Product Manager - studia podyplomowe
Product Manager - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Product Manager to kierunek stworzony z myślą o osobach, które swoją karierę zawodową wiążą z rozwojem i zarządzaniem produktem w przedsiębiorstwach z różnych branż.
Zajęcia w ZPSB przygotowane zostały w taki sposób, aby słuchacze mieli możliwość pozyskiwania praktycznej wiedzy z pierwszej ręki. Dzięki temu słuchacze ZPSB dowiedzą się, jak skutecznie tworzyć produkty pasujące do portfolio przedsiębiorstwa i odpowiadające potrzebom grupy docelowej. Specjaliści z praktycznym doświadczeniem wyposażą słuchaczy tego kierunku również w fachowe umiejętności przydatne w zarządzaniu i rozwijaniu produktu na późniejszych etapach.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych Product Manager jest przekazanie słuchaczowi specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności, które ułatwią proces kreowania, sprzedaży, zarządzania oraz rozwoju produktu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie kluczowych koncepcji związanych z zarządzaniem produktami, w tym psychologicznych aspektów zachowań konsumentów oraz procesów decyzyjnych, istotnych dla tworzenia strategii produktowych. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Poznanie metodologii design thinkingu i myślenia kreatywnego jako narzędzi wspierających innowacyjność i rozwój produktów. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Znajomość podstawowych elementów planowania produktu, włączając analizę potrzeb klientów, wymagań biznesowych, projektowych i produktowych oraz zarządzanie kompleksowym doświadczeniem klienta (CX). | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność analizy zachowań konsumentów oraz procesów decyzyjnych, co umożliwia tworzenie bardziej efektywnych strategii produktowych. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność prowadzenia warsztatów analizy wymagań biznesowych, projektowych i produktowych, kluczowych dla skutecznego planowania produktu. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność stosowania technik zarządzania innowacjami oraz zwinnej metodologii w celu efektywnego rozwoju i adaptacji produktów. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność pracy w zespole poprzez uczestnictwo w zajęciach integracyjnych, co wspiera współpracę i komunikację w środowisku pracy związanej z zarządzaniem produktami. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozwijanie umiejętności prezentacyjnych i wystąpień publicznych poprzez udział w warsztatach, co umożliwia skuteczną komunikację z interesariuszami i prezentację projektów produktowych. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł WPROWADZAJĄCY -15 godz.
Zajęcia integracyjne. 5 godz.
Design Thinking i myślenie kreatywne – warsztat. 10 godz.
Moduł I. PLANOWANIE PRODUKTU - 60 godz.
Psychologia konsumenta (analiza potrzeb, zachowania , proces decyzyjny). 15 godz.
Analiza wymagań (biznesowych, projektowych i produktowych) – warsztat. 15 godz.
Customer Experience (CX) – zarządzanie kompleksowym doświadczeniem klienta. 15 godz.
Szczupłe i zwinne zarządzanie – standardy i dobre praktyki. 10 godz.
Zarządzanie innowacjami w firmie. 10 godz.
Moduł II. ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRODUKTU - 50 godz.
Strategia marketingowa (analiza konkurencji, analiza grupy docelowej, polityka cenowa, rodzaj i cel działań marketingowych, kanały i plan komunikacji). 15 godz.
Zarządzanie jakością projektu i produktu. 10 godz.
Zarządzanie ryzykiem. 10 godz.
Wdrożenie i rozwój produktu. 10 godz.
Prezentacja projektów końcowych. 5 godz.
Moduł III. KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE - 45 godz.
Aspekty prawne dla Product Managerów. 5 godz.
Negocjacje. 5 godz.
Trendy i wyzwania w zarządzaniu produktami. 10 godz.
Wystąpienia publiczne – warsztat. 10 godz.
Zarządzanie relacjami z interesariuszami. 5 godz.
Zarządzanie zmianą. 5 godz.
Łączna liczba godzin: 170 godz.
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.
Harmonogram zajęć zostanie opublikowany w październiku.
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 960,00 PLN
- Koszt usługi netto6 960,00 PLN
- Koszt godziny brutto40,94 PLN
- Koszt godziny netto40,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Dżega-Pietruszkiewicz
Ekspert i metodyk zdalnego nauczania. Specjalizuje się w analizie wymagań, projektowaniu systemów informatycznych i zarządzaniu ryzykiem w projektach.
Ewelina Chudy
Małgorzata Rucińska-Wagemann
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Studia w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu niosą za sobą wiele korzyści dla słuchaczy.
- Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
- Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej Uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
- Możliwość nawiązania wartościowych kontaktów ze specjalistami dzięki uczestnictwu w licznych spotkaniach branżowych.
- Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
- Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
Warunki uczestnictwa
Warunki przyjęcia na studia podyplomowe
Potrzebne dokumenty:
- pobrany ze strony formularz zgłoszeniowy na studia podyplomowe
- umowa edukacyjna na studia podyplomowe
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych
- 1 fotografie
- potwierdzenie uiszczenia opłaty wpisowej (jeżeli opłata wpisowa ma zastosowanie)
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o studiach podyplomowych na stronie www.zpsb.pl/studia-podyplomowe
Chcesz z nami porozmawiać o studiach, dopytać się o szczegóły skontaktuj się z nami:
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
ul. Żołnierska 53
71-210 Szczecin
e-mail: podyplomowe@zpsb.pl
tel. (91) 814 94 81, 814 94 86
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wybrane zajęcia realizowane w trybie online (do 40% liczby godzin) będą realziowane za pośrednictwem MS Teams. Słuchacz dostaje dostęp do platformy wraz z uzyskaniem statusu słuchacza i otrzymaniem adresu mailowego uczelnianego.
Adres
Adres
Dojazd liniami tramwajowymi 4, 5 i 7 oraz liniami autobusowymi 60, 74, 75 i 105
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami