Zrównoważony rozwój i ESG - studia podyplomowe
Zrównoważony rozwój i ESG - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są:
- osoby pracujące w sektorze biznesowym, w tym menedżerowie, analitycy finansowi i doradcy inwestycyjni, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju i ESG
- specjaliści ds. zrównoważonego rozwoju. Osoby zajmujące się planowaniem strategicznym, CSR (Corporate Social Responsibility) lub zrównoważonym rozwojem, które poszukują pogłębionej wiedzy i umiejętności w zakresie zrównoważonego zarządzania.
- osoby pracujące w administracji publicznej, organizacjach pozarządowych, instytucjach badawczych lub innych sektorach zainteresowanych politykami publicznymi i praktykami zrównoważonego rozwoju.
- osoby pracujące w dziedzinie prawa, które chcą zrozumieć prawne ramy związane z zrównoważonym rozwojem i ESG oraz ich wpływ na działalność biznesową i społeczną.
- absolwenci kierunków związanych z ekonomią, środowiskiem, czy zarządzaniem.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem studiów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych składowych ESG (Environmental, Social, Governance), w tym środowiskowych, społecznych i zarządczych aspektów. Słuchacze zdobędą umiejętność analizy ekonomicznych aspektów zrównoważonego rozwoju oraz zrozumieją społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju, włączając równość społeczną, partycypacyjne podejścia do rozwoju społeczności lokalnych oraz rozwój inkluzywnych społeczności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna międzynarodowe i krajowe ramy prawne oraz regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju i ESG | Kryteria weryfikacji Zna stan prawny w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozumie wymogi nakładane na organizację regulacjami prawnymi | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia działania wynikające z regulacji prawnych i dobrych praktyk | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Potrafi analizować kompleksowe problemy związane z zrównoważonym rozwojem, uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia do identyfikacji i priorytetyzacji problemów i wyzwań w ramach zielonej transformacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Współpracuje z interesariuszami organizacji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia diagnozy otoczenia organizacji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Generuje rozwiązania na podstawie wyników analizy odpowiadając na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem i ESG | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Potrafi efektywnie raportować wyniki dotyczące zrównoważonego rozwoju i ESG, prezentując je w zrozumiały sposób dla różnych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje zestawienie niezbędnych danych i je wizualizuje do raportów ESG | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Implementuje zrównoważone strategie biznesowe, integrując ESG w strategię i działania operacyjne przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Posługuje się właściwymi technikami i narzędziami projektowania rozwiązań w obszarze zielonej transformacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Analizuje opłacalność proponowanych rozwiązań | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Orientuje się w różnorodnych modelach biznesowych opartych na zrównoważonym rozwoju oraz strategiach zarządzania ryzykiem ESG | Kryteria weryfikacji Wyróżnia podejścia i metody modelów biznesowych wykorzystujących wyzwania zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozumie niezbędność analizy ryzyka i opracowania strategii zarządzania ryzykiem | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Blok I. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG – 15 godz.
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju
- Definicja i cele zrównoważonego rozwoju.
- Historia i ewolucja koncepcji.
Zasady ESG (Environmental, Social, Governance)
- Analiza składowych ESG: Środowiskowe, Społeczne, Zarządzanie.
- Dlaczego ESG jest istotne dla biznesu i inwestorów.
- Trendy i regulacje dotyczące ESG.
Blok II. Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju – 30 godz.
Ekonomia ekologiczna
- Zależność między wzrostem gospodarczym a środowiskiem.
- Narzędzia ekonomiczne promujące zrównoważony rozwój.
Biznes zrównoważony
- Modele biznesowe oparte na zrównoważonym rozwoju.
- Zarządzanie ryzykiem związanym z ESG.
- Integracja ESG w strategię biznesową.
Blok III. Aspekty prawne i regulacyjne – 20 godz.
Prawne ramy zrównoważonego rozwoju
- Analiza międzynarodowych i krajowych ram prawnych związanych z zrównoważonym rozwojem.
- Wpływ przepisów prawnych na działalność biznesową i społeczną.
Prawo ochrony środowiska i kwestie ESG
- Regulacje dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
- Prawne aspekty związane z ESG w kontekście korporacyjnym i inwestycyjnym.
- Dyrektywa EPDB i EPDB2
Blok IV. Aspekty środowiskowe, planistyczne i dyrektywy europejskie – 15 godz.
Zarządzanie zasobami naturalnymi
- Ochrona środowiska naturalnego.
- Gospodarka obiegu zamkniętego.
- Adaptacja do zmian klimatycznych.
Technologie ekologiczne
- Innowacje technologiczne wspierające zrównoważony rozwój.
- Energetyka odnawialna i efektywność energetyczna.
- Technologie redukujące emisje CO2 i inne zanieczyszczenia.
- Dokumenty planistyczne, dyrektywy europejskie i przepisy krajowe
Blok V. Możliwości i rozwiązania projektowe w budownictwie – 15 godz.
- Budynek tradycyjny, budynek energooszczędny, budynek pasywny, budynek NZEB, ZEB, budynek dodatnio-energetyczny
- Straty energii w budynku
- Komfort klimatyczny w budynku
- Cechy budynku a zapotrzebowanie na energię
- Izolacja termiczna i akumulacja termiczna
- Wentylacja i odzysk ciepła w budynku
- Zarządzanie energią w budynku
- Budowa domu zero-energetycznego i źródła finansowania
Blok VI. Społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju – 25 godz.
Równość społeczna
- Wykluczenie społeczne i jego przeciwdziałanie.
- Rola przedsiębiorstw w tworzeniu inkluzywnych społeczności.
Zrównoważony rozwój społeczności lokalnych
- Partycypacyjne podejścia do rozwoju lokalnego.
- Budowanie społeczności odpornych na zmiany.
Blok VII. Aspekty zarządzania – 25 godz.
Zarządzanie ryzykiem ESG
- Ocena ryzyka związanego z ESG.
- Strategie minimalizacji ryzyka ESG.
Raportowanie ESG
- Standardy raportowania ESG (np. GRI, SASB).
- Rola transparentnego raportowania dla inwestorów i społeczności.
Blok VIII. Studium przypadków i projekt końcowy – 15 godz.
Studium przypadków: prawne wyzwania w zrównoważonym rozwoju i ESG
- Analiza praktycznych przypadków prawnych związanych z zrównoważonym rozwojem i ESG.
- Rozważanie różnych podejść do rozwiązywania problemów prawnych w kontekście zrównoważonego rozwoju.
Projekt końcowy
- Praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej podczas kursu do opracowania projektu z zakresu zrównoważonego rozwoju i ESG, uwzględniającego aspekty prawne i regulacyjne.
Łączna liczba godzin: 160 godz.
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Ekonomiczne aspekty zrównoważonego rozwoju (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Aspekty prawne i regulacyjne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Aspekty prawne i regulacyjne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Aspekty środowiskowe, planistyczne i dyrektywy europejskie (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Aspekty środowiskowe, planistyczne i dyrektywy europejskie (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Możliwości i rozwiązania projektowe w budownictwie (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Możliwości i rozwiązania projektowe w budownictwie (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Aspekty zarządzania (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Aspekty zarządzania (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Aspekty zarządzania (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Aspekty zarządzania (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Aspekty społeczne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Aspekty społeczne (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Aspekty prawne i regulacyjne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Aspekty społeczne (wliczone 30 min przerwy) | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Aspekty prawne i regulacyjne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Studium przypadków i projekt końcowy (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Studium przypadków i projekt końcowy (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Egzamin dyplomowy (z walidatorem) | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 000,00 PLN
- Koszt usługi netto6 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto37,50 PLN
- Koszt godziny netto37,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arkadiusz Skrzypiński
Absolwent programu "Umiejętności Jutra" przeprowadzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Specjalista ds. multimediów w EcoGenerator. Prowadzi własną działalność gospodarczą, w ramach której realizuje projekty związane z produkcją filmową, fotograficzną oraz marketingiem.
Paralimpijczyk Igrzysk w Londynie 2012 i Rio de Janeiro 2016. Parakolarski Mistrz Świata UCI (Baie-Comeau, Kanada 2010), zwycięzca maratonów m.in. w Bostonie i Nowym Jorku. Sportowiec roku na świecie wg. Achilles International 2008.
Działacz sportowy, m.in. wiceprezes KSI START Szczecin, największego klubu sportowego dla osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Działacz społeczny: prezes działającej około onkologicznie Fundacji 120/80.
Jeden z ambasadorów Miasta Szczecin i biegu Wings for Life World Run.
Licencjonowany nurek, pilot i operator dronów FPV.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zdobytego na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego. Jako freelancer koordynował dla jednej z agencji marketingowych działania związane z NGO. Dla Miasta Szczecin zajmował się pozyskiwaniem i obsługą partnerów wydarzeń.
Nie ma marzeń, tylko cele, które realizuje. Ceni dane słowo.
Kontakt:
https://www.linkedin.com/in/askrzypinski
https://www.instagram.com/skrzypinski
https://www.facebook.com/skrzypinski
https://twitter.com/skrzypinski
Beata Kozyra
Jest członkiem Komitetu ds. ESG przy Krajowej Izby Gospodarczej KIG. Jest również członkiem międzynarodowej inicjatywy Net Zero Carbon Events oraz doradcą firmy Grant Thornton gdzie pełni funkcję Dyrektora ds. ESG.
Współpracowała z ponad 50-cioma firmami, zarówno zasiadając w zarządach spółek, jak i pracując jako konsultant ds. strategii oraz ESG.
Ukończyła studia doktoranckie i obroniła pracę doktorską na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest również absolwentką różnych studiów podyplomowych, w tym z zarządzania strategicznego oraz psychologii przywództwa. Ukończyła wiele szkoleń i certyfikowanych kursów z zakresu analizy strategicznej, tworzenia i wdrażania strategii oraz raportowania ESG.
Jest wieloletnim wykładowcą akademickim i autorką książek, m.in. o zarządzaniu zmianą.
Rafał Malujda
Ryszard Długopolski
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
• własna praktyka projektowa, projektowanie architektoniczne, doradztwo, nadzory i koordynacja branż (od 1989)
• pracownik naukowo-dydaktyczny, Zakład Teorii i Metodologii Projektowania, Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego, Wydział Budownictwa i Architektury Politechniki Szczecińskiej i Politechniki gdańskiej podczas Studiów Doktoranckich
• Prezes Zarządu firm budowlanych i projektowych
• Udział w projektach badawczych finansowanych przez Ministerstwo Infrastruktury, zakończonych publikacjami,
• Autor i współautor publikacji z dziedziny Architektury, urbanistyki, dziedzictwa na Pomorzu Zachodnim.
• Nagrodzony i wyróżniony za pracę magisterską, za twórcze osiągnięcia naukowe, za publikację w dziedzinie architektury, za krajowe konkursy architektoniczne
• Członek Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej, DOCOMOMO (międzynarodowa organizacja ochrony architektury modernistycznej)
• Aktualnie prowadzi projekty badawcze z zakresu zrównoważonego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań środowiskowych i społecznych.
Tomasz Kuczyński
Tematyką domów pasywnych i energoszczędnych zajmuje się od roku 2007, wspłracownik Guntera Szlagowskiego założyciela Polskiego Instytutu Domów Pasywnych, W 2009 roku zaprojektował i wybudował pierwszy dom pasywny na pomorzu zachodnim. Od 2009 wykonuję świadectwa energetyczne, audyty termomodernizacyjne, badania szczelności budynków blower door dla budynków pasywnych i niskoenergetycznych.
Agnieszka Drzewiecka
Posiada 25 lat doświadczenia w HR (kadrowa w LJ PRODUCTER Sp, z o.o., kierownik działu personalnego w Amber Baltic Sp. zo.o., HR Manager w DOM INWEST Sp. z o.o.- Hotel Trzy Wyspy). Ukończyła studia podyplomowe z psychologii zarządzania (2017 r.) oraz „Akademia coachingu i mentoringu” w 2018 r. Aktualnie Projekt Manager w Baltic Home Sp. z o.o.
Prowadzi procesy coachingowe i warsztaty dla liderów, kadry kierowniczej, zespołów, głównie w zakresie przywództwa, komunikacji, budowania zespołu jako procesu, inteligencji emocjonalnej oraz rozwoju kariery. W tym zakresie współpracowała m.in. z Hotelem Trzy Wyspy, Zachodniopomorską Agencją Rozwoju Turystyki, Baltic Home, Competence - Training and Coaching. Doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzonych zajęć - od 2020 r. do chwili obecnej.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła blisko250 godzin sesji coachingowych indywidualnych i grupowych oraz ponad 600 godzin zajęć w formie szkoleń. W tym czasie uzyskała także dyplom - akredytację coacha ICF na poziomie ACC.
Aktualnie jest również mentorem w projekcie mentorskim organizowanym przez ZPSB Szczecin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Studia w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu niosą za sobą wiele korzyści dla słuchaczy:
- Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
- Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej Uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
- Możliwość nawiązania wartościowych kontaktów ze specjalistami dzięki uczestnictwu w licznych spotkaniach branżowych.
- Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
- Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
Warunki uczestnictwa
Warunki przyjęcia na studia podyplomowe
Potrzebne dokumenty:
- pobrany ze strony formularz zgłoszeniowy na studia podyplomowe
- umowa edukacyjna na studia podyplomowe
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych
- 1 fotografie
- potwierdzenie uiszczenia opłaty wpisowej (jeżeli opłata wpisowa ma zastosowanie)
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Informacje dodatkowe
Program studiów zawiera godziny szkoleniowe (45min).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.
Tryb studiów: niestacjonarne
Zajęcia odbywają się w określone harmonogramem piątki oraz soboty.
W ramach programu walidacja będąca podstawą wystawienia dyplomu ukończenia studiów przeprowadzana jest na zakończenie programu i składa się z elementów: weryfikacji efektów uczenia osiągniętych w trakcie poszczególnych modułów, oceny pracy dyplomowej zgodnie z kryteriami określonymi dla programu oraz egzaminu dyplomowego przed Komisją Dyplomową.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Harmonogram studiów przygotowany jest zgodnie ze standardami akademickimi (przerwy pomiędzy godzinami lekcyjnymi odbywają się co 2 godziny lekcyjne) tj.:
1. zajęcia w piątek odbywają się w godzinach 16:30 - 20.30 co oznacza 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą.
2. zajęcia w sobotę odbywają się w godzinach 9:00 - 13:00 co oznacza 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą oraz sporadycznie 13:15-17:15 co oznacza kolejne 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą. (co 2 godziny lekcyjne).
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online (w przypadku lockdownu).
Warunki ukończenia studiów:
Aby ukończyć studia podyplomowe Słuchacze powinni:
-być obecni na minimum 80% zajęć,
- uzyskać pozytywny z prezentacji projektu dyplomowego
Tryb studiów: niestacjonarne
Wybrane zajęcia realizowane w trybie online (do 40% liczby godzin) będą realziowane za pośrednictwem MS Teams. Słuchacz dostaje dostęp do platformy wraz z uzyskaniem statusu słuchacza i otrzymaniem adresu mailowego uczelnianego.
Adres
Adres
Dojazd liniami tramwajowymi 4, 5 i 7 oraz liniami autobusowymi 60, 74, 75 i 105
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe