Pracownik administracyjno-biurowy
Możliwość dofinansowania
Pracownik administracyjno-biurowy
Numer usługi 2024/04/03/12979/2111750
4 320,00 PLN
brutto
4 320,00 PLNnetto
60,00 PLNbrutto/h
60,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską/Małopolski Pociąg do Kariery, chcących nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi administracyjno-biurowej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi72
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Pracownik administracyjno-biurowy" umożliwia zdobycie przez Uczestników/czki kwalifikacji/uprawnień do pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykonywanie czynności związanych z administracyjno-biurową obsługą biura. | Kryteria weryfikacji Samodzielne wykonanie testu próbnego oraz zadań praktycznych przy jednoczesnej obserwacji osoby prowadzącej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Istota pracy biurowej i charakterystyka zawodu.
- Organizacja pracy biurowej.
- Prawo administracyjne i prawo pracy - podstawowe zagadnienia.
- Ergonomia i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
- Obsługa telefoniczna biura.
- Obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej.
- Zasady redagowania pism, netykieta.
- Archiwizacja dokumentów.
- Tworzenie dokumentów, oficjalnych pism i raportów.
- Wykorzystywanie komputera i aplikacji biurowych.
- Komunikacja interpersonalna i obsługa klienta.
- Podróże służbowe, delegacje.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
notes, długopis, teczka, podręcznik
Informacje dodatkowe
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie pełnej grupy szkoleniowej.
Istnieje możliwość zmiany trybu szkolenia (dzienny/popołudniowy) lub poszczególnych terminów - w zależności od potrzeb i preferencji Uczestników.
Uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Istnieje możliwość podejścia do egzaminu zewnętrznego i zdobycia certyfikatu, potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
1h lekcyjna = 45 min.
Adres
Adres
ul. Świętej Anny 5
33-100 Tarnów
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Wojciech Gulik
E-mail
biuro@gtwproject.pl
Telefon
(+48) 146 230 700