Warsztat z Articulate 360 Zaawansowane mechanizmy elearningowe i mlearning
Warsztat z Articulate 360 Zaawansowane mechanizmy elearningowe i mlearning
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta skierowana do:
- E-learning developerów zajmujących się tworzeniem kursów elearningowych poszukujących zaawansowanych technik oraz narzędzi, które pozwolą im tworzyć bardziej interaktywne i angażujące materiały szkoleniowe.
- Specjalistów ds. szkoleń.
- Projektantów instruktażowych (Instructional Designers) odpowiedzialnych za projektowanie edukacyjnych treści kursów, które chcą zgłębić zaawansowane funkcje Articulate 360, aby tworzyć bardziej skomplikowane i zaawansowane scenariusze edukacyjne.
- Twórców treści cyfrowych poszukujących nowych możliwości wykorzystania technologii w edukacji.
- Specjalistów IT i technologów edukacyjnych chcących zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać narzędzia Articulate 360 do tworzenia efektywnych i dostępnych na różnych urządzeniach treści szkoleniowych.
- Praktycy Mlearningu: edukatorów i trenerów, którzy chcą nauczyć się, jak projektować efektywne szkolenia mobilne
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy nauczą się samodzielnie opracowywać zaawansowane kursy elearningowe, korzystając z pełnego potencjału pakietu aplikacji Articulate 360, co pozwoli im na innowacyjne podejście do projektowania edukacyjnych treści cyfrowych oraz na podnoszenie jakości oferowanych szkoleń elearningowych. Warsztat umożliwi im zaplanowanie, zaprojektowanie i realizację skutecznych szkoleń elearningowych dostosowanych do urządzeń mobilnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność zaawansowanego wykorzystania funkcji Articulate Storyline 360:Uczestnicy będą umieli efektywnie wykorzystywać zaawansowane funkcje Articulate Storyline 360, w tym mechanizmy grywalizacji, interaktywności, wykorzystanie triggerów, instrukcji warunkowych oraz zmiennych, aby tworzyć angażujące i technicznie złożone kursy elearningowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje zdolność do zastosowania zaawansowanych funkcji Articulate Storyline 360, takich jak mechanizmy grywalizacji, wykorzystanie triggerów i zmiennych, w projekcie kursu elearningowego. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Umiejętność projektowania efektywnych szkoleń mobilnych:Uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do planowania i projektowania efektywnych szkoleń elearningowych na urządzenia mobilne, uwzględniając kluczowe aspekty, takie jak responsywność, interaktywność i dostosowanie treści do specyfiki nauczania mobilnego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy plan i projekt szkolenia elearningowego, który jest zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych, włączając aspekty takie jak responsywność i interaktywność. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzenie niestandardowych i zaawansowanych kursów elearningowych:Uczestnicy nauczą się opracowywać niestandardowe, zaawansowane kursy elearningowe, stosując w praktyce zdobytą wiedzę na temat zaawansowanych technik developerskich oraz kreatywnego wykorzystania możliwości Articulate 360 w celu zwiększenia efektywności i angażowania w procesie nauczania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje zaawansowany kurs elearningowy, który wykorzystuje niestandardowe rozwiązania projektowe i techniczne, idąc poza podstawowe funkcje narzędzia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Optymalizacja i efektywność procesu tworzenia kursów: Uczestnicy będą posiadać praktyczną wiedzę na temat technik i metod upraszczających oraz przyspieszających pracę projektową, co pozwoli im na bardziej efektywne i ekonomiczne wykorzystanie czasu oraz zasobów przy tworzeniu kursów elearningowych, z korzyścią dla całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki upraszczające i przyspieszające proces tworzenia kursów, demonstrując efektywne zarządzanie zasobami i czasem projektowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Zaawansowane funkcje Articulate Storyline 360 i projektowanie e-szkoleń
Sesja 1: Wprowadzenie do zaawansowanych funkcji Articulate Storyline 360
-
Omówienie zaawansowanych możliwości Articulate Storyline 360.
-
Przykłady wykorzystania zaawansowanych funkcji w praktyce.
Sesja 2: Projektowanie efektywnych szkoleń na urządzenia mobilne
-
Kluczowe elementy efektywnego szkolenia mobilnego.
-
Przygotowanie treści i interakcji optymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych.
Sesja 3: Grywalizacja w elearningu
-
Zasady projektowania mechanizmów grywalizacji.
-
Praktyczne zastosowanie grywalizacji w kursach elearningowych.
Sesja 4: Interaktywności dopasowane do tematyki i charakteru kursu
-
Dobór i projektowanie interaktywności zwiększających angażowanie uczących się.
-
Warsztat projektowy: tworzenie interaktywności z wykorzystaniem Articulate Storyline 360.
Dzień 2: Zaawansowane techniki developerskie i optymalizacja pracy projektowej
Sesja 5: Konstruktywne wykorzystanie triggerów i instrukcji warunkowych
-
Zaawansowane zastosowanie triggerów i logiki warunkowej w projektowaniu kursów.
-
Warsztat projektowy: integracja zaawansowanych triggerów w kursie elearningowym.
Sesja 6: Praca z zmiennymi w Articulate Storyline 360
-
Zastosowanie zmiennych do personalizacji i interakcji kursu.
-
Przykłady praktycznego wykorzystania zmiennych w różnych scenariuszach elearningowych.
Sesja 7: Optymalizacja procesu developerskiego
-
Techniki i narzędzia upraszczające oraz przyspieszające pracę projektową.
-
Praktyczne porady dotyczące efektywnej organizacji procesu tworzenia kursów.
Sesja 8: Projektowanie niestandardowych ćwiczeń i mechanizmów
-
Tworzenie unikalnych ćwiczeń i mechanizmów interaktywnych z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Articulate Storyline 360.
-
Grupowa praca nad projektem: projektowanie niestandardowego ćwiczenia lub mechanizmu.
-
Podsumowanie i zakończenie warsztatu
-
Wręczenie certyfikatów ukończenia warsztatu.
Proces walidacji odbywał się będzie podczas drugiego dnia warsztatu. Walidację przeprowadzać będzie walidator.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Rejestracja i powitanie | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Sesja 1: Wprowadzenie do zaawansowanych funkcji Articulate Storyline 360 | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Sesja 2: Projektowanie efektywnych szkoleń mobilnych | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Sesja 3: Grywalizacja w e-learningu | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Sesja 4: Interaktywności dostosowane do kursu | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Sesja 5: Triggerów i instrukcji warunkowych | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Sesja 6: Praca z zmiennymi | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Sesja 7: Optymalizacja procesu developerskiego | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Sesja 8: Projektowanie niestandardowych ćwiczeń | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Podsumowanie i zakończenie warsztatu | Prowadzący Andrzej Rudnik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 292,70 PLN
- Koszt usługi netto3 490,00 PLN
- Koszt godziny brutto268,29 PLN
- Koszt godziny netto218,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Rudnik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
-
Dostęp do prezentacji: elektroniczne kopie prezentacji wykorzystanych podczas warsztatu, które uczestnicy mogą używać jako przewodnik i źródło wiedzy po szkoleniu.
-
Ćwiczenia praktyczne i scenariusze warsztatowe: Zestaw ćwiczeń i scenariuszy warsztatowych w formacie PDF lub dostęp do specjalnej platformy, gdzie uczestnicy mogą praktykować zdobyte umiejętności.
-
Checklista projektowa: Lista kontrolna z kluczowymi punktami do uwzględnienia przy tworzeniu szkoleń mobilnych oraz wykorzystywaniu zaawansowanych funkcji Articulate Storyline 360.
-
Lista zasobów online: Kompilacja linków do pomocnych zasobów, tutoriali, forów dyskusyjnych i blogów dotyczących Articulate 360, które mogą wspierać dalszą naukę i rozwiązywanie problemów.
-
Certyfikat ukończenia: Personalizowany certyfikat potwierdzający udział w warsztacie i zdobycie nowych umiejętności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami