Reklamy na Facebooku i Instagramie - jak ustawić skuteczną promocję
Możliwość dofinansowania
Reklamy na Facebooku i Instagramie - jak ustawić skuteczną promocję
Numer usługi 2024/03/29/149975/2109440
1 380,00 PLN
brutto
1 380,00 PLNnetto
172,50 PLNbrutto/h
172,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne z zakresu reklamy i skutecznej promocji na platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez Uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia i publikowania reklam na Facebooku i Instagramie w odniesieniu do działań promocyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji - tworzy treści reklamowe na platformach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji - łączy działania organiczne z płatnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - tworzy posty, które mają potencjał sprzedażowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji - zna sposoby rozwijania konta w social mediach w kontekście skutecznej promocji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Jak stworzyć Menedżera Firmy i konto reklamowe oraz jak przydzielać do nich dostępy
- Jak zainstalować piksel facebooka i czym jest API konwersji,
- Struktura kampanii reklamowej,
- Reklamy szczególnej kategorii
- Jaki cel reklamowy wybrać, by zrealizować cel marketingowy i/lub sprzedażowy,
- Jak ustawić grupę docelową,
- Ile powinien wynosić budżet reklamowy,
- Czym są niestandardowe grupy odbiorców i podobni odbiorcy,
- Jak tworzyć skuteczne grafiki reklamowe,
- Jak zabrać się do kwestii testów,
- Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność,
- Część praktyczna (ustawienie 2-3 reklam)
- Sesja pytań i odpowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto172,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Stefaniak
Ekspertka w obszarze mobile marketingu i social media. Z powodzeniem buduje i realizuje strategie wzrostu i performance dla startupów, agencji i korporacji.
Zrealizowała ponad 600 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia ("Facebook Ads od podstaw", "Biznes na Instagramie", Wyzwanie "Zrozumieć social media w 6 tygodni") oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę.
Pracowała i/lub pracuje dla takich marek, jak Bee Talents, Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Pomelody, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio i wielu innych.
Zrealizowała ponad 600 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia ("Facebook Ads od podstaw", "Biznes na Instagramie", Wyzwanie "Zrozumieć social media w 6 tygodni") oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę.
Pracowała i/lub pracuje dla takich marek, jak Bee Talents, Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Pomelody, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio i wielu innych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane uczestnikom podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem się na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Szkolenie może odbywać się w siedzibie przedsiębiorstwa lub w siedzibie realizatora usługi.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900