Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności.
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej zainteresowanych doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych. Szkolenie przygotuje uczestnika do biegłego stosowania poprawnej i płynnej komunikacji, porozumiewania się ze współpracownikami w relacjach służbowych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do panowania nad swoimi emocjami i właściwej komunikacji wspomagającej prawidłowe relacje interpersonalne, co pozwali na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu. Warsztat pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań asertywnych. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnej wymiany informacji oraz budowania pewności siebie w relacjach z innymi ludźmi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się w sposób pozwalający zrozumieć się z odbiorcą mimo różnic i osiągać założony cel. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia zachowania asertywne, agresywne i uległe, definiuje i opisuje zasady skutecznej i efektywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje poprawną komunikację z nastawieniem na słuchanie do budowania relacji i przestrzega zasad etyki w kontaktach interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwy osobowości rozmówcy styl komunikowania, charakteryzuje techniki zadawania efektywnych pytań, rozróżnia zasady przekazywania informacji zwrotnych w sposób konstruktywny i niekonstruktywny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Efektywne komunikowanie się jako źródło sukcesów w budowaniu relacji.
Czy można się nie komunikować?
- Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji.
- Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywać.
2. Aby lepiej się rozumieć... siła komunikacji werbalnej
Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
- Mówienie - prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca.
- Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować.
- Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich.
- Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych.
- Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”
3. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach interpersonalnych
Czym jest asertywność?
3.1. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA, pochwała i krytyka
3.2. Style komunikacji - jako źródła nieporozumień :
- postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia),
- zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne),
- czynniki hamujące asertywność,
- asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami,
- wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności. | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Training House
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami