Executive MBA edycja XXVIII - menadżerskie studia podyplomowe
Executive MBA edycja XXVIII - menadżerskie studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Prestiżowe studia Executive MBA to świetna opcja dla każdego, kto chce rozwijać swoją karierę menadżerską w firmach i organizacjach. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków zapewniają przydatną w codziennej pracy wiedzę i pozwalają na uzyskanie lepszego poglądu na mechanizmy funkcjonujące w biznesowym środowisku na całym świecie.
Program skierowany jest do kadry zarządzającej lub przygotowującej się do zarządzania podmiotami leczniczymi, urzędników rządowych i pracowników administracji samorządowej, zatem osób odpowiedzialnych dzisiaj lub w przyszłości za organizację poszczególnych jednostek biznesowych.
Studia na kierunku Executive MBA to doskonały wybór dla osób, które:
- posiadają wykształcenie wyższe i chcą poszerzyć swoją wiedzę o praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania,
- mają kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich i/lub kierowniczych i pragną rozwijać oraz doskonalić posiadane umiejętności i wiedzę pod okiem specjalistów.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników28
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi446
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Programu Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu jest kształtowanie umiejętności rozwiązywania złożonych problemów zarządzania, potwierdzonych uzyskaniem uznawanego na całym świecie dyplomu MBA. Odpowiednio dobrany program studiów, aktualna wiedza, praktyczne zajęcia pozwolą na zdobycie umiejętności posługiwania się uniwersalnym językiem menedżerskim, umożliwiającym komunikację z przedstawicielami rożnych działów w firmie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna zaawansowane metody rozwiazywania problemów w poszczególnych obszarach działalności organizacji i jej otoczenia | Kryteria weryfikacji Zna i rozróżnia modele podejmowania decyzji indywidualnych i grupowych w organizacjiRozumie zasady analizy i predykcji popytu rynkowego oraz analizę kosztów w decyzjach podażowych Zna zasady prowadzenia rachunkowości zarządczej oraz rozumie znaczenie analizy finansowej w aspekcie podejmowania decyzji operacyjnych i taktycznych Rozumie zasady budowania ilościowych modeli przyczynowo-opisowych Zna zasady zarządzania majątkiem, źródłami finansowania i budowania wartości firmy Rozumie cele, funkcje i modele zarządzania polityką personalną w organizacji Zna narzędzia diagnozy organizacji na poziomie operacyjnym i taktycznym | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Pozyskuje i analizuje informacje niezbędne do podejmowania właściwych decyzji menadżerskich | Kryteria weryfikacji Określa cele biznesu oraz na podstawie pozyskanych informacji z organizacji i jej otoczenia analizuje elementy strony popytowej i podażowej w celu podjęcia optymalnych decyzji operacyjnych i taktycznychAnalizuje dane rynkowe niezbędne do podjęcia decyzji marketingowych pozyskane z różnych źródeł Przeprowadza analizę wskaźnikową w oparciu o dane ze sprawozdań finansowych i innych wewnętrznych dokumentów finansowych Bada strukturę, zależności oraz zmiany w czasie zmiennych ekonomicznych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą Kompleksowo analizuje kondycję finansową organizacji oraz ocenia efektywność projektów biznesowych Analizuje uwarunkowania ekonomiczne, prawne, społeczne, środowiskowe i technologiczne prowadzonej działalności | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Dobiera różnorodne metody i zarządza zasobami ludzkimi, materialnymi, finansowymi i informacyjnymi w celu skutecznego i efektywnego wykonania zadań menadżerskich | Kryteria weryfikacji Tworzy modele decyzyjne niezbędne do podjęcia optymalnych decyzji menadżerskichTworzy plany marketingowe dobierając odpowiednie narzędzia marketingowe Wykorzystuje teorię motywacji do projektowania systemów motywacyjnych Wykorzystuje programowanie liniowe do podejmowania racjonalnych decyzji menadżerskich Wykorzystuje zróżnicowane mechanizmy finansowania działań operacyjnych, taktycznych i strategicznych podejmowanych w organizacji Tworzy modele biznesowe dla poszczególnych projektów rozwojowych Wykorzystuje narzędzia zarządzania procesowego i projektowego do wprowadzania zmian w organizacji i do jej ciągłego doskonalenia Wdraża instrumenty i narzędzia cyfrowej i zielonej transformacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Aktywnie broni własne poglądów wykazując jednocześnie właściwą postawę etyczną | Kryteria weryfikacji Przedstawia argumenty związane z wyborem poszczególnych rozwiązań menadżerskich opierając się na faktachW prezentacji podejmowanych decyzji uwzględnia zróżnicowane oczekiwania interesariuszy Prezentuje etyczną postawę w trakcie projektowania i wdrażania zmian w organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Ma pogłebioną wiedzę umożliwiającą podejmowanie decyzji menadżerskich na poziomie strategicznym i operacyjnym | Kryteria weryfikacji Rozumie zasady analizy i predykcji popytu rynkowego oraz analizę kosztów w strategicznych decyzjach podażowychRozumie znaczenie analizy finansowej w aspekcie podejmowania decyzji strategicznych Rozumie zasady budowania modeli ekonometrycznych pozwalających na estymację planowanych wariantów strategicznych Rozumie cele, funkcje i modele strategii marketingowych w organizacji Rozumie cele, funkcje i modele strategii w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Myśli i działa strategicznie | Kryteria weryfikacji Projektuje misję, wizję i cele strategiczne organizacjiW projektowanych rozwiązaniach uwzględnia strategiczne znaczenie kapitału ludzkiego w organizacji Wychodzi naprzeciw wyzwań społecznych związanych z rynkiem pracy i edukacji Określa wskaźniki sukcesu projektowanych działań strategicznych Projektuje i wdraża rozwiązania w sytuacjach kryzysowych Zarządza i wyznacza kierunki strategicznego rozwoju organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Integruje wiedzę z różnych dziedzin w celu dokonywania całościowej diagnozy sytuacji oraz tworzenia innowacyjnych rozwiązań problemów w środowisku pracy, a także poza nim | Kryteria weryfikacji W projektowanych rozwiązaniach strategicznych wykorzystuje interdyscyplinarne instrumentariumPriorytetyzuje oczekiwania różnych grup interesariuszy i uwzględnia je w projektowanych strategiach komunikacji Wykorzystuje narzędzia benchmarkingu do projektowania strategicznych działań w organizacji Na bieżąco monitoruje nowoczesne rozwiązania technologiczne w branży i w gospodarce | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Jest świadomy osobistej odpowiedzialności za podejmowane decyzje w środowisku pracy i poza nim | Kryteria weryfikacji Bierze na siebie odpowiedzialność za podejmowane decyzje strategiczneRozumie znaczenie podejmowanych decyzji strategicznych w odniesieniu do ich oddziaływania na jednostkę i grupę Jest gotowy do prezentacji podjętych decyzji w gronie współpracowników i interesariuszy zewnętrznych | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Zna narzędzia niezbędne do zarządzania współczesną organizacją | Kryteria weryfikacji Zna modele przywództwa i narzędzia zarządzania sobą i organizacjąRozumie wpływ otoczenia organizacji na cele biznesu i kierunki rozwoju Rozumie znaczenie i wpływ decyzji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi na rozwój organizacji Identyfikuje możliwe opcje straegiczne w rozwoju organizacji Zna metody dbałości o ciągłe doskonalenie się organizacji Rozumie mechanizmy poszczególnych strategii negocjacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Zarządza i współpracuje z ludźmi w organizacji i poza nią | Kryteria weryfikacji Podejmuje decyzje zarządcze i komunikuje je swoim pracownikom i współpracownikomSkutecznie komunikuje się z interesariuszami zewnętrznymi wykorzystując w tym celu narzędzia komunikacji interpersonalnej i techniki wystąpień publicznych | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje znane narzędzia zarządcze kierując organizacją i zespołami w niej | Kryteria weryfikacji Buduje przewagę konkurencyjną w oparciu o zaufanieProwadzi negocjacje strategiczne Wdraża zmianę wykorzystując do tego celu modele zarządzania zmianą Projektuje innowacje wykorzystując nowoczesne narzędzia projektowe | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Dobiera różnorodne metody i zarządza zasobami ludzkimi, materialnymi, finansowymi i informacyjnymi w celu skutecznego i efektywnego wykonania zadań menadżerskich | Kryteria weryfikacji Skutecznie korzysta z narzędzi zarządczych w obszarach strategicznychStosuje metody zarządzania zmianą w sytuacji transformacji i zarządzania kryzysowego Zarządza portfelem projektów z wykorzystaniem metodyk zarządzania projektami i procesami Wykorzystuje narzędzia perswazji i wywierania wpływu do wdrażania nowych decyzji menadżerskich | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role | Kryteria weryfikacji Ma zbudowany osobisty kapitał przywódczyRozumie swoje talenty, swoją osobowość predyspozycje osobiste oraz potrafi z nich korzystać w sytuacji współpracy z ludźmi i w zarządzaniu zespołami pracowniczymi W komunikacji uwzględnia potrzeby informacyjne odbiorców komunikatów W procesie projektowania działań potrafi przyjąć różne role i różne perspektywy | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Podejmuje samodzielne decyzje w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu | Kryteria weryfikacji Działa pod presją czasu komunikując swoje działania współpracownikomJest gotowy do podejmowania niezbędnych decyzji menadżerskich | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Rozumie rolę organizacji w szerokim kontekście społecznym i jego wpływ na różnych interesariuszy | Kryteria weryfikacji Definiuje elementy makrootoczenia i mikrootoczenia organizacjiZna i rozumie strategie konkurowania oraz jej wpływ na innych graczy rynkowych Zna strategie reorganizacji i restrukturyzacji Rozumie powiązania organizacji z jej otoczeniem i elementami tego otoczenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Zna uwarunkowania związane z prowadzeniem działalności w różnych sektorach | Kryteria weryfikacji Zna uwarunkowania makroekonomiczne i mikroekonomicznej w branży, w której działa oraz w branżach pokrewnychRozumie zjawisko benchmarkingu i jego wykorzystanie w praktyce biznesowej Rozróżnia uwarunkowania branżowe, sektorowe i geograficzne Definiuje kluczowe akty prawne warunkujące funkcjonowanie organizacji w danej branży | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Ma pogłębioną̨ wiedzę z zakresu ekonomii, finansów i zarządzania | Kryteria weryfikacji Rozumie elementy ekonomiczne makrootoczenia organizacji w skali regionu, kraju i świata i ich wpływ na prowadzenie działalności gospodarczejPodejmuje decyzje finansowe w oparciu o prognozy makroekonomiczne na poziomie branży, regionu, kraju i świata Rozumie znaczenie zmian technologicznych na kształt i funkcjonowanie organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Dostosowuje wiedzę z zakresu ekonomii i zarządzania do praktyki gospodarczej | Kryteria weryfikacji Posługuje się pojęciami makroekonomicznymi w definiowaniu szans i zagrożeń dla działalności gospodarczej prowadzonej przez organizacjęWykorzystuje dane makroekonomiczne, mikroekonomiczne oraz dane finansowe do projektowania rozwiązań biznesowych Wdraża narzędzia zarządzania w poszczególnych obszarach funkcjonalnych organizacji Podejmuje decyzje menadżerskie w oparciu o dane ilościowe i jakościowe pochodzące z praktyki gospodarczej | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie | Kryteria weryfikacji Na bieżąco aktualizuje wiedze, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie trendów i megatrendów rynkowychNa bieżąco aktualizuje wiedzę w zakresie ekonomii, finansów i zarządzania Jest gotowy do nauki formalnej, pozaformalnej i nieformalnej w obszarze nowych metod, narzędzi i instrumentów zarządzania | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeExecutive MBA - podyplomowe studia menadżerskie
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęKwalifikacja zatwierdzona przez Radę Interesariuszy ZRK. Walidacja prowadzona przez uczelnię.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoZachodniopomorska Szkoła Biznesu - Akademia Nauk Stosowanych
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program studiów Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu obejmuje łącznie 446 godzin zajęć i dzieli się na 4 główne bloki. Całość zakończona jest obroną dysertacji MBA.
- BLOK 1: Fundamenty MBA
- BLOK 2: Umiejętności menedżerskie
- BLOK 3: Kompetencje miękkie menedżera
- BLOK 4: Dysertacja MBA
Każdy z bloków składa się z modułów szkoleniowych. Opiekę nad każdym modułem sprawuje lider modułu odpowiedzialny za zakres merytoryczny oraz określenie systemu walidacji efektów uczenia się w ramach modułu. Lider modułu zaprasza także na zajęcia praktyków dziedzinowych, którzy pokazują ujęcie praktyczne poszczególnych zagadniej. Wszyscy praktycy spełniają wymóg posiadania kompetencji i kwalifikacji w obszarze zajęć zdobytych nie wcześniej niż 5 lat od realziacji zajęć.
BLOK 1: FUNDAMENTY MBA – 255 godzin |
||
SESJA WPROWADZAJĄCA (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) (1) Autodiagnoza menedżerska (3) Zarządzanie zespołami |
20 |
|
f2 |
ZACHOWANIA ORGANIZACJI (Lider modułu: dr Iwona Rafaląt) |
30 |
f3 |
EKONOMIA MENEDŻERSKA (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) |
30 |
f4 |
MARKETING (Lider modułu: prof. ZPSB dr Justyna Osuch-Mallett) |
25 |
f5 |
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA (Lider modułu: Anna Seredyńska-Kraus) |
30 |
f6 |
METODY ILOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU (Lider modułu: dr Michał Bzunek) |
30 |
f7 |
FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW (Lider modułu: dr Michał Bzunek) |
30 |
f8 |
ZARZADZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (Lider modułu: dr Iwona Rafaląt) |
30 |
f9 |
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) |
30 |
łącznie godzin w bloku |
255 |
|
BLOK 2: UMIEJĘTNŚCI MENEDŻERSKIE – 105 godzin |
||
u1 |
PRAWO GOSPODARCZE (Lider modułu: rad. prawny Rafał Malujda) |
25 |
u2 |
WSPÓŁCZESNE MODELE BIZNESOWE- warsztat (Lider modułu: dr Hubert Dyba) |
5 |
u3 |
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE I RESTRUKTURYZACJA– warsztat (Lider modułu: Hanna Hańć) |
10 |
u4 |
ZARZĄDZANIE OPERACYJNE (Lider modułu: prof. ZPSB dr Dorota Dżega-Pietruszkiewicz) |
25 |
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI (Lider modułu: prof. ZPSB dr Dorota Dżega-Pietruszkiewicz) |
||
u5 |
TRANSFORMACJA CYFROWA ORAZ AI W BIZNESIE I ZARZĄDZANIU – warsztat (Lider modułu: mgr Ewelina Świergiel) |
10 |
u6 |
ZRÓWNOWAWAŻONY ROZWÓJ I POLITYKA ESG – warsztat (Lider modułu: (Lider modułu: rad. prawny Rafał Malujda) |
5 |
u7 |
PROJEKT KONSULTINGOWY – warsztat design thinking (Lider modułu: Paweł Żebrowski) |
25 |
BLOK 3: KOMPETENCJE MIĘKKIE MENEDŻERA – 40 godzin |
||
k1 |
PSYCHOLOGIA ROZWOJU OSOBISTEGO (Lider modułu: psycholog Beata Dobińska) |
20 |
k2 |
NEGOCJACJE (Lider modułu: Przemysław Olewnik) |
20 |
BLOK 4: DYSERTACJA MBA – 46 godzin |
||
d1 |
WARSZTAT DYSERTACYJNY (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) |
5 |
PRACA Z PROMOTOREM (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) |
40 |
|
OBRONA DYSERTACJI MBA (Lider modułu: prof. dr hab. Aneta Zelek) |
1 |
|
łącznie godzin w bloku |
46 |
|
|
łącznie godzin w programie |
446 |
Kwalifikacje EMBA uzyskiwane są po pozytywnej recenzji parcy dysertacyjnej oraz jej prezentacji przed Komisją Dyplomową oraz egzaminie dyplomowym złożonym z wynikiem pozytywnym prowadzonym w formie debaty ustrukturyzowanej (egzamin obejmujący całość studiów MBA). Egzamin prowadzony jest przez osobę walidującą efekty uczenia się.
Program studiów zawiera godziny szkoleniowe (45min). Liczba godzin każdego modułu obejmuje zajęcia dydaktyczne oraz konsultacje z liderami modułów, które odbywają się indywidualnie.
Harmonogram studiów MBA przygotowany jest zgodnie ze standardami akademickimi (przerwy pomiędzy godzinami lekcyjnymi odbywają się co 2 godziny lekcyjne) tj.:
1. zajęcia w piątek odbywają się w godzinach 17.00 - 21.00 co oznacza 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą.
2. zajęcia w sobotę i niedzielę odbywają się w godzinach 9.00 - 17.30 co oznacza 10 godz. lekcyjnych wraz z łącznie z 60 minutami przerwy (co 2 godziny lekcyjne).
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online (w przypadku lockdownu).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Sesja wprowadzająca (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Sesja wprowadzająca (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Zachowania organizacji (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Zachowania organizacji (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Zachowania organizacji (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Ekonomia menedżerska (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Ekonomia menedżerska (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Ekonomia menedżerska (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Współczesne modele biznesowe - warsztat (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Marketing (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Marketing (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Rachunkowość zarządcza (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Rachunkowość zarządcza (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Rachunkowość zarządcza (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Negocjacje (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Negocjacje (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Prawo gospodarcze (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Prawo gospodarcze (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Metody ilościowe w zarządzaniu (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Metody ilościowe w zarządzaniu (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Metody ilościowe w zarządzaniu (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Zarządzanie kryzysowe i restrukturyzacja - warsztat (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Transformacja cyfrowa oraz AI w biznesie i zarządzaniu - warsztat (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Zrównoważony rozwój i polityka ESG - warsztat (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Zarządzanie operacyjne i zarządzanie projektami (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Zarządzanie operacyjne i zarządzanie projektami (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Finanse przedsiębiorstw (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Finanse przedsiębiorstw (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Finanse przedsiębiorstw (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Warsztat dysertacyjny (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Psychologia rozwoju osobistego (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Psychologia rozwoju osobistego (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Zarządzanie zasobami ludzkimi (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Zarządzanie zasobami ludzkimi (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Zarządzanie zasobami ludzkimi (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Zarządzanie strategiczne (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Zarządzanie strategiczne (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Zarządzanie strategiczne (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Projekt konsultingowy - warsztat design thinking (wliczone 15 min przerwy) | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Projekt konsultingowy - warsztat design thinking (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Projekt konsultingowy - warsztat design thinking (wliczone 60 min przerwy) | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Walidacja - Grażyna Maniak - egzamin dyplomowy | Data realizacji zajęć 30-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja - Grażyna Maniak - egzamin dyplomowy (wliczone 15min przerwy) | Data realizacji zajęć 31-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto29 925,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto29 925,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto67,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto67,10 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Justyna Osuch-Mallett
mgr Beata Dobińska
prof. dr hab. Aneta Zelek
Dorota Dżega-Pietruszkiewicz
Ewelina Świergiel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Słuchacze studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu otrzymują:
- aktualną wiedzę dziedzinową popartą praktyką biznesową;- bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI)
- dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej Uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl
- możliwość nawiązania kontaktów poprzez uczestnictwo w licznych spotkaniach branżowych
- bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Ofice 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive)
Warunki uczestnictwa
Postępowanie rekrutacyjne na studia "Executive MBA" obejmuje:
- weryfikację wykształcenia wyższego lub wyższego zawodowego kandydata
- sprawdzenie stażu pracy na stanowisku kierowniczym (min. 2 lata)
- ocenę predyspozycji menadżerskich i motywacji do podjęcia studiów
- sprawdzenie znajomości języka obcego (najbardziej pożądany jest język angielski)
- przystąpienie do testów kwalifikacyjnych
- złożenie w odpowiednim terminie dokumentów aplikacyjnych
Wymagane dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy na studia MBA wraz z ankietą
- referencje
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- 1 zdjęcie
- umowa edukacyjna
Informacje dodatkowe
Program studiów zawiera godziny szkoleniowe (45min). Liczba godzin każdego modułu obejmuje zajęcia dydaktyczne oraz konsultacje z liderami modułów, które odbywają się indywidualnie.
Studia kończą się obroną pracy dysertacyjnej.
Tryb studiów: niestacjonarne
Zajęcia odbywają się w określone harmonogramem piątki, soboty oraz niedziele.
W ramach programu Executive MBA walidacja będąca podstawą wystawienia dyplomu ukończenia studiów EMBA przeprowadzana jest na zakończenie programu i składa się z trzech elementów: weryfikacji efektów uczenia osiągniętych w trakcie poszczególnych modułów (test, projekt), oceny pracy dysertacyjnej zgodnie z kryteriami określonymi dla programu EMBA oraz egzaminu dyplomowego przed Komisją Dyplomową. Walidacja odbywa się w okresie od zakończenia ostatniego modułu do dnia egzaminu przed Komisją Dyplomową.
Szczegółowy harmonogram zajęć dla XXVIII edycji Programu Executive MBA jest załącznikiem do karty usługi rozwojowej w BUR - możliwy do pobrania w każdym momencie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Dojazd liniami tramwajowymi 5 i 7 oraz liniami autobusowymi 53, 60, 75 i 80
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe