Marka na Linkedin - jak działać, by skutecznie sprzedawać i budować employer branding
Marka na Linkedin - jak działać, by skutecznie sprzedawać i budować employer branding
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chących nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne z zakresu budowania marki na platformie Linkedin.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez Uczestników niezbędnej wiedzy i umiejętności z zakresu budowania marki na platformie LinkedIn, w szczególności w odniesieniu do działań sprzedażowych i employer brandingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się umiejętnościami budowania marki na LinkedIn | Kryteria weryfikacji potrafi angażować obserwujących | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji łączy działania organiczne z płatnymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji tworzy posty, które mają potencjał sprzedażowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji zna sposoby rozwijania konta w social mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1) Obecność na LinkedIn - jak możesz z niego korzystać
- najważniejsze statystyki
- Social Selling
- Employee Advocacy
- Employee Branding
2) Profil firmowy - jak się wyróżnić i zostać zapamiętanym
- audyt
- rekomendacje zmian
- dobre praktyki
- analityka
3) Posty na LinkedIn - co zrobić, by chciano je czytać
- działanie algorytmu
- jak i co pisać
- najlepsze formaty i dobre praktyki
4) Rola pracownika - zadbaj o employee advocacy
- jak przygotować profil pracownika
- program ambasadorski
5) LinkedIn Ads - reklama krok po kroku
- możliwości reklamowe
- struktura kampanii
- koszty i dobre praktyki
- ustawienia pierwszej kampanii
6) Część warsztatowa: tworzenie BIO, audyt company page oraz opracowanie pomysłów na 7 publikacji - na każdy dzień tygodnia
7) Sesja pytań i odpowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto172,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Stefaniak
Zrealizowała ponad 600 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia ("Facebook Ads od podstaw", "Biznes na Instagramie", Wyzwanie "Zrozumieć social media w 6 tygodni") oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę.
Pracowała i/lub pracuje dla takich marek, jak Bee Talents, Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Pomelody, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio i wielu innych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane uczestnikom podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi