CorelDRAW 2023 dla początkujących. Stwórz logotyp, wizytówkę, plakat
CorelDRAW 2023 dla początkujących. Stwórz logotyp, wizytówkę, plakat
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby, które chcą nauczyć się tworzyć grafiki wektorowe oraz projektować wizualizacje graficzne z wykorzystaniem programu Corel DRAW. Szkolenie jest odpowiednie dla osób, które chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat obsługi programu, jak również dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności w projektowaniu i edycji grafik wektorowych. Szkolenie jest skierowane do osób pracujących w branży kreatywnej, jak również do osób zajmujących się projektowaniem graficznym na potrzeby własnej działalności lub zainteresowane nauką projektowania grafiki wektorowej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w obszarze efektywnego korzystania z programu służącego do tworzenia grafik wektorowych Corel DRAW. Uczestnicy szkolenia poznają funkcje i narzędzia programu w celu tworzenia profesjonalnych projektów graficznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą programu służącego do tworzenia grafik wektorowych Corel DRAW. | Kryteria weryfikacji zna i rozumie funkcjonalności programu CorelDRAW | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozumie zasady zapisywania i eksportowania plików w różnych formatach w zależności od zastosowań (wydruk, publikacja online itd.) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy i edytuje wektoryzowane grafiki, takie jak logo, ikony, ilustracje itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji pracuje z wykorzystaniem narzędzi selekcji, rysowania, kształtów i transformacji w celu tworzenia profesjonalnych grafik | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy i edytuje ścieżki, aby dostosować kształty i linie do potrzeb projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji potrafi tworzyć warstwy i zarządzać nimi, aby zorganizować swoje projekty i ułatwić pracę z większymi plikami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje style i gradienty, aby wzbogacić swoje projekty wizualnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji pracuje z tekstem i wprowadza zmiany w układzie tekstu, aby poprawić czytelność i estetykę projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje relacje z zespołem i klientami | Kryteria weryfikacji potrafi komunikować się z zespołem pracującym nad projektem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji nawiązuje relacje z klientami i rozumie ich potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji jasno komunikuje wizję i sposób tworzenia projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ I
I blok - Wprowadzenie do grafiki
- Różnice pomiędzy grafiką rastrową a wektorową
- Przestrzenie barwne
- Kolory dodatkowe Pantone
- Formaty plików w grafice rastrowej i bitmapowej
II blok - Ustawienia programu
- Ustawienia Dokumentu i color settings
- Wygodne skróty klawiszowe i triki
- Organizacja palet i obszaru roboczego
III blok Zaznaczenia
- Wybieranie obiektów
- Przesuwanie
- Ukrywanie
- Transformacje
- Skalowanie, obijanie, pochylanie, obracanie
- Zmiany kształtów
IV blok Zmiany kształtów
- Narożniki
- Dodawanie punktów
- Uśrednianie
- Łączenie punktów
- Wypełnieni i obrys
- Mieszanie
- Zmiana atrybutów
- Tworzenie wzorów wypełnienia
DZIEŃ II
I blok Warstwy
- Organizacja w warstwach
- Łączenie i spłaszczanie
- Pióro i ołówek
- Tworzenie krzywych
- Krzywa Beziera
II blok Ścieżki złożone:
- Tworzenie i edycja ścieżek złożonych
- Zmiany położenia obiektów w grupie
- Zasady wycinania ścieżek złożonych
- Automatyczny trasowanie
- Maski i blendy zniekształcenia:
- Przycinanie obiektów
- Maskowanie tekstu
- Zniekształcania
III blok Symbole:
- Biblioteki symboli
- Tworzenie i edycja symboli
- Filtry i efekty:
- Nakładanie efektów na obiekty i warstwy
- Obiekty dynamiczne
- Efekty rastrowe
- Wielopoziomowe nakładanie efektów
IV blok Wzorce (templates)
- Broszura
- Wizytówka
- Certyfikat
- Plakat
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kościański
Wykształcenie wyższe. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2002 zdobywał doświadczenie przy projektowaniu serwisów internetowych jako grafik oraz koder (XHTML, HTML, CSS, W3C) dla wielkopolskich firm z branży IT oraz poprzez hobbistyczną realizację własnych projektów graficznych. Jako szkoleniowiec przeprowadził ponad 6000 godzin szkoleń w wielu tematach związanych z branżą IT. Tworząc dziesiątki stron WWW, rozwinął swoje zdolności i poszerzył wiedzę z zakresu projektowania interfejsów oraz grafiki.
Od 15 lat pracuje na stanowisku operatora DTP. Przez ten czas opanował wiele technik druku (offset, flexo, uszlachetniania druku itp.).
W swojej pracy biegle posługuje się programami graficznymi takimi jak: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, QuarkXPress, Acrobat, Dreamwaver, Corel Draw, Affinity Designer Affinity Designer, Affinity Photo, Affinity Publisher oraz tworzenia stron www - Wordpress, Joomla, Drupal, HTML i CSS. Posiada ukończony kurs kształcenia pedagogicznego przedmiotów ścisłych dla szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia. Organizator szkolenia zapewnia też wsparcie techniczne lub merytoryczne w postaci 1- godzinnych konsultacji. Ze wsparcia można skorzystać w okresie do 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi