Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa.
Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, którzy chcą poprawić relacje w miejscu pracy, wypracować narzędzia pozwalające budować pozytywne relacje w miejscu pracy oraz poszukują inspiracji, wskazówek i narzędzi, aby budować zespół działający efektywnie, oparty na zaufaniu, otwartości i wzajemnie się motywujący.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji12-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do efektywnej pracy w zespole oraz do prowadzenia rozmów z pracownikami wspierających postawy/zachowania budujące siłę zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się podstawowymi pojęciami związanymi z pracą zespołową i budowaniem zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcie zespołu, etapy rozwoju zespołu, rozróżnia role zespołowe i możliwości ich wykorzystywania w pracy, wymienia metody pomocne w zwiększaniu efektywności zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki efektywnej komunikacji interpersonalnej do budowania zaufania i otwartości w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki aktywnego słuchania, charakteryzuje aktywną komunikację i komunikację zadaniową, opisuje oczekiwania za pomocą komunikatu JA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i wykorzystuje cechy charakterystyczne dla efektywnego zespołu, jego rozwoju i zarządzania konfliktem w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potencjalne źródła konfliktów w sytuacjach zawodowych, opisuje skuteczne metody zarządzania konfliktem i procesy decyzyjne oraz strategie rozwiązywania konfliktów w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania):
- znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji,
- efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne,
- style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu.
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji
- wykorzystanie języka wpływu i perswazji,
- sztuka zadawania właściwych pytań.
3. Zespół i zasady jego funkcjonowania
- co powoduje że jesteśmy zespołem?,
- etapy formowania się zespołu,
- role zespołowe,
- określenie cech efektywnych zespołów,
- relacje wpływające na cały zespół,
- doceniaj wysiłki i zauważaj starania,
- asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami.
4. Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej
- różnice między grupą ludzi, a zespołem,
- kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność…
- filary efektywnej pracy zespołowej,
- zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
- moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
- małe rzeczy o wielkim znaczeniu – uważność, feedback, zmienność.
5. Motywowanie i rozwijanie zespołu
- kiedy spada motywacja zespołu,
- przeprowadzanie zespołu przez porażkę,
- przeprowadzanie zespołu przez sukces.
6. Konflikty w zespole
- przyczyny i rodzaje konfliktów w zespole,
- zarządzanie konfliktem,
- sposoby rozwiązywania konfliktów różnego typu,
- bycie mediatorem w konfliktach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa. | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Training House
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami