Kurs języka polskiego jako obcego - przygotowanie do międzynarodowego egzaminu TELC B1 - 30h godzin. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE.
Kurs języka polskiego jako obcego - przygotowanie do międzynarodowego egzaminu TELC B1 - 30h godzin. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B1. Kurs jest przeznaczony dla obcokrajowców potrzebujących nauczyć się języka polskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest nabycie przez uczestnika kwalifikacji lub poszerzenie wiedzy z obszaru komunikacji w języku polskim na poziomie B1 w sytuacjach życia codziennego i zawodowego zgodnym z międzynarodowym systemem.Uczestnik po zakończeniu kursu potrafi przekazywać swoje przemyślenia w sposób precyzyjny, spontaniczny jak i również płynny co znacznie umożliwia mu komunikację. Dodatkowo potrafi w sposób delikatny zrozumieć kontekst nawet w bardziej rozbudowanych wypowiedziach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumienie tekstu pisanego: Po zakończeniu kursu uczniowie będą w stanie czytać i rozumieć proste artykuły prasowe, maile, ogłoszenia oraz krótkie teksty w języku polskim na poziomie podstawowym.Rozumienie tekstu ze słuchu: Uczestnicy kursu będą w stanie zrozumieć ogólne sensy rozmów, dyskusji i wywiadów w języku polskim na tematy codzienne oraz porozumiewać się w typowych sytuacjach komunikacyjnych. Umiejętność mówienia: Po kursie uczniowie będą w stanie wypowiadać się płynnie i zrozumiale na tematy codzienne, opisywać swoje doświadczenia, marzenia, plany, a także komunikować się w sytuacjach praktycznych, takich jak zakupy, podróżowanie czy rezerwacja hotelu. | Kryteria weryfikacji Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się: zaliczenia i egzaminy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność pisania: Absolwenci kursu będą w stanie składać proste teksty na tematy znane oraz opisywać wydarzenia, doświadczenia, wrażenia oraz wyrażać swoje opinie na piśmie w języku polskim.Zrozumienie gramatyki i słownictwa: Uczniowie będą mieli solidne podstawy w zakresie podstawowych struktur gramatycznych i słownictwa w języku polskim, które są niezbędne do osiągnięcia poziomu B1. Przygotowanie do egzaminu TELC B1: Kurs powinien także przygotować uczestników do egzaminu TELC B1, zapewniając im praktykę w rozwiązywaniu zadań egzaminacyjnych oraz udzielając wskazówek dotyczących strategii egzaminacyjnych. | Kryteria weryfikacji Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się: zaliczenia i egzaminy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Umiejętności językowe rozwijane będą w zakresie:
Pisanie:
- Pisanie prostych tekstów, notatek i wiadomości dotyczących podstawowych tematów życia prywatnego i zawodowego
- Pisanie listów, robienie notatek
Czytanie:
- Wyszukuje proste informacje zawarte w materiałach dostępnych na codzień (jadłospisy, reklamy, prospekty, listy polecające)
Słuchanie:
- Rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia dotyczące na znanych tematów (dom, szkoła, praca, hobby)
Mówienie:
- Umiejętność opisywania zycia codziennego własnego i najbliższego otoczenia
- Opisywanie zwyczajów, ustaleń i planów
- Umiejętność opisywania własnych działań i doświadczeń z przeszłosci
Po szkoleniu słuchacz otrzymuje certyfikat TELC (po uprzednio pozytywnym zdaniu egzaminu).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Język polski | Prowadzący Paulina Rosa | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto183,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto183,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Rosa
Joanna Zawadzka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach usługi słuchacz otrzymuje testy poziomujące zanajomość języka obcego, testy kwalifikacyjne oraz formularz egzaminacyjny. Uczestnik kursu dodatkowo uzyskuje dostęp do platformay e-learningowej.
Warunki uczestnictwa
Ukończone 18 rok życia.
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie/certyfikat potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut., łącznie 30 godzin
Informacje dodatkowe
- Usługa jest realizowana w trybie indywidualnym.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, łącznie 30 godzin
- Zajęcia indywidualne, jeden na jednego z trenerem
Warunki techniczne
Warunki techniczne
-
minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie
do zdalnej komunikacji: System operacyjny Windows 7 (lub nowszy), min. 2GB pamięci RAM, procesor dwurdzeniowy 2Ghz, głośnik/słuchawki:
-
minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: 1MB/s d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka Chrome, Acrobat reader (lub inny do otwierania plików PDF).