedza w księgowości
AKADEMIA KSIĘGOWOŚCI 1. Praca, sprzedaż usług, bezpieczeństwo i obsługa klienta oraz niezbędna wiedza w księgowości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby planujące rozpocząć pracę w działach księgowości; osoby, które niedawno rozpoczęły pracę w działach księgowości; właściciele firm, które prowadzą rachunkowość; kierownicy jednostek na pełnej rachunkowości; osoby zainteresowane podstawami rachunkowości, podatków i działalności gospodarczej; pracownicy i kadra zarządzająca MŚP; osoby pracujące, które chcą zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne i będą wykonywać pracę lub pracują w działach finansowo-księgowych; księgowi/pracownicy biura księgowego - specjalizujący się w obsłudze klientów MŚP; pracownicy biur rachunkowych, którzy chcą zgłębić i zaktualizować swoją wiedzę; osoby chcące przekwalifikować się i rozpocząć pracę w działach księgowych; osoby chcące zaktualizować swoją wiedzę, aby zapobiec utracie zatrudnienia; przedsiębiorcy rozpoczynający swoją działalność, pracownicy biur rachunkowych, absolwenci kierunków ekonomicznych; osoby poszukujące nowych możliwości zawodowych w obszarze księgowości.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozpoznawania cybernetycznych zagrożeń w sektorze księgowym; stosowania zasad bezpiecznych transakcji online, bezpiecznego przeglądania księgowych zasobów Internetu, ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i atakami poprzez przeglądarkę, unikania ataków phishingowych, do stosowania bezpiecznych płatności elektronicznych, ochrony danych klientów w handlu elektronicznym, rozumienia tajników podatku dochodowego, stosowania praktycznych rozwiązań w pracy w biurze rachunkowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje zagrożenia cybernetyczne w sektorze księgowości. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady bezpiecznej transakcji online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje zagrożenia cybernetyczne w sektorze księgowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wybiera bezpieczne narzędzia i rozszerzenia do przeglądarki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje bezpieczne sposoby przeglądania księgowych zasobów Internetu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie chroni się przed złośliwym oprogramowaniem i atakami poprzez przeglądarkę. | Kryteria weryfikacji Określa sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i atakami phishingowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób weryfikacji tożsamości klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje bezpieczne stosowanie płatności elektronicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Chroni dane klienta w obiegu elektronicznym | Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby ochrony danych klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje w pracy księgowej praktyczne rozwiązania ułatwiające wykonywanie zadań. | Kryteria weryfikacji Opisuje rozwiązania praktyczne ułatwiające wykonywania zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób analizowania i księgowania podatku dochodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1. CYBERBEZPIECZEŃSTWO W KSIEGOWOŚCI. STRATEGIE ZAPOBIEGANIA I REAKCJI NA INCYDENTY
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Wprowadzenie do Cyberbezpieczeństwa w finansach. Definicja cyberbezpieczeństwa i jego kluczowe znaczenie dla sektora finansowego. Bezpieczne zarządzanie hasłami i Dostępem w biurze rachunkowym. Zarządzanie Ryzykiem Cyberbezpieczeństwa w Dziale Księgowości. Zarządzanie Incydentami Cyberbezpieczeństwa.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna. Wyjaśnianie.
Moduł 2. Tożsamość Cyfrowa. Znaczenie tożsamości cyfrowej dla sektora finansowego i handlowego. Strategie monitorowania aktywności w sieci w kontekście zapewniania bezpieczeństwa finansowego. Narzędzia i strategie zapewniające prywatność i bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu w sektorze finansowym. Praktyczne wskazówki dotyczące bezpiecznego surfowania w sieci w kontekście działań finansowych.
Metody pracy: Wykład interaktywny. Prezentacja multimedialna.
Moduł 3. Incydenty związane z cyberbezpieczeństwem w dziale księgowości i finansach - przykłady. Phishing, Vishing, socjotechnika. Ransomware. Studium przypadków związanych z phishingiem w biurze rachunkowym. Praktyczne wskazówki dotyczące identyfikacji i unikania zagrożeń phishingowych.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna. Wyjaśnianie.
Moduł 4. Bezpieczeństwo danych finansowych. Kopie zapasowe. Znaczenie regularnych kopii bezpieczeństwa danych finansowych dla zapewnienia ciągłości działania. Strategie tworzenia, przechowywania i przywracania kopii zapasowych danych księgowych. Techniki automatyzacji procesów tworzenia kopii zapasowych w celu zminimalizowania ryzyka utraty danych.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna. Wyjaśnianie.
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
DZIEŃ 2. PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM - PRAKTYCZNE ROZWIAZĄZANIA (podatek dochodowy bez tajemnic)
Przywitanie z uczestnikami, wprowadzenie w tematykę szkolenia.
Moduł 1. Koszty uzyskania przychodów w PIT/CIT.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
Moduł 2. Korygowanie kosztów w PIT/CIT.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
Moduł 3. Nietypowe koszty uzyskania przychodów. Przykładowe interpretacje i wyroki.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
Moduł 4. Organizacja pracy w biurze rachunkowym.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
Zakończenie i ewaluacja szkolenia. Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 DZIEŃ 1. Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 1. Wprowadzenie do Cyberbezpieczeństwa w finansach. | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 2. Tożsamość Cyfrowa w Handlu. | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 3. Incydenty związane z cyberbezpieczeństwem | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 4. Bezpieczeństwo danych finansowych. | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia. | Prowadzący Dawid Koziorowski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 DZIEŃ 2. Przywitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę szkolenia. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł 1. Koszty uzyskania przychodów w PIT/CIT. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 2. Korygowanie kosztów w PIT/CIT. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 3. Nietypowe koszty uzyskania przychodów. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 4. Organizacja pracy w biurze rachunkowym. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Zakończenie i ewaluacja szkolenia. Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Koziorowski
Założyciel i właściciel Akademii Portal – Centrum Szkoleń IT.
Wykształcenie: wyższe informatyczne, specjalizacja: Cyberbezpieczeństwo i Informatyka Śledcza
Ewa Lipińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest dwudniowe, w każdym dniu są 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/LTE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia. Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link. Nad sprawnym przebiegiem szkolenia będzie czuwać trener organizacyjny.