Marketing internetowy z obsługą social mediów
Marketing internetowy z obsługą social mediów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską/Małopolski Pociąg do Kariery, chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w obszarze marketingu internetowego przy wykorzystaniu popularnych social mediów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Marketing internetowy z obsługą social mediów" przygotowuje do samodzielnego kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu narzędzi internetowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kształtowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu narzędzi internetowych. | Kryteria weryfikacji Wykonanie samodzielnego projektu kampanii reklamowej w internecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Marketing Internetowy E-Commerce i Social Media - wprowadzenie
2. Narzędzia marketingowe, reklama, promocja
3. Wizerunek firmy w internecie, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów
4. Charakterystyka najbardziej popularnych mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, YouTube, Tik Tok
5. Obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
6. Specyfika kampanii reklamowych - Facebook vs Instagram
7. Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
8. Monitoring social mediów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
notes, długopis, teczka
Informacje dodatkowe
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie pełnej grupy szkoleniowej.
Zamieszczony harmonogram stanowi jedynie przykład. Dokładne terminy i tryb szkolenia jest ustalany bezpośrednio między uczestnikami a trenerem.
Uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Istnieje także możliwość zorganizowania egzaminu zewnętrznego ICVC (za dodatkową opłatą).
1h lekcyjna = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi