Zarządzanie jako sztuka i umiejętność delegowania zadań i motywowania personelu w administracji publicznej.
Możliwość dofinansowania
Iwona Wencka Stramowska Training House
Brak ocen dla tego dostawcy
Zarządzanie jako sztuka i umiejętność delegowania zadań i motywowania personelu w administracji publicznej.
Numer usługi 2024/03/27/24213/2107739
1 500,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
187,50 PLNbrutto/h
187,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, pełniących funkcje zarządcze, dla osób, które awansowały (lub będą awansować) na stanowiska kierownicze i przede wszystkim dla osób które chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzaniem zespołem.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do efektywnego zarządzania zespołem, rozwiązywania konfliktów i problemów, komunikacji, a także budowania relacji z współpracownikami.Podczas szkolenia uczestnik nabędzie wiedzę w zakresie: charakteryzacji różnych sposobów reakcji na konflikt, roli emocji w przebiegu konfliktu, zasad budowania relacji z współpracownikami, podstawowych zasad tworzenia się indywidualnych hierarchii wartości.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik buduje autorytet i wiarygodnośćw relacjach z pracownikami, projektuje siebie jako postać wzorowego lidera. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe umiejętności, które powinien posiadać dobry skuteczny lider, charakteryzuje techniki umożliwiające odbiór informacji zgodnie z intencją nadawcy, definiuje i opisuje znaczenie empatii i inteligencji emocjonalnej w budowaniu relacji w zespole, podnosząc zdolność do rozumienia i reagowania na potrzeby i oczekiwania innych członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik rozwija praktyczne umiejętności delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności za realizację delegowanych zadań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zasady delegowania zadań, charakteryzuje techniki delegowania, rozróżnia metody egzekwowania zadań, opisuje umiejętności i kompetencje pożądane i niepożądane w procesie skutecznego delegowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Uczestnik motywuje siebie i pracownika, zwiększa efektywność zespołową. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje strategie motywowania członków zespołu, wymienia metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu, definiuje techniki motywowania pracowników do efektywniejszej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Umiejętności kierowania zespołem
- wywieranie wpływu a sprawowanie władzy,
- komunikacja niewerbalna, a wywieranie wpływu,
- znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu,
- autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem
- jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół.
2. Ty a przywództwo:
- kim jest lider i jaka jest jego rola?
- od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
- czynniki budujące twój autorytet w roli lidera,
- budowanie zaufania wśród podwładnych,
- budowanie relacji ze współpracownikami, relacja szef- kolega,
- świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać.
3. Różnorodność jako siła napędowa zespołu:
- identyfikacja ról w twoim zespole,
- role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie,
- budowanie twojego zespołu w oparciu o koncepcję ról,
- twoja rola w zespole- autodiagnoza,
- różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego,
- komunikacja i atmosfera w zespole.
4. Wzmacnianie zaangażowania zespołu i pracowników
- motywowanie pracowników analiza zadań – zadania powtarzalne, standardowe, nowe, złożone, długoterminowe, wyzwania,
- analiza kompetencji i poziomu zaangażowania pracownika w zadaniu,
- dwa rodzaje odpowiedzialności pracownika podczas realizacji zadań,
- przygotowanie lidera do delegowania zadań trudnych/złożonych – mit – brak czasu,
- motywujący feedback – „informacja zwrotna” (pochwała, konstruktywna krytyka).
5. Delegowanie zadań
- zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie,
- radzenie sobie z oporem pracownika w przyjmowaniu zadań,
- jak określić cel, rezultat rozmowy – założenia liderskie,
- scenariusz rozmowy – narzędzie wspierające pracę lidera,
- odpowiedzialność lidera podczas delegowania zadań,
- odpowiedzialność pracownika podczas delegowania zadań.
6. Monitorowanie zadań
- dlaczego delegowanie nie przynosi oczekiwanych efektów? – o konieczności monitorowania,
- dlaczego kontrolowanie to nie to samo co monitorowanie?
- analiza sytuacji i interwencje menedżerskie – co może wydarzyć się podczas rozmów monitorujących,
- scenariusze rozmów monitorujących – ćwiczenia wariantów rozmów.
7. Odbiór zadań
- co się stanie, jeśli nie odbierzesz zadania? konsekwencje zaniechań liderskich,
- rozmowa podsumowująca – narzędzie wspierające,
- informacja zwrotna podsumowująca/rozwojowa.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zarządzanie jako sztuka i umiejętność delegowania zadań i motywowania personelu w administracji publicznej. | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener Training House
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku psychologii o specjalności wspomagania rozwoju. Wykładowca psychologii oraz interwent w Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Marta Mirkiewicz
E-mail
m.mirkiewicz@th-szkolenia.pl
Telefon
(+48) 507 927 359