Język angielski poziom A2 zajęcia indywidualne on-line - Małopolski pociąg do kariery - sezon 1
Język angielski poziom A2 zajęcia indywidualne on-line - Małopolski pociąg do kariery - sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi47
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie A2, zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie – uczestnik podejmuje różne role w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie formułuje kilkuzdaniową wypowiedź na temat życia codziennego, stosuje środki językowe do wyrażenia intencji, uczuć i emocji związanych z życiem codziennym, stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę tak, aby wypowiedź była zrozumiała. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie – uczestnik rozróżnia bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, na temat swojej rodziny, tego co mu bliskie i znane, zakupów, kolegów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera i rozumie określone informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały, rozumi autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwala mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, reklama, broszurka, menu, rozkład jazdy, list, prosty tekst narracyjny. Rozumie teksty krótkie i bardzo proste. Określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie –uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka), wypełnia formularz, stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
Usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych (60 min).
Po zakończeniu szkolenia przewidziany jest proces walidacji.
Zakres gramatyczny:
- słuchacz zna i potrafi zastosować w praktyce następujące zagadnienia gramatyczne: Zakres gramatyczny: szyk wyrazów w zdaniach pytających, czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continous, Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne, konstrukcja to be going to, czas Present Continuous (ustalenia dotyczące przyszłości); zdania podrzędne definiujące z zaimkami who, which, where; something, anything, nothing itp.; stopień wyższy przymiotników i przysłówków; stopień najwyższy przymiotników; will/won’t - przewidywania związane z przyszłością, will/won’t - podejmowanie decyzji, proponowanie; obiecywanie, czasowniki z -ing; have to, don’t have to, must, mustn’t; Could you…?I would like to…; zaimki dzierżawcze mine, yours, itp.
Zakres leksykalny:
- słuchacz posiada odpowiedni zakres słownictwa i umiejętność wypowiadania się na następujące tematy: dom, rodzina, życie rodzinne i towarzyskie, praca, sport, podróżowanie i turystyka, zdrowie, żywienie, zakupy i usługi.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continous | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Czytanie: ogłoszenie, reklama. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Mówienie: dom. Szyk wyrazów w zdaniach pytających. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Słuchanie: wywiad, reklama. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Konstrukcja to be going to, czas Present Continuous (ustalenia dotyczące przyszłości) | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Życie rodzinne i towarzyskie - mówienie. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Pisanie: krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka) | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Zdania podrzędne definiujące z zaimkami who, which, where; something, anything, nothing itp. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Mówienie: praca. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Słuchanie: ogłoszenie, dialog itp. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Czytanie: broszurka, menu. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Stopień wyższy przymiotników i przysłówków. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Stopień najwyższy przymiotników. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Czytanie: prosty tekst narracyjny. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Mówienie: sport, zdrowy tryb życia. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 21-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Pisanie: list nieformalny. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Mówienie: podróżowanie i turystyka. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Słuchanie: praca z dialogiem. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Czytanie: ogłoszenie, menu. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Mówienie: zdrowie, diety, zdrowy tryb życia. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Mówienie: wyrażenia intencji, uczuć i emocji związanych z życiem codziennym. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Will/won’t - przewidywania związane z przyszłością. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Mówienie: zakupy i usługi. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Słuchanie: praca z ogłoszeniem. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Pisanie: pocztówka | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Will/won’t - podejmowanie decyzji, proponowanie; obiecywanie. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Czasowniki z -ing | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Mówienie: rodzina. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Zaimki dzierżawcze mine, yours, itp. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Użycie czasowników: have to, don’t have to, must, mustn’t. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Pisanie: mail | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Czytanie: rozkład jazdy. Mówienie: podróżowanie cd. | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Wyrażenia: Could you…?I would like to… | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Mówienie: marzenia | Prowadzący Renata Szorc | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 935,00 PLN
- Koszt usługi netto4 935,00 PLN
- Koszt godziny brutto105,00 PLN
- Koszt godziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Renata Szorc
Osoba prowadząca uslugę
od 2019 - obecnie - English Colours lektor języka angielskiego
04/1992 - obecnie - Nauczyciel jęz. angielskiego Egzaminator jęz. angielskiego – matura ustna i pisemna
1996 r -Lektor kursów dla dorosłych
Tłumacz przysięgły jęz. angielskiego – tłumaczenia zwykłe i poświadczone.
06/1990 - Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach
Magister – Filologii Angielskiej specjalność nauczycielska
Uniwersytet Jagielloński, Kraków
30.04.2011 - egzamin TOEFL
02 – 03. 2012 – udział w szkoleniu metodycznym w ramach Teacher Excellence Program, Winthrop University, Rock Hill , South Carolina, USA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu jest koszt e-podręcznika.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej: http://englishcolours.pl/zapisy-online/
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości (min 80% poprawności).
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt usługi: 4935 zł.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery - sezon 1”.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komunikator Teams
1) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
- głośniki i mikrofon
- kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
4) dowolna przeglądarka internetowa
5) link dostępu do zajęć będzie aktywny do daty zakończenia szkolenia