Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami
Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami" przygotowuje uczestnika do podniesienia efektywności współpracy poprzez ustalenie najlepszych praktyk zespołowych do zastosowania w żywym środowisku pracy, do komunikowania w zespole, ustalania wspólnych celów oraz odpowiedniego reagowania na stresujące sytuacje i panowanie nad emocjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zna etapy rozwoju zespołu występujące w pracy projektowej | Kryteria weryfikacji charakteryzuje etapy rozwoju zespołu występujące w pracy zespołowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zna role typologii osobowości i zespołowe oraz ich wykorzystanie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje typologie osobowości w zespole oraz ich wpływ na pracę zespołową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się komunikuje w sposób poziomy i pionowy | Kryteria weryfikacji charakteryzuje komunikaty poziome i pionowe w strukturze firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ustala cele pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji charakteryzuje narzędzie wykorzystywane przy ustalaniu celów pracy zespołowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się komunikuje się w grupie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje sposoby komunikacji z zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się reaguje na sytuacje stresowe | Kryteria weryfikacji charakteryzuje sposoby reakcji na sytuacje stresowe w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zarządza sobą w czasie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i wykorzystuje techniki i metody zarządzania sobą w czasie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami" przygotowuje uczestnika do podniesienia efektywności współpracy poprzez ustalenie najlepszych praktyk zespołowych do zastosowania w żywym środowisku pracy, do komunikowania w zespole, ustalania wspólnych celów oraz odpowiedniego reagowania na stresujące sytuacje i panowanie nad emocjami.
Szkolenie "Współpraca w zespole i zarządzanie emocjami" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców,
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Ramowy program usługi:
Dzień I
- Zespół a grupa
- Etapy rozwoju zespołu występujące w pracy projektowej
- Role typologii osobowości i zespołowe oraz ich wykorzystanie
- Różnice w komunikacji poziomej i pionowej
- Elementy ułatwiające i utrudniające współpracę
- Nawyki międzykulturowe i międzywydziałowe
- Konstruktywna wymiana pomysłów i wykorzystywanie potencjałów
Dzień II
- Pro aktywność zespołowa
- Znaczenie wspólnych celów
- Zasady ustalania i komunikowania celów
- Plany awaryjne i ich znaczenie w realizacji ustalonych zadań
- Umiejętne reagowanie na sytuacje trudne
- Metody zarządzania sobą w czasie i zadaniami w czasie projektu
- Gra symulacyjna – „Przygotowanie do oddania projektu”
- Najlepsze praktyki do zastosowania w rzeczywistości
- Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 1.Zespół a grupa 2.Etapy rozwoju zespołu występujące w pracy projektowej | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Role typologii osobowości i zespołowe oraz ich wykorzystanie 4.Różnice w komunikacji poziomej i pionowej | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Elementy ułatwiające i utrudniające współpracę 6.Nawyki międzykulturowe i międzywydziałowe | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 7.Konstruktywna wymiana pomysłów i wykorzystywanie potencjałów | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 1.Pro aktywność zespołowa 2.Znaczenie wspólnych celów | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 3.Zasady ustalania i komunikowania celów 4.Plany awaryjne i ich znaczenie w realizacji ustalonych zadań | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 5.Umiejętne reagowanie na sytuacje trudne 6.Metody zarządzania sobą w czasie i zadaniami w czasie projektu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 7.Gra symulacyjna – „Przygotowanie do oddania projektu” 8. Najlepsze praktyki do zastosowania w rzeczywistości | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 9. Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto143,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych, efektywne wyznaczanie celów, planowanie własnej ścieżki rozwoju.
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów.
Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej.
Umiejętności jakościowe – procesy doskonalenia, tworzenie kół jakościowych, metody Kaizen, PDCA, 5S.
Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat.
Adres e-mail: poczta@akademiakompas.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w 100% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formietestu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dwa dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 2 dni przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 07.06.2024 w godzinach 14.45-15.30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami