Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierowników zasobów ludzkich (HR Managers), specjalistów ds. HR, liderzy zespołów, właścicieli przedsiębiorstw i osób przewidzianych do awansu na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową" przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołami pracowników działających w różnych modelach pracy, w tym zdalnym i hybrydowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasadyorganizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia zapisy zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy, w tym z Kodeksem Pracy oraz innymi regulacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowanerozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady rozwiązań technologicznych łatwo dostępnych dla pracowników oraz czy są proste w użyciu, aby minimalizować bariery techniczne i ułatwić szybką adaptację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracownikówwynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Omówienie korzyści wynikających z pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy, bez względu na ich stanowisko, lokalizację czy inne czynniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacjiz firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Ocena różnorodnych trudności, takie jak brak poczucia przynależności do firmy lub zespołu, wypalenie zawodowe, izolacja społeczna czy trudności w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtowaćzaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje jasne cele i oczekiwania dotyczące pracy zdalnej i hybrydowej, umożliwiając pracownikom zrozumienie, co jest od nich oczekiwane i jak będą oceniani | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie działań uwzględniających skuteczną komunikację między członkami zespołów, bez względu na wykonywanie pracy zdalnej, hybrydowej lub w tradycyjnym miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Omówienie narzędzi komunikacyjnych, takie jak platformy do wideokonferencji, komunikatory internetowe i systemy zarządzania projektami, oraz czy są one łatwe w użyciu i dostępne dla wszystkich pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczneumożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Określa narzędzia technologiczne umożliwiające monitorowanie wydajności i efektywności pracy zdalnej i hybrydowej, aby zapewnić ciągłe doskonalenie procesów i rezultatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkichzainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje klarowne cele oraz ocenę efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy, umożliwiając miarodajne monitorowanie i ocenę wyników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu4i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady efektywnego zarządzania zespołem bez stosowania mikromanagementu, oraz czy są one regularnie aktualizowane i dostosowane do zmieniających się potrzeb. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegającewystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Prowadzi analizy czynników ryzyka związanych z wypaleniem zawodowym oraz pogorszeniem jakości życia pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymitrudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady typowych trudności, takich jak brak poczucia identyfikacji z firmą lub zespołem, oraz czy potrafi je rozpoznawać i radzić sobie z nimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadkizwiązane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby i preferencje zarówno pracowników, jak i kadry menedżerskiej, aby znaleźć optymalne rozwiązania dostosowane do konkretnych sytuacji związanych pracą zdalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Wprowadzenie do problematyki mikrozarządzania i jego negatywnych skutków na pracowników oraz organizację.
Techniki unikania mikrozarządzania: Delegacja zadań, ustalanie jasnych celów i oczekiwań, budowanie zaufania.
Systemowe rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i poprawa jakości życia pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej.
Typowe trudności w pracy zdalnej i hybrydowej: Problemy z identyfikacją z firmą/zespołem, brak zaangażowania.
Dzień 2
Budowanie zaangażowania i poczucia przynależności w pracy zdalnej i hybrydowej.
Studium przypadków: Analiza indywidualnych sytuacji związanych z pracą zdalną, elastycznym czasem pracy itp. i wspólne opracowanie optymalnych rozwiązań.
Wdrażanie zdobytych umiejętności i narzędzi w praktyce: Planowanie działań na przyszłość.
Monitorowanie i ocena skuteczności wdrożonych rozwiązań.
Dzień 3
Podsumowanie i planowanie dalszych działań.
Podsumowanie i planowanie dalszych działań.
Walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do problematyki mikrozarządzania i jego negatywnych skutków na pracowników oraz organizację. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Techniki unikania mikrozarządzania: Delegacja zadań, ustalanie jasnych celów i oczekiwań, budowanie zaufania. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Systemowe rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i poprawa jakości życia pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Typowe trudności w pracy zdalnej i hybrydowej: Problemy z identyfikacją z firmą/zespołem, brak zaangażowania. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Budowanie zaangażowania i poczucia przynależności w pracy zdalnej i hybrydowej. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Studium przypadków: Analiza indywidualnych sytuacji związanych z pracą zdalną, elastycznym czasem pracy itp. i wspólne opracowanie optymalnych rozwiązań. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Wdrażanie zdobytych umiejętności i narzędzi w praktyce: Planowanie działań na przyszłość. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Monitorowanie i ocena skuteczności wdrożonych rozwiązań. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Podsumowanie i planowanie dalszych działań. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie i planowanie dalszych działań. | Prowadzący Michał Żygłowicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 05:25 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Żygłowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana frekwencja to 80 % podczas szkolenia, aby uzyskać zaświadczenie, zostanie również udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osoby z niepoełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi