Skuteczna kampania reklamowa w Social Mediach z elementami grafiki komputerowej. Szkolenie on-line.
Skuteczna kampania reklamowa w Social Mediach z elementami grafiki komputerowej. Szkolenie on-line.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby pełnoletnie
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji czy samorządu. Zwiększenie świadomości roli tych kanałów w komunikacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się abc | Kryteria weryfikacji def | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM:
- zakładamy profil firmowy
- konfiguracja i nadawanie uprawnień innym osobom (dlaczego jest to tak bardzo istotne)
- rodzaje postów
- skąd brać pomysły na posty
- obsługa programu graficznego „Canva”
- omówienie darmowych banków zdjęć i jak z nich skorzystać
- tworzenia angażujących nagłówków oraz treści
- tworzenie grafik 3d
- zasady wstawiania postów i prawa autorskie
- analiza ruchu na stronie
- jak wybrać najlepszy czas emisji, oraz planowanie postów
- tworzymy pierwsze wydarzenie
- tworzymy „Kamień Milowy”
- jak stworzyć idealny post – techniki generowania ruchu organicznego
- podpięcie konta reklamowego
- omówienie menadżera reklam
- dlaczego NIGDY nie klikamy w „promuj post”?
- analiza niestandardowych grup odbiorców
- tworzenie Facebook Pixel oraz dopięcie go do strony
- tworzymy prostą reklamę
- tworzenie video reklamy ze zdjęć
- analiza kosztów reklamy
- co to jest lejek sprzedażowy
- planowanie oraz proste kampanie
- tworzenie lejków sprzedażowych
- przydatne triki i rozwiązania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Janas
Przebieg pracy
zawodowej:
od 04.10.2012r - obecnie: Agencja Reklamowa AP Reklama - Właściciel
Osiągnięcia: - projektowanie stron www;
-kampanieSocial Media
- outsourcing marketingowy;
- szkolenia;
- poligrafia;
od 01.10.2016r - 30.04.2017:ARGE Sp. z o.o.- Specjalista ds. Marketingu
Osiągnięcia: - projektowanie nowych, skuteczniejszych promocji;
-wdrożenie strategii Social Media
- koordynacja działań marketingowych z podziałem na poszczególne jednostki;
- promocja marki należącej do ARGE;
od 01.09.2016r do 31.09.2016:Offroad Express – Manager ds. Marketingu
Osiągnięcia: - działalność marketingowa na terytorium Europy – budowa silniejszej marki;
- działalność marketingowa w Social Media – wdrożenie działalności na Twitter oraz Instagram;
- pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy (Hiszpania);
od 01.12.2014r do 31.08.2017:ExaloDrilling S.A. - Specjalista ds. Sprzedaży Serwisów
Osiągnięcia: - udział w zespole pozyskującym zlecenia długoterminowe na terytorium Czech, zakończone sukcesem;
- udział w przetargach dla GK PGNiG oraz innych firm działających na terenie Europy;
- organizacja konferencji o zasięgu międzynarodowym, mającej na celu pozyskanie
nowych klientów;
od 01.02.2013r do 30.11.2014:ExaloDrilling S.A.- Specjalista ds. Marketingu
Osiągnięcia:- przeprowadzenie kampanii rebrandingowej w Polsce oraz oddziałach zagranicznych
w okresie pi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt
Warunki uczestnictwa
- komputer, laptop, notebook, lub tablet.
- urządzenie do odtwarzania dźwięku tj: głośniki lub słuchawki.
- dostęp do Internetu.
- przeglądarka internetowa.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma po zakończonym szkoleniu zaświadczenie wydane na drukach MEN oraz certyfikat.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
zoom