STRATEGIE WPŁYWU, BUDOWANIA MARKI I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM. POZIOM DRUGI
STRATEGIE WPŁYWU, BUDOWANIA MARKI I SPRZEDAŻ W ŚWIECIE CYFROWYM. POZIOM DRUGI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: budowania marki i prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, rozumienia roli nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu wpływu, wykorzystywania narzędzi wspomagających marketing społecznościowy i sprzedaż, korzystania ze storytellingu w budowaniu strategii wpływu, tworzenia przekazów i strategii, monitorowania opinii i reagowania na opinie w sieci, budowania relacji online poprzez personalizowaną komunikację, wystąpień publicznych online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się najnowszą wiedzą z zakresu sprzedaży w świecie cyfrowym. | Kryteria weryfikacji Opisuje tworzenie przekazów i strategii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa rolę storytellingu w budowaniu strategii wpływu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje proces zakupowy online. | Kryteria weryfikacji Opisuje proces sprzedażowy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje budowanie relacji online poprzez personalizowana komunikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby monitorowania opinii w sieci i możliwości reagowania na nie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki efektywnego występowania online. | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki występowania online | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre test.
Moduł 1. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. Ćwiczenia praktyczne na korzystanie z narzędzi w kontekście strategii cyfrowego marketingu.
Metoda pracy: Ćwiczenia. Praca w grupach.
Moduł 2. Storytelling - angażowanie odbiorców online. Potęga storytellingu w budowaniu strategii wpływu. Wykorzystanie storytellingu w różnych formatach online.
Metoda pracy: Wykład. Ćwiczenia.
Moduł 3. Storytelling - angażowanie odbiorców online. Tworzenie historii i przekazów. Tworzenie strategii.
Metoda pracy: Ćwiczenia. Praca w parach.
Moduł 4. Networking i budowanie relacji online. Personalizowana komunikacja. Zastosowanie automatyzacji w obszarze obsługi klienta.
Metoda pracy: Dyskusja. Wykład.
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
DZIEŃ DRUGI
Przywitanie z grupą. Powtórzenie najważniejszych treści pierwszego dnia szkolenia.
Moduł 1. Sprzedaż online. Strategie sprzedażowe w e-commerce. Optymizacja procesu zakupowego online. Korzyści i wyzwania sprzedaży online.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 2. Zarządzanie reputacją online. Monitorowanie opinii w sieci. Ćwiczenia praktyczne nad reagowaniem na negatywne opinie.
Metoda pracy: Wykład. Ćwiczenia w grupie.
Moduł 3. Wystąpienia publiczne i prezentacje online. Poznanie technik efektywnego występowania online. Zdobycie umiejętności pokonywania tremy.
Metoda pracy: Wykład. Dyskusja.
Moduł 4. Wystąpienia publiczne i prezentacje online. Przygotowywanie i wygłaszanie prezentacji online. Próby przed kamerą.
Metoda pracy: Ćwiczenia w grupie.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Ewaluacja i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 DZIEŃ PIERWSZY Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 1. Narzędzia wspomagające marketing społecznościowy i sprzedaż. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 2. Storytelling - angażowanie odbiorców online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 3. Storytelling - angażowanie odbiorców online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 4. Networking i budowanie relacji online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 DZIEŃ DRUGI. Przywitanie z grupą. Powtórzenie najważniejszych treści. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł 1. Sprzedaż online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 2. Zarządzanie reputacją online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 3. Wystąpienia publiczne i prezentacje online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 4. Wystąpienia publiczne i prezentacje online. | Prowadzący Agnieszka Bannach | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Post test, ewaluacja i zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bannach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu. Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Szkolenie jest dwudniowe, w każdym dniu realizowane są 4 moduły szkoleniowe. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/LTE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia. Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.