Asystent w edukacji I
Możliwość dofinansowania
Asystent w edukacji I
Numer usługi 2024/04/08/6275/2116271
4 650,00 PLN
brutto
4 650,00 PLNnetto
145,31 PLNbrutto/h
145,31 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób chcących nabyć wiedzę, kwalifikacje i uprawnienia w zakresie Asystenta w edukacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji24-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia dla asystenta w edukacji jest zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego wspierania procesu nauczania i uczenia się, w tym m.in.: rozumieniu roli asystenta w edukacji; zdobywaniu umiejętności komunikacyjnych; rozpoznawaniu i adaptowaniu się do różnych stylów uczenia się; zdobywaniu wiedzy o specjalnych potrzebach edukacyjnych; rozwijaniu umiejętności organizacyjnych; doskonaleniu umiejętności pracy zespołowej; kontynuowaniu rozwoju zawodowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje podstawowe pojęcia, teorie i metody związane z procesem edukacyjnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji -rozumie potrzeby dzieci z niepełnosprawnościami i umie dostosować działania do ich indywidualnych potrzeb, - zna metody i techniki wspierania dzieci z niepełnosprawnościami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - zna procedury dotyczące współpracy z innymi uczestnikami procesu edukacyjnego- przedstawia wiedzę w zakresie: znajomości różnych modeli nauczania i umiejętność dostosowania działań do wymagań i oczekiwań danej placówki - posiada wiedzę z zakresu pedagogiki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności | Kryteria weryfikacji - umiejętność oceny postępów uczniów/dzieci i dostosowywania działań do ich indywidualnych potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - stosuje materiały i zadania do indywidualnych potrzeb uczniów- nawiązuje i utrzymuje pozytywne relacje z uczniami/dziećmi, współpracownikami, rodzicami i innymi pracownikami placówki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - rozumie struktury i podział zadań w placówce edukacyjnej - umie wesprzeć uczniów/dzieci w ich rozwoju emocjonalnym i społecznym- rozumienie i stosuje zasady równości i różnorodności w edukacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - umie radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi i negocjacjami, np. poprzez symulacje lub studia przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne | Kryteria weryfikacji aktualizuje wiedzę i doskonali umiejętności zawodowe- ponosi odpowiedzialność za podejmowane działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - wykorzystuje umiejętności pracy w zespole, w tym współpracy, budowania zaufania, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz efektywnego rozwiązywania problemów w grupie- wykorzystuje umiejętności komunikacyjne, w tym słuchanie aktywne, wyrażanie siebie jasno i konstruktywnie, zadawania pytań, udzielania i przyjmowania informacji oraz wyrażania i rozpoznawania emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji - wykorzystuje umiejętności radzenia sobie z konfliktami i negocjacjami, w tym rozwiązanie problemów i podejmowaniem decyzji w sposób konstruktywny i skuteczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Pytanie 4. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze (czy certyfikat otrzymał pozytywne rekomendacje od co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub związku branżowego, zrzeszającego pracodawców danej branży/sektorów)?
TAK
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
I BLOK TEMATYCZNY - 1. ORGANIZACJA PRACY NA STANOWISKU ASYSTENTA W EDUKACJI:
Tematyka:
- Organizacja pracy na stanowisku asystenta w edukacji.
- Wiedza na temat zagadnień związanych z asystenturą osobistą.
- Znajomość organizacji struktury edukacyjnej.
- Praktyczna wiedza na temat specyfiki funkcjonowania jednostek edukacyjnych.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Praktyczna wiedza na temat wspierania uczniów z niepełnosprawnościami.
- Umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych.
II BLOK TEMATYCZNY - ROZWIJANIE KOMPETENCJI PEDAGOGICZNYCH I INTERPERSONALNYCH W PRACY ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
Tematyka:
- Znajomość zagadnień związanych z różnymi formami niepełnosprawności np. zespół Aspergera, autyzm itp.
- Praktyczna wiedza z zakresu pedagogiki.
- Otwartość i łatwość nawiązywania relacji z dziećmi i młodzieżą.
- Umiejętność organizacji pracy w warunkach stresogennych, odporność na stres.
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie – analiza swojego stylu pracy, planowanie pracy.
- Znajomość zasad skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej – systematyczność i elastyczność.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,31 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto170,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Lasota
Dr n. hum. Agnieszka Lasota
Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta, socjoterapeutka, trenerka, szkoleniowiec, nauczyciel akademicki. Certyfikowany trener procesu wspomagania szkół i przedszkoli.
Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolach i placówkach socjoterapeutycznych dla dzieci zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Prowadzi warsztaty dla dzieci rozwijające kompetencje emocjonalne i społeczne.
Realizuje szkolenia dla pedagogów, psychologów, nauczycieli i terapeutów z zakresu psychologii dziecka, komunikacji, emocji i edukacji szkolnej.
Od kilku lat pełni funkcję koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi jako psycholog - socjoterapeuta w Ośrodkach Wsparcia Dziennego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Krakowie oraz jako psycholog przedszkolny. Wspiera rozwój dzieci oraz prowadzi poradnictwo z elementami coachingu dla rodziców i nauczycieli. Realizuje cieszące się dużą popularnością autorskie szkolenia i warsztaty dla psychologów, pedagogów i nauczycieli, dzieląc się swoją wiedzą i umiejętnościami.
Jest autorką kilku książek oraz ponad 50 artykułów naukowych z zakresu psychologii rozwoju człowieka.
Wybrane publikacje:
• EMOCJE KOMUNIKACJA AKCEPTACJA. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, LASOTA A., JOŃCA D. SM (2021),
• Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do starości, LASOTA A., TOMASZEK K. (RED.) (2019)
• Socjoterapia
Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta, socjoterapeutka, trenerka, szkoleniowiec, nauczyciel akademicki. Certyfikowany trener procesu wspomagania szkół i przedszkoli.
Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolach i placówkach socjoterapeutycznych dla dzieci zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Prowadzi warsztaty dla dzieci rozwijające kompetencje emocjonalne i społeczne.
Realizuje szkolenia dla pedagogów, psychologów, nauczycieli i terapeutów z zakresu psychologii dziecka, komunikacji, emocji i edukacji szkolnej.
Od kilku lat pełni funkcję koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi jako psycholog - socjoterapeuta w Ośrodkach Wsparcia Dziennego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Krakowie oraz jako psycholog przedszkolny. Wspiera rozwój dzieci oraz prowadzi poradnictwo z elementami coachingu dla rodziców i nauczycieli. Realizuje cieszące się dużą popularnością autorskie szkolenia i warsztaty dla psychologów, pedagogów i nauczycieli, dzieląc się swoją wiedzą i umiejętnościami.
Jest autorką kilku książek oraz ponad 50 artykułów naukowych z zakresu psychologii rozwoju człowieka.
Wybrane publikacje:
• EMOCJE KOMUNIKACJA AKCEPTACJA. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, LASOTA A., JOŃCA D. SM (2021),
• Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do starości, LASOTA A., TOMASZEK K. (RED.) (2019)
• Socjoterapia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, notes, długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie minimalnej liczby uczestników.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik po ukończeniu kursu musi przystąpić do egzaminu zewnętrznego ICVC.
Adres
Adres
Siedliska 495
36-042 Siedliska
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Marzena Zajdel
E-mail
m.zajdel@isoft.biz.pl
Telefon
(+48) 790 702 117