PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE METOD COACHINGOWYCH W BIZNESIE.
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE METOD COACHINGOWYCH W BIZNESIE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
- kadry zarządzającej (właściciele, prezesi, dyrektorzy, kierownicy),
- osób odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników w firmie (doradcy, specjaliści, pracownicy działu HR, trenerzy, konsultanci, psychologowie, nauczyciele, terapeuci),
- osób, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie prowadzenia coachingu oraz stosować coaching w swojej pracy jako dodatkowy element wsparcia pracowników.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji27-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenie jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w zakresie projektowania i prowadzenia rozmowy coachingowej z pracownikiem.Podczas szkolenia Uczestnicy nauczą się jak opracowywać zadania coachingowe, budować efektywne relacje z osobą coachowaną, skutecznie motywować pracowników do podejmowania nowych wyzwań. Poznają swoje mocne i słabe strony oraz zdobędą umiejętność ich rozpoznawania u innych w celu skuteczniejszego działania na polu zawodowym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przygotowuje cele i plan rozmowy coachingowej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i definiuje coaching operacyjny, menedżerski a coaching holistyczny, wielopoziomowy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Przedstawia założenia i cele coachingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Omawia narzędzia służące określaniu stanu obecnego klienta i celu, do którego zmierza. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Definiuje mocne strony i obszary kompetencji pracownika, które wymagają wsparcia i rozwoju ze strony przełożonego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Projektuje i przeprowadza rozmowę coachingową z pracownikiem. | Kryteria weryfikacji Omawia schemat przebiegu rozmowy coachingowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Zadaje skuteczne pytania coachingowe. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki i narzędzia coachingowe dostosowane do potrzeb rozwojowych pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Stosuje technikę GROW w komunikacji z pracownikiem. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Omawia typowe sytuacje i zagadnienia w pracy z klientami na podstawie analizy przypadków i metod postępowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyznacza dalsze cele i wskazuje mocne strony i obszary do dalszego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces."
- Henry Ford -
................
PROGRAM SZKOLENIA
COACHING – WPROWADZENIE.
- Kompetencje coacha.
- Poziomy uczenia się i zmiany w ludzkich działaniach i interakcjach. Coaching operacyjny, menedżerski a coaching holistyczny, wielopoziomowy.
- Budowanie kontaktu i zaufania. Zasady zawierania kontraktu.
...................
OCENA POTENCJAŁU PRACOWNIKA.
- Stan obecny w kontekście planów i perspektyw.
- Narzędzia służące określaniu stanu obecnego klienta i celu, do którego zmierza.
- Zdefiniowanie obszarów kompetencji pracownika niezbędnych w podejmowaniu skutecznych działań.
- Określenie u pracownika tych obszarów, które wymagają wsparcia i rozwoju ze strony przełożonego.
....................
PYTANIA JAKO GŁÓWNE NARZĘDZIE COACHINGU.
- Sztuka stawiania skutecznych pytań coachingowych.
- Pytania definiujące cele w pracy z klientem, wybór narzędzi adekwatnych do jego potrzeb rozwojowych.
- Zasady dobrej komunikacji w coachingu.
- Umiejętność dostosowania swojego stylu prowadzenia rozmów do różnych typów osobowości pracowników.
..................
ZASTOSOWANIE COACHINGU JAKO METODY DO WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW - COACHING OPERACYJNY (skupiony jest głównie na zachowaniach i umiejętnościach klienta, jego celem jest rozwiązanie realnych problemów biznesowych. Związany jest z nabywaniem nowych umiejętności przez korygowanie nieskutecznych zachowań).
- Struktura sesji i przebieg procesu coachingu operacyjnego.
- Metody i techniki coachingu menadżerskiego – wybór technik adekwatnych do potrzeb rozwojowych pracowników.
- Jak wspierać klienta, który potrzebuje nowej wiedzy i umiejętności?
- Typowe sytuacje i zagadnienia w pracy z klientami – analiza przypadków i metod postępowania.
- Interaktywna gra coachingowa, w której uczestnicy będą mogli ćwiczyć coaching praktycznych umiejętności biznesowych.
- Projektowanie i wykorzystywane narzędzi wspierających wiedzę i umiejętności coacha.
.........................
DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA SESJĘ COACHINGOWĄ.
- Analiza postępu w rozwoju pracownika.
- Mocne strony pracowników i obszary do dalszego rozwoju.
- Wyznaczanie i kryteria poprawnie sformułowanych celów.
- Plany na przyszłość i sposoby realizacji celów. Konstruktywna krytyka.
...................................
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie ma charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy będą mogli rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- odgrywanie ról,
- mini-wykład,
- autotesty,
- dyskusja - wymiana doświadczeń,
- symulacje,
- analiza przypadków.
ZAPRASZAMY!
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 COACHING – WPROWADZENIE. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 OCENA POTENCJAŁU PRACOWNIKA. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 OCENA POTENCJAŁU PRACOWNIKA. c.d. PYTANIA JAKO GŁÓWNE NARZĘDZIE COACHINGU. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 PYTANIA JAKO GŁÓWNE NARZĘDZIE COACHINGU. c.d. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 ZASTOSOWANIE COACHINGU JAKO METODY DO WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW - COACHING OPERACYJNY | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 ZASTOSOWANIE COACHINGU JAKO METODY DO WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW - COACHING OPERACYJNY. c.d | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA SESJĘ COACHINGOWĄ. | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA SESJĘ COACHINGOWĄ. c.d. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA | Prowadzący Małgorzata Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto183,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Fryszkiewicz
Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.
Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.
Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych.
Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe (skrypt) z opisem zagadnień poruszanych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, do którego składają Państwo dokumenty w związku z dofinansowaniem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi