AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
AKADEMIA HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane:
- właścicielom przedsiębiorstw, pełniącym funkcje kierownicze,
- wspólnikom, w tym partnerom, prowadzącym regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiącym korzyści finansowe,
- zespołom HR,
- pracownikom odpowiedzialnym za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerom i kandydatom na menadżerów.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez Uczestnika kompetencji:- zrozumienia i wykorzystania procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.)
- budowanie programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej organizacji i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Wskazanie korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom organizacji w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Przedstawienie kompetencji, które będą potrzebne pracownikom organizacji w najbliższej przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Wskazanie sposobów mierzenia poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie propozycji programu szkoleniowo-rozwojowego poprawiającego gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - przygotowanie projektu programu wspierającego rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Wskazanie sposobów na wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling). | Kryteria weryfikacji Przedstawienie pomysłu programu ukierunkowanego na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Wskazanie platform / narzędzi odpowiednich dla branży, w której działa organizacja, a pozwalających na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Symulacja rozmowy z zespołem pozwalającej na kształtowanie pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Kryteria weryfikacji Symulacja rozmowy z zespołem - wskazanie pracownikom potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wraz ze zmieniającym się otoczeniem społeczno-gospodarczym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zmieniają się również wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za kształtowanie polityki personalnej w organizacji oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Współczesny menadżer HR to lider, wizjoner, analityk, strateg, motywator, inspirator i koordynator, który zgodnie z koncepcją samodoskonalenia, jako podstawy rozwoju, powinien ciągle podnosić poziom umiejętności niezbędnych nie tylko dla osiągnięcia własnych celów, ale również dla realizacji strategii przedsiębiorstwa.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI TECHNOLOGICZNEGO WSPARCIA PRACY:
- wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami;
- korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy;
- kompetencje, które będą potrzebne pracownikom w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 – 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (automatyzacja);
- poziom przygotowania różnych grup pracowników (z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami);
- programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości;
- programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości (j. ang. upskilling);
- wspieranie innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji;
- wzmocnienie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie);
- platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji.
Program dostosowany do regulaminu projektu AKADEMIA HR:
- Przepis na rozwój - Akademia HR,
- Akademia HR - doskonalenie kompetencji kadry zarządzającej zasobami ludzkimi,
- UPSKILLING HR,
- Akademia HR - czas na zmiany,
- Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników,
- AKADEMIA HR – dostosuj firmę do wymagań jutra,
- NA WYŻSZYM POZIOMIE - KWALIFIKACJE DLA HR,
- Menadżer HR,
- AKADEMIA HR. Profesjonalne kadry HR kluczem do rozwoju przedsiębiorstw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 DZIEŃ I | Prowadzący Adrian Skobiej | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 DZIEŃ II | Prowadzący Adrian Skobiej | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 640,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 640,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto227,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto227,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Skobiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet. Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon): iOS 11 Windows: Windows 10 kompilacja 14393 Android: System operacyjny Android 5,0 Funkcje sieci Web. przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox komputerów Mac: MacOS 10,13.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".