Zarządzanie zmianą
Zarządzanie zmianą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
kadra menadżerska
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Pozyskanie przez uczestników kompetencji w obszarze zarządzanie zmianą (zwłaszcza w kontekście gospodarki cyfrowej).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuję się wiedzą w obszarze zarządzania zmianą | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje główne przyczyny i niepowodzenia w zarządzaniu zmianą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia i diagnozuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Inicjuje zmiany i jest liderem ich wprowadzania w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje i wyjaśnia kierunki i skutki planowanych zmian zgodnie ze strategią transformacji cyfrowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zarządza efektywnością procesu zmian, uwzględnia stronę kosztów i korzyści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła oporu wobec zmian i stosuje techniki ich ograniczania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zarządza z uwzględnieniem obowiązujących norm etycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji innych interesariuszy transformacji cyfrowej w firmie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł I Zmiany - wprowadzanie. Zarządzanie procesem zmiany
- Zmiana jako narzędzie sukcesu: Czym jest zmiana? Dlaczego boimy się zmian? Jak zmienić swój stosunek do zmiany?
- Zmiana – ewolucja czy rewolucja?
- Zapoznanie się z mechanizmami i procesami towarzyszącymi zmianie
- Dynamika zmian – koncepcja K. Lewina
- 10 kluczowych zasad zarządzania zmianą
- Najczęściej popełniane błędy w procesie planowania i realizacji zmian
- Zasady, etapy, podstawy procesu projektowania zmian.
- Mechanizmy psychologiczne utrudniające akceptację zmiany
- Jak identyfikować poszczególne fazy podejścia ludzi do zmiany
- Źródła oporu i zasady radzenia sobie z oporem wobec zmian
- przyczyny i niepowodzenia w zarządzaniu zmianą
Moduł II Komunikacja w procesie zmiany. Ewaluacja zmiany
- System komunikacji o zmianach
- Zasady dobrej komunikacji
- Komunikowanie zmian w poszczególnych etapach zmiany
- Najczęściej popełniane błędy podczas komunikowania zmiany
- Monitoring zmian: ocena wyników, wskaźniki zmian.
- Ulepszanie procesu zmian.
Moduł III Zmiana w organizacji
- Techniki i narzędzia skutecznego wprowadzania zmian oraz zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, rola zarządzania zmianą.
- Oddziaływanie na postawy pracowników wobec zmian
- Efektywność organizacji w procesie zmian
- Automotywacja i motywacja pracowników
- Jak zachowuje się organizacja w procesie zmiany?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Ignasiak
Coachingiem i szkoleniami wspierającymi biznes zajmuje się od 2010 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował jako handlowiec i menadżer sprzedaży w branży FMCG i branży finansowej. Uczy ludzi, jak sprzedawać usługi w oparciu o wartość i budować relacje oparte o autorytet i zaufanie.
Realizował szkolenia z zakresu: Sprzedaż usług; Komunikacja z wymagającym klientem; Komunikacja budująca zaufanie i współpracę; Delegowanie i egzekwowanie odpowiedzialności oraz zadań;Motywacja, motywowanie i rozwój; Asertywność, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów; Zarządzanie zmianą; Zarządzanie zespołem handlowym.
Pracował dla: Homanit, Homatech, DB Schenker, Volkswagen Group Polska, HighSolutions, BobstPolska, Geberit, Espersen, Axxion, Steico, Grupa OLX, Alvo, Exide Technologies, Cetes Cosmetics,Otomoto, Komputronik, Orange, Astanet, Schattdecor, Jost,
Recaro Aircraft Seating, APART, Colquimica,Hunter Douglas, Bocian Pożyczki, Cetelem Bank, Sygma Bank, Ministerstwa Sprawiedliwości, WSHiUDomar SA, Info-Baza, marketmedia.pl, ZUHIP RTV-AGD, WINMAR.
W ciągu ostatnich dwóch lat przeprowadził ok. 200 h szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane uczestnikom podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Prowadzone w ramach szkolenia "Zarządzanie zmianą" zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Będą to m.in.: kreatywne rozwiązywanie problemów za pomocą "burzy mózgów", symulacja zachowań (odgrywanie ról), drzewka decyzyjne, mapy mentalne.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi