AKADEMIA HR - Zdalne zarządzanie pracą zdalną i hybrydową. Warsztat jak zwiększyć efektywność w 6 obszarach w ramach kompetencji zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
AKADEMIA HR - Zdalne zarządzanie pracą zdalną i hybrydową. Warsztat jak zwiększyć efektywność w 6 obszarach w ramach kompetencji zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy oraz menadżerowie/kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do dostosowania strategii HR do zmieniających się potrzeb biznesu, przemian społecznych i wyzwań rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Określa odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Określa podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Określa typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Określa działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Wskazuje rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Określa odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kadrze menedżerskiej jak unikać mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Określa wdrożenie systemowych rozwiązań zapobiegających wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady wsparcia kadry menedżerskiej w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Określa z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
1.ORGANIZACJA PRACY ZDALNEJ ZESPOŁU ROZPROSZONEGO.
a/ czym jest zespół rozproszony ( zdalny) – charakterystyka
b/ różnice i podobieństwa w pracy stacjonarnej i on-line dla zespołu.
c/ organizowanie pracy zdalnej w zespole rozproszonym – szablony ( cel, grafik, zadania, instrukcja, informacja)
d/ jakim przełożonym jesteś? -poznaj swój styl zarządzania – test do autoanalizy
e/ jaki styl zarządzania jest najkorzystniejszy dla zespołu rozproszonego w pracy zdalnej i hybrydowej?
2.BLASKI I CIENIE HOME OFFICE- CO PRZEŁOŻONY POWINIEN WIEDZIEĆ?
a/ przygotowanie pracowników do zmiany sposobu pracy
b/ potrzeby pracownika a home office ( rodzaje potrzeb związanych z wykonywaniem pracy zdalnej i hybrydowej)
c/ budowanie zaufania w relacji członek zespołu rozproszonego- przełożony ( praca w grupie)
d/ zespól wielopokoleniowy w pracy hybrydowej i zdalnej - różnice w metodach zarządzania
e/ główne problemy pracowników w zespole pracującym zdalnie i /lub hybrydowo- jak je rozwiązywać?- case study
3. KOMUNIKACJA - JAK MÓWIĆ BY SŁUCHALI, JAK SŁUCHAĆ BY MÓWILI?
a/ specyfika komunikacji w zespole pracującym zdalnie i/lub hybrydowo
b/ rodzaje barier komunikacyjnych występujących w zespole rozproszonym
c/ jak reagować by uniknąć barier w komunikacji i konfliktów?
d/ komunikacja asertywna i korzyści z jej stosowania
e/ rola komunikatu „ja” w udzielaniu pochwał i krytyki
f/ przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących z użyciem komunikatów asertywnych
g/ 4 potrzeby słuchacza( pracownika) w rozmowie z przełożonym i narzędzia do ich realizacji
- parafraza, przeniesienie, wizualizacja
h/ znaczenie informacji zwrotnej w pracy zdalnej i hybrydowej
DZIEŃ 2
4.INTEGRACJA CZYLI JAK WZMOCNIĆ ZESPÓŁ ROZPROSZONY?
a/ wdrażanie zmian on- line- rola wsparcia przełożonego
b/ spotkania integracyjne on line i ich znaczenie dla scalania zespołu rozproszonego
c/ budowanie wspólnych wartości (koło wartości)- arkusz pracy
5. KIEROWNIK ZDALNY I ZDOLNY- CZYLI NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA NA ODLEGŁOŚĆ
a/ narzędzia wywierania wpływu w zespołach rozproszonych – 4 zasady wpływu społecznego ( zasada autorytety, sympatii, dowodu słuszności, wzajemności)
b/ delegowanie zadań a zakres obowiązków- jak nie przeciążać pracownika ?
c/ jak nadzorować zespół rozproszony ?- praktyczne narzędzia kontroli
6. W JAKI SPOSÓB MOTYWOWAĆ POSZCZEGÓLNYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU ROZPROSZONEGO?
a/ oswoić lęk przed….. – czego obawiają się pracownicy w pracy zdalnej lub hybrydowej?
b/ jak reagować, by zespół rozproszony czuł się ważny, nie tylko potrzebny.
c/ jak udzielić feedbacku motywującego na odległość?
Podsumowanie. Katalog dobrych praktyk.
7. TEST TEORETYCZNY
Na zakończenie usługi zostanie przeprowadzony test wiedzy. Po zakończeniu usługi testy wypełnione przez
uczestników zostaną przekazane do oceny Walidatorowi. Weryfikacja testów wiedzy stanowi pracę własną Walidatora i zostanie przeprowadzona poza godzinami realizacji usługi.
Program usługi zostanie dostosowany jest do indywidualnych potrzeb klienta.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1 godz. - 45 min.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 ORGANIZACJA PRACY ZDALNEJ ZESPOŁU ROZPROSZONEGO. | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 BLASKI I CIENIE HOME OFFICE- CO PRZEŁOŻONY POWINIEN WIEDZIEĆ? KOMUNIKACJA - JAK MÓWIĆ BY SŁUCHALI, JAK SŁUCHAĆ BY MÓWILI? | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 INTEGRACJA CZYLI JAK WZMOCNIĆ ZESPÓŁ ROZPROSZONY? KIEROWNIK ZDALNY I ZDOLNY- CZYLI NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA NA ODLEGŁOŚĆ | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 W JAKI SPOSÓB MOTYWOWAĆ POSZCZEGÓLNYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU ROZPROSZONEGO? | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 TEST TEORETYCZNY | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
EKSPERT AKAT CONSULTING
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materialy wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)