AKADEMIA SMART HR edycja jesienna
AKADEMIA SMART HR edycja jesienna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Akademia Smart HR to kompleksowy program certyfikacyjny adresowany do przedsiębiorców, menedżerów oraz zespołów i wszystkich pracowników wspierających procesy HR dużych firm. Program przygotowuje do inicjowania oraz prowadzenia działań i projektów ukierunkowanych na wdrożenie nowoczesnych procesów zarządzania kapitałem ludzkim wynikających z istotnych zmian na rynku pracy takich jak: cyfryzacja firm, automatyzacja procesów, praca zdalna i hybrydowa, starzenie się kadr, wielokulturowość i wielopokoleniowość zespołów pracowniczych, konieczność realizacji zasady równości szans, zrównoważonego rozwoju oraz zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Akademii Smart HR to wzrost i pogłębienie wiedzy, praktycznych umiejętności oraz poznanie nowoczesnych narzędzi IT pozwalających na przygotowanie organizacji do zmian na rynku pracy oddziaływujących na firmy. Rozwój tych kompetencji jest potwierdzany zdobyciem certyfikatu Profesjonalnego Managera HR w Polskim Stowarzyszeniu HR Business Partner.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efekty uczenia sięKryteria weryfi kacji Metoda walidacji Rozwój wiedzy : • Skuteczne zarządzanie pracą zdalną ihybrydową. • Wykorzystanie procesówmigracyjnych w polityce HR wewnątrzorganizacji. • Zastosowanie analizy danych wprocesach HR w kontekściezmieniającego się rynku pracy. • Zarządzanie transformacjamiwynikającymi z zmian na rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Kryterium walidacji to osiągnięciewzrostu wiedzy i kompetencji napoziomie co najmniej 50%. Ocenapostępu będzie oparta na teściewiedzy przed i po każdym blokutematycznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwój UMIEJĘTNOŚĆI z zakresu:• Wdrażanie nowych modeli i formorganizacji pracy. • Budowanie środowiska pracy dlaosób ze szczególnymi potrzebamifunkcjonalnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy programu otrzymują przedprzystąpieniem do zajęć PRETEST wformie testu kompetencji, któregowyniki będą porównywane zPOSTTESTEM, (także testkompetencji) wypełnianym przezuczestników po ostatnich zajęciach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Testy wiedzy z zakresów wskazanych w efektach uczenia się.
Program
Program
Ramowy program Smart HR
CERTYFIKOWANY PROGRAM AKADEMII SMART HR obejmuje 8 warsztatów zakończonych uzyskaniem certyfikatu Profesjonalnego Managera HR w Polskim Stowarzyszeniu HR Business Partner oraz INFOR PL.
Program przygotowuje do wykorzystywania dedykowanych narzędzi IT z obszaru HR. Każdy warsztat daje możliwość wykorzystania narzędzia wspierającego a przejście przez cały Program wiąże się ze zdobyciem licencji programu TOP HR.
.
Warsztat 1: HR w świecie wyzwań.
Skoncentrujemy się na przygotowaniu organizacji do wyzwań rynku pracy oraz wykorzystanie zmian w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych do kształtowania polityki HR Firmy..
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Opracowywania założeń polityki personalnej i zrównoważonego rozwoju i przekładania ich na grunt własnej firmy.
- Identyfikowania potrzeb rozwojowych organizacji i przekładania ich na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój.
- Formułowania wyzwań polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”.
- Identyfikowania poziomu satysfakcji pracowników ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju.
- Monitorowania wdrażania strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.
Dowiemy się jak przygotować firmę do wyzwań związanych z zachodzącymi w Polsce zmianami demograficznymi istotnie wpływające na funkcjonowanie i możliwości rozwoju firmy.
Narzędzie to kwestionariusz pozwalający na porównanie rozwiązań stosowanych we własnej firmie dobrych praktyk HR (w podziale na branże) z praktykami rynkowymi.
Warsztat 2: Rynek pracy a rozwój firm
Skoncentrujemy się na takich zagadnieniach jak zarządzanie zmianami i nowymi procesami HR w kontekście zmian na rynku pracy oraz zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Identyfikowania i opisywania nowych trendów w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikających z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną.
- Opracowywania innowacyjnych rozwiązań w obszarze polityki personalnej własnej firmy.
- Diagnozowania potrzeb różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych i przygotowania dla nich odpowiednich rozwiązań.
- Budowania oraz wdrażania programów rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding).
- Wdrażania narzędzi i procesów HR, pozwalających na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników.
Uczestnik dowie się w jaki sposób przygotować firmę i procesy kadrowe do zmiany w podejściu pracowników do pracy i sposobu realizacji zadań, (np. preferowanie pracy kontraktowej, podkreślanie znaczenia elastycznych form współpracy, zwracanie większej uwagi na warunki pracy itp.).
Narzędzie wprowadzone na warsztacie to test (on-line) do badania potencjału zawodowego – zarówno w procesie rekrutacji jak i oceny już pracujących osób).
Warsztat 3: Skuteczna firma równych szans.
Skoncentrujemy się na zarządzaniu różnorodnością i wielokulturowością w organizacji, praktycznych aspektach wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności oraz budowaniu środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Identyfikowania podstawowych regulacji prawnych związanych z zapewnieniem równouprawnienia pracowników.
- Wykorzystania różnorodność i wielokulturowość pracowników w celu zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów i całej organizacji.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk.
- Wdrażanie projektów i procesów HR dotyczących takich obszarów jak: rekrutacja i selekcja, awanse i rozwój, polityka wynagrodzeń, podział pracy itp., w oparciu o zasady równości szans.
- Monitorowania poziomu satysfakcji różnych grup pracowniczych związanego z realizacją polityki i programów równościowych.
Dowiemy się jak przygotować firmę do wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na budowanie efektywnej współpracy z osobami ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi, uwzględnienie wyzwań migracyjnych i wynikających ze zmian demograficznych.
Narzędzie wprowadzone na warsztacie to kwestionariusz satysfakcji i zaangażowania pracowników uwzględniający kwestię równych szans i dający możliwość porównania własnej organizacji do innych firm.
Warsztat 4: Optymalizacja organizacji pracy – szanse, ryzyka, rozwiązania.
Na tym warsztacie uczestnicy poznają metody i rozwiązania pozwalające na skuteczne wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy w firmach FIRMY.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Skutecznego udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy.
- Wspierania menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy.
- Dopasowania procesu rekrutacyjnego do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.).
- Dostosowania form i rozwiązań prawnych do partnerskich modeli i form świadczenia pracy.
- Wdrażania systemu motywacyjnego dostosowanego do nowych modeli i form świadczenia pracy.
Uczestnik zapozna się z możliwościami i narzędziami ułatwiającymi przygotowanie firmy do tego, aby dostosować sposoby świadczenia pracy do zmian takich jak praca zdalna, hybrydowa czy też elastyczny czas pracy.
Podstawowe narzędzie wykorzystywane na warsztacie to MS Teams w zakresie funkcji usprawniających organizację pracy zdalnej i rozproszonej.
Warsztat 5: Obcokrajowiec w polskiej firmie – szanse, ryzyka, rozwiązania.
Warsztat skoncentrowany jest na zagadnieniach związanych z wykorzystaniem zachodzących w Polsce i Europie procesów migracyjnych w wewnątrzorganizacyjnej polityce zarządzania kapitałem ludzkim.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Rozpoznawania aktualnych regulacji prawnych dotyczących zatrudniania pracowników z zagranicy.
- Identyfikowania metod pozwalających weryfikować potencjał, kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników z zagranicy i dopasować do nich ofertę pracy.
- Przygotowania i wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na kształtowanie w firmie przyjaznego środowiska pracy dla osób z zagranicy.
- Wdrażania nowych pracowników z zagranicy do pracy na bazie programów zapewniających ich adaptację, integrację oraz sprzyjających efektywnej pracy.
- Zapewnienia pracownikom z zagranicy odpowiedniego wsparcia organizacyjne, językowe i prawne, związane z ich pracą w Polsce.
Uczestnik dowie się w jaki sposób przygotować firmę do dostrzeganego we własnej firmie i/lub branży rosnącego poziomu zatrudnienia pracowników z innych krajów, kultur etc.
Narzędzie to interaktywne zestawienie aktywnych (możliwych do uzupełniania) dokumentów niezbędnych do zatrudnienia i aktywnego utrzymania zagranicznego pracownika w polskiej firmie.
Warsztat 6: Digital HR.
Warsztat ukierunkowany jest na takich zagadnieniach jak odpowiednie wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR, oraz zwiększenie zdolności do prowadzenia analityki w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Wykorzystania środowiska programów operacyjnych (Windows / MS Office) dostępnych w firmie.
- Korzystania z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR.
- Korzystania z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy).
- Badania opinię pracowników (w tym kwestii zasad równości, sprawiedliwości organizacyjnej).
- Liczenia zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy.
Uczestnik dowie się w jaki sposób przygotować firmę do skutecznego wykorzystania narzędzi cyfrowych wdrażania procesów automatyzacji.
Podstawowe narzędzie wprowadzone na warsztacie to Dashboard podstawowych procesów HR w firmie.
Warsztat 7: Technologia w służbie HR i firmy
Na warsztacie skoncentrujemy się na takich zagadnieniach jak zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy oraz zarządzanie pracą zdalną i hybrydową.
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Identyfikowania kompetencji, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości.
- Przygotowania i wdrażania odpowiednich programów rozwojowych poprawiających gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji i digitalizacji.
- Identyfikowania podstawowych oraz dedykowanych rozwiązań technologicznych, umożliwiających pracę zdalną i hybrydową.
- Wdrażania rozwiązań zapewniających sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej.
- Opracowywania i wdrażania rozwiązań, pozwalających e na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy.
Uczestnik dowie się w jaki sposób przygotować firmę do wyzwań związanych z pracą zdalna, hybrydową czy też elastycznym czasem pracy.
Podstawowe narzędzie IT wprowadzone na warsztacie ułatwia zarządzanie potencjałem pracowników.
Warsztat 8: Budowanie (pro)rodzinnej oraz inkluzywnej kultury pracy
Na warsztacie skoncentrujemy się na budowaniu prorodzinnej kultury pracy oraz zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową,
Rozwój wiedzy i umiejętności:
- Identyfikowania jaka oferta pracownicza uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców.
- Znajomości regulacji i rozwiązań prawnych dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem.
- Monitorowania poziomu satysfakcji pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców.
- Budowania rozwiązań pozwalających na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami z różnych pokoleń.
- Budowania kultury pracy opartej o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników z różnych pokoleń.
Uczestnik dowie się w jaki sposób przygotować firmę do organizacji pracy w zgodzie z jedną z najważniejszych (jeśli nie najważniejszą) wartości jaką dla pracowników jest rodzina.
Podstawowe narzędzie wprowadzone na warsztacie to kwestionariusz (dostępny on-line) do badania satysfakcji i zaangażowania pracowników uwzględniający kwestię równych szans.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Warsztat 1 HR w świecie wyzwań | Prowadzący Grzegorz Filipowicz | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Warsztat 1 HR w świecie wyzwań | Prowadzący Grzegorz Filipowicz | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Warsztat 2 Rynek pracy a rozwój firmy | Prowadzący Marta Piętal | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Warsztat 2 Rynek pracy a rozwój firmy | Prowadzący Marta Piętal | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Warsztat 3 Skuteczna firma równych szans | Prowadzący Grzegorz Filipowicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Warsztat 3 Skuteczna firma równych szans | Prowadzący Grzegorz Filipowicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Warsztat 4 Optymalizcja organizacji pracy - szanse, ryzyka, rozwiązania | Prowadzący Anna Badek | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Warsztat 4 Optymalizcja organizacji pracy - szanse, ryzyka, rozwiązania | Prowadzący Anna Badek | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Warsztat 5 Obcokrajowiec w polskiej firmie - szanse, ryzyka, rozwiązania | Prowadzący Monika Marcik | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Warsztat 5 Obcokrajowiec w polskiej firmie - szanse, ryzyka, rozwiązania | Prowadzący Monika Marcik | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Warsztat 6 Digital HR - nowe wyzwania | Prowadzący Małgorzata Jakubicz | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Warsztat 6 Digital HR - nowe wyzwania | Prowadzący Małgorzata Jakubicz | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Warsztat 7 Technologie w służbie HR i firmy | Prowadzący Anna Badek | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Warsztat 7 Technologie w służbie HR i firmy | Prowadzący Anna Badek | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Warsztat 8 Budowanie (pro)rodzinnej oraz inkluzywnej kultury pracy | Prowadzący Katarzyna Chałas | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto17 712,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto14 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Jakubicz
Grzegorz Filipowicz
Przedsiębiorca i ekspert Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Business Partner w ForFuture. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Akademia WSB, Wyższa Szkoła Bankowa, SGH, Politechnika Gdańska). Członek EAPM (European Association for People Management) oraz kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Certyfikowany konsultant Human Performance Management - HPI. Opracowuje i wdraża kompleksowe rozwiązania HR dla firm polskich i międzynarodowych, tworzy strategie personalne oraz optymalizuje procesy HR. Buduje i wdraża systemowe narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim. Przeprowadza projekty zmian i rozwoju firm, wdraża programy talentowe i modele kompetencyjne. Posiada ponad 30 lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Autor książek: „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi” (PWE 2004), „Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników” (WK 2008), oraz „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi – perspektywa firmowa i osobista” (WK 2014); „HR Business Partner – koncepcja i praktyka” (INFOR 2017) jak również licznych publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, Human Performance Improvement i strategii organizacji.
Marta Piętal
Katarzyna Chałas
Anna Badek
Monika Marcik
menedżerskich oraz kierowała zespołami projektowymi. Wiele lat związana z branżą HR. Była Konsultantem ds. Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego, Kierownikiem Projektów szkoleniowych, odpowiadała za koordynację procesów Human Resources Management, przeprowadzanie szkoleń menedżerskich i sprzedażowych. Ludzie są jej pasją. Z radością i ciekawością odkrywa każdego dnia ludzki wszechświat. Zachwyca ją jego złożoność i nieograniczoność. Dlatego w swojej pracy lubi łączyć elementy twarde z miękkimi, racjonalne z emocjonalnymi, dowody z intuicją. W procesach rozwojowych kreuje środowisko, w którym ludzie odważnie przyglądają się sobie. Chętnie korzysta z różnych metod rozwojowych, ponieważ ścieżek do samoświadomości jest tyle, ilu ludzi. Pracuje jako trener i coach już 16 lat, głównie w sferze biznesu, ale nie tylko. Specjalizuje się w szkoleniach z inteligencji emocjonalnej, budowania zaangażowania w oparciu o wartości oraz w coachingu holistycznym. Rozwija menedżerów wszystkich szczebli (łącznie z Zarządami), specjalistów, towarzyszy im w rozwoju kompetencji zarządczych, osobistych oraz w odkrywaniu i realizowaniu ich własnego potencjału.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały ze szkoleń w postaci przenetacji PDF przesłanej na adres e-mail.
Informacje dodatkowe
Wartość usługi może zostac zwolniona z VAT (na podstawie: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania zwolnień (Dz.U.t.j.2015,poz.736)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się za pomocą aplikacji ZOOM.
Minimalne wymagania techniczne: -Procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy) -System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13 -Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox. -Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, -Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki, (ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami). Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Link jest ten sam do wszystkich zajęć obejmujących program.