Akademia HR- Nowe trendy i wyzwania na rynku pracy: Rola działu HR w adaptacji i rozwoju organizacji
Akademia HR- Nowe trendy i wyzwania na rynku pracy: Rola działu HR w adaptacji i rozwoju organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- zespoły HR;
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników działu HR z najnowszymi trendami i wyzwaniami na rynku pracy, identyfikacja najlepszych praktyk w zarządzaniu personelem oraz rozwój umiejętności niezbędnych do skutecznego radzenia sobie z dynamicznymi zmianami w otoczeniu biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje metody i narzędzia do zarządzania procesem pracyCharakteryzuje zalety i wady różnych modeli zarządzania Wykorzystuje swoje kompetencje do usprawnienia przebiegu procesu pracy i kontroli efektów Definiuje przyczyny zakłóceń w działaniach Tworzy płynny przekaz wiedzy i informacji Opisuje jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników w firmie – w tym z Zarządem Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do nowych trendów i wyzwań na rynku pracy
-
Analiza aktualnych trendów w rekrutacji, selekcji i retencji pracowników
-
Wpływ zmian demograficznych, technologicznych i społecznych na rynek pracy
-
Rola działu HR w dostosowaniu organizacji do zmieniających się warunków rynkowych
2. Nowe podejścia do rekrutacji i selekcji
- Używanie nowoczesnych narzędzi i metod w rekrutacji i selekcji kandydatów (np. analiza danych, rekrutacja przez social media)
- Zapewnienie zróżnicowanej i inkludującej siły roboczej: wyzwania i korzyści
- Budowanie pozytywnego doświadczenia kandydata podczas procesu rekrutacji
3. Retencja pracowników w erze zmian
- Strategie zatrzymywania i motywowania pracowników w zmiennym otoczeniu pracy
-
Rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych w odniesieniu do zadowolenia i zaangażowania pracowników
-
Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery dla zatrzymania talentów w organizacji
4. Nowoczesne podejścia do szkoleń i rozwoju pracowników
- Wykorzystanie technologii do dostarczania skutecznych programów szkoleniowych (np. e-learning, platformy szkoleniowe)
-
Indywidualizacja procesu szkolenia w oparciu o potrzeby i preferencje pracowników
-
Monitorowanie i ocena skuteczności programów rozwoju osobistego
5. Zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną
- Rola HR w zarządzaniu procesem zmiany w organizacji
-
Kreowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacjom, elastyczności i adaptacji
-
Budowanie zaangażowania pracowników w procesy zmiany i rozwijanie ich zdolności do adaptacji
6. Plan działań i strategii na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu dostosowania strategii HR do nowych wyzwań na rynku pracy
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Szkolenie realizowane będzie metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do nowych trendów i wyzwań na rynku pracy. Nowe podejścia do rekrutacji i selekcji. | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Retencja pracowników w erze zmian. Nowoczesne podejścia do szkoleń i rozwoju pracowników. | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Plan działań i strategii na przyszłość | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 456,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 456,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Specjalizuje się w: zarzadzaniu sprzedażą, efektywnej obsłudze klienta, komunikacji wewnętrznej i współpracy w firmach, motywacji i budowaniu efektywnych zespołów-procesy rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, radzeniu sobie w sytuacjach trudnych w pracy z klientem oraz współpracownikami, podnoszeniu efektywności pracy pracowników oraz zespołów (poprzez budowanie zespołu, współpraca i komunikacja w zespole, asertywne relacje, radzenie sobie ze stresem), efektywności pracy liderów (poprzez: zarzadzanie przez cele, motywowanie do efektywnej pracy, przekazywanie informacji zwrotnej). Wieloletnie doświadczenie pracy w usługach finansowych na stanowisku Starszy doradca ds. Klienta Kluczowego w Alior Bank S.A wiodący bank w procesie cyfryzacji, rozwoju usług cyfrowych wykorzystujących nowoczesne technologie (m.in. Big Data, Sztuczna inteligencja (AI, ML, DL), Cloud Computing, 5G, technologie mobilne, IoT, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, inteligentna robotyzacja i automatyzacja procesów i inne). Dodatkowo opierając się na doświadczeniu jako trener zarządza projektami szkoleniowymi swoich klientów m.in. bada potrzeby szkoleniowe. Szkoli z zakresu umiejętności trenerskich, komunikacyjnych, menadżerskich, sprzedażowych i organizacji czasu pracy. Prowadzący posiada 120 godzinne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora który udziela dofinansowania.
W przypadku dofinansowania poniżej 70% do ceny szkolenia należy doliczyć 23% VAT.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi