STRATEGIE WPŁYWU, BUDOWANIA MARKI I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM. POZIOM PIERWSZY
STRATEGIE WPŁYWU, BUDOWANIA MARKI I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM. POZIOM PIERWSZY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: budowania marki i prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, rozumienia roli nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu wpływu, rozumienia roli perswazji, wywierania wpływu i manipulacji w świecie cyfrowym, wykorzystywania różnych perspektyw wywierania wpływu, rozumienia roli osobistego nastawienia i motywacji zakupowej, wykorzystywania aplikacji sprzedażowych, stosowania reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży w Social Mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się najnowszą wiedzą z zakresu sprzedaży w świecie cyfrowym. | Kryteria weryfikacji Opisuje pojęcia: perswazja, wywieranie wpływu i manipulacja. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa perspektywy wywierania wpływu w sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje strategie wpływu, budowania marki i sprzedaży w Social Mediach i Internecie. | Kryteria weryfikacji Opisuje prowadzenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje i wykorzystuje trzy perspektywy wywierania wpływu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje i wykorzystuje reguły wywierania wpływu w działaniach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Świadomie wykorzystuje nastawienie osobiste w procesie sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Opisuje rolę nastawienia osobistego i siłę perswazji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę motywacji zakupowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Wprowadzenie do strategii wpływu. Omówienie znaczenia strategii wpływu w dzisiejszym świecie cyfrowym. Przegląd narzędzi i technik wpływu online.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 2. Psychologia konsumenta. Analiza motywacji zakupowej. Zrozumienie emocji klientów.
Metoda pracy: Wykład. Ćwiczenia.
Moduł 3. Budowanie silnej marki osobistej online. Definiowanie marki osobistej. Definiowanie grupy docelowej oraz jej potrzeb.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 4. Budowanie silnej marki osobistej online. Tworzenie spójnej i autentycznej marki osobistej. Wykorzystywanie mediów społecznościowych do budowania marki.
Metoda pracy: Dyskusja. Ćwiczenia.
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
DZIEŃ DRUGI
Przywitanie z grupą. Powtórzenie najważniejszych treści pierwszego dnia szkolenia.
Moduł 1. Strategie marketingowe w mediach społecznościowych. Skuteczne wykorzystywanie platform społecznościowych. Studium przypadków udanych oraz nieudanych kampanii marketingowych.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 2. Content Marketing. Tworzenie wartościowego contentu. Tworzenie docelowych treści w grupach.
Metoda pracy: Wykład. Praca w grupach.
Moduł 3. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. Kluczowe narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. Praktyczne demonstracje wybranych narzędzi.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 4. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. Ćwiczenia praktyczne na korzystanie z narzędzi w kontekście strategii cyfrowego marketingu.
Metoda pracy: Ćwiczenia. Praca w grupach.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Ewaluacja i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Dzień 1. Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 1. Wprowadzenie do strategii wpływu. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 2. Psychologia konsumenta. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 3. Budowanie silnej marki osobistej online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 4. Budowanie silnej marki osobistej online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Dzień 2. Przywitanie z grupą. Powtórzenie najważniejszych treści. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł 1. Strategie marketingowe w mediach społecznościowych. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 2. Content Marketing. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 3. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 4. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Post test, ewaluacja i zakończenie szkolenia. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bannach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu. Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest dwudniowe, w każdym dniu realizujemy 4 moduły szkoleniowe. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/LTE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia. Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.