Warsztat menedżerski dla zaawansowanych
Warsztat menedżerski dla zaawansowanych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowanie jest do menedżerów, kierowników, wścieli firm - osób zarządzających z dłuższym stażem pracy, chcących poznać techniki asertywności, doskonalić umiejętność prowadzenia rozmów rozwojowych/oceniających/dyscyplinujących z pracownikiem oraz poznać metody organizacji czasu pracy i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie doskonali umiejętność prowadzenia rozmów rozwojowych/oceniających/ dyscyplinujących oraz pokazuje skutecznie metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Szkolenie obejmuje również tematykę organizacji czasu pracy i zjawiska wypalenia zawodowego – uczestnicy dowiedzą się jakie są jego objawyoraz metody przeciwdziałania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób stanowczy i asertywny | Kryteria weryfikacji wymienia różnice pomiędzy wrodzonymia wyuczonymi sposobami reakcji w sytuacjach interpersonalnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji zachęca innych do zachowańo charakterze asertywnym | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Prowadzi efektywne rozmowy z pracownikami | Kryteria weryfikacji prowadzi rozmowę rozwojową, rozmowę oceniającą i rozmowę dyscyplinującą | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji poszukuje najlepszego sposobu prowadzenia rozmowy w kontekście jej efektywności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji zabezpiecza pracownika i siebie samego przed negatywnymi skutkamiubocznymi rozmowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Radzi sobiez sytuacjami trudnym | Kryteria weryfikacji identyfikuje przyczyny problemów w relacjach pomiędzymenedżerem a kierowanym przez niego zespołem | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji poszukuje konstruktywnych rozwiązańpojawiających się problemów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 2 dni szkoleniowe w godz. 9:00 - 16:00 - 14 h zegarowych (16 h dydaktycznych + przerwy).
Szkolenie odbywa się w grupach od 3 do 5 osób w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko dla każdego z uczestników, projektor, flipcharty, markery.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Asertywność – czyli łagodnie ale stanowcze załatwianie spraw
• agresja, uległość a asertywność – różnice pomiędzy wrodzonymi
a wyuczonymi sposobami reakcji w sytuacjach interpersonalnych,
• dlaczego warto być asertywnym?
• postawy życiowe wg. Berne’a
• konsekwencje uruchamiania zachowań agresywnych,
• zachowania o charakterze uległości i ich następstwa,
• konsekwencje lekceważenia,
• test i samoocena w obszarze asertywności,
• rola asertywności w budowaniu relacji o charakterze przełożony-
podwładny, czyli w jaki sposób zachęcać innych do zachowań
o charakterze asertywnym.
MODUŁ II
Prowadzenie rozmów z pracownikami
• rozmowa rozwojowa, rozmowa oceniająca, rozmowa dyscyplinująca –
podobieństwa i różnice,
• umiejętność argumentacji,
• analiza różnych sposobów prowadzenia rozmów
w kontekście jej efektywności – poszukiwanie najlepszego z nich,
• zabezpieczanie pracownika i siebie samego przed negatywnymi skutkami
ubocznymi rozmowy (udzielanie wsparcia),
• umiejętne panowanie nad własnymi emocjami oraz emocjami rozmówcy
(radzenie sobie z trudnymi sytuacjami),
• budowanie planów naprawczych.
MODUŁ III
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi - STUDIUM PRZYPADKU i ĆWICZENIA
• radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w zespole: opór, niechęć, konflikt,
agresja, brak kreatywności, bierność,
• trudności, jakie pojawiały się w zespołach uczestników szkolenia na
przestrzeni ostatnich miesięcy,
• analiza przyczyn, czyli skąd się biorą problemy w relacjach pomiędzy
menedżerem a kierowanym przez niego zespołem,
• „burza mózgów”, czyli próby poszukiwania konstruktywnych rozwiązań
pojawiających się problemów.
MODUŁ IV
Organizacja czasu – analiza i planowanie
• zasady podziału celów na etapy – „rozbijanie zadań”,
• plany miesięczne,
• plany tygodniowe i sposoby ich rozliczania,
• harmonogram budowany metodą OATS,
• różne sposoby organizacji kalendarza.
MODUŁ V
Główne problemy w organizacji pracy menedżera i sposoby przeciwdziałania
• radzenie sobie z odwlekaniem działania,
• perfekcjonizm i jego konsekwencje dla terminowości realizacji,
• problemy z konsekwencją i utrzymaniem samodyscypliny,
• tendencja do spiętrzania zadań,
• nadmierna kontrola i jej następstwa.
MODUŁ VI
Stres i wypalenie zawodowe w pracy menedżera
• zaangażowanie w pracę jako główny element przeciwdziałający
wypaleniu,
• profilaktyka,
• planowanie, motywacja, praca z własnymi przekonaniami jako elementy
wspierające proces radzenia sobie z wypaleniem,
• techniki redukujące poziom wypalenia,
• praktyczne porady chroniące przed wypaleniem,
• negatywne konsekwencje braku rozładowania napięcia.
Uwaga! Treść merytoryczna może ulec zmianie w trakcie trwania szkolenia w związku z potrzebami Uczestników i przebiegiem zajęć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł I | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł II | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Lunch | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł III | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Kontynuaja Modułu III | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł IV | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł V | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Lunch | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł VI | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Kontynuacja Modułu VI | Prowadzący Anna Krawulska-Biegańska | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto139,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krawulska-Biegańska
Doświadczenie zawodowe: ponad 20 lat
Projektuje i realizuje działania rozwojowe dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów, liderów, brygadzistów oraz trenerów wewnętrznych. Jest ekspertem w dziedzinie audytu i wdrażania wartości organizacyjnych. Wspiera firmy przy budowaniu i implementacji systemów kompetencyjnych. Prowadzi coaching i konsultacje indywidualne dla kadry zarządzającej różnego szczebla. Jako asesor tworzy i realizuje badania Assessment i Development Center. Projektuje i realizuje badania satysfakcji pracowników oraz badania oceny pracownika metodą 270/360 stopni. Projektuje i prowadzi działania usprawniające komunikację wewnętrzną oraz współpracę w zespole. Ma doświadczenie jako mediator w sytuacji konfliktu.
Posiada certyfikaty: TA 101 w zakresie Analizy Transakcyjnej (wydany przez European Association for Transactional Analysis), certyfikat European Association for Psychotherapy oraz DiSC Certification. Jest aktywnym członkiem zespołu poznańskiego Ośrodka Psychoterapii i Treningów Psychologicznych AION. Prowadzi również zajęcia w ramach podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji menedżerskich, komunikacji i współpracy, organizacji czasu pracy, radzenia sobie ze stresem
i wypaleniem zawodowym oraz mentoringu i umiejętności trenerskich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarne oraz zdalne. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989, biuro@open-szkolenia.pl,www.open-szkolenia.pl.
Specjalizujemy się w realizacji działań rozwojowych z tematyki:
Zarządzanie zespołem, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie siebie i innych, Udzielanie feedbacku, Organizacja czasu pracy, Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Zespołowość i współpraca, Team building.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi