PR w organizacji: warsztaty dla rzeczników prasowych i kadry menedżerskiej
Możliwość dofinansowania
PW Solutions sp. z o.o.
Brak ocen dla tego dostawcy
PR w organizacji: warsztaty dla rzeczników prasowych i kadry menedżerskiej
Numer usługi 2024/03/20/155830/2101705
6 900,00 PLN
brutto
6 900,00 PLNnetto
328,57 PLNbrutto/h
328,57 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest adresowane głównie do kadry kierowniczej, menadżerów, rzeczników prasowych oraz osób zajmujących się komunikacją w organizacji.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wykształcenie i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności związanych z przygotowaniem i wygłaszaniem prezentacji publicznych, poznanie swoich mocnych i słabszych stron oraz podniesienie samoświadomości i pewności siebie podczas wystąpień publicznych. Uczestnicy pogłębią swoją kompetencję w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy, które w sposób naturalny wiążą się z wystąpieniami publicznymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia:• Potrafi skonstruować dobrą informację prasową i zarządzać nią. • Samodzielnie wytworzy atrakcyjne treści, zadba o dobry content oraz oprawę wizualną tworzonych treści • udzieli dobrej wypowiedzi do środków masowego przekazu • zdefiniuje zagrożenia wizerunkowe organizacji • będzie umiał zarządzać sytuacją kryzysową • będzie potrafił w obsługiwać aplikacje i programy AV • będzie umiał zorganizować i poprowadzić briefing i konferencję prasową | Kryteria weryfikacji Osoby uczestniczące w szkoleniu będą miały możliwość wygłoszenia swojej prezentacji, która zostanie nagrana, odtworzona, a następnie poddana konstruktywnej informacji zwrotnej od pozostałych uczestników oraz trenera prowadzącego szkolenie. Dzięki temu możliwa będzie także wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz podzielenie się dobrymi praktykami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Moduł I. Public relations
- Nowoczesny PR. Cel, misja, strategia.
- Prawo prasowe teoria a praktyka.
- Prawa autorskie.
- Udzielanie informacji publicznej w drodze UoDIP a udzielanie informacji prasowej w świetle prawa przepisów.
- Publikacja wizerunku oraz inne dobra prawnie chronione w działalności PR.
- Przygotowanie do działalności w zakresie budowania PR.
- Wizerunek, tożsamość, reputacja, reklama, propaganda.
Moduł II. Budowanie wizerunku
- Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji).
- Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny.
- Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi. Elementy etykiety organizacyjnej
- Ćwiczenia i podsumowanie
Moduł III. Komunikacja
- Dobra analiza SWOT- podstawa działań PR.
- Przemyślana strategia PR, jako gwarancja sukcesu.
- Schemat RACE w praktyce. Planowanie strategiczne.
- Współpraca z prasą i media relations:
- Wywiad radiowy,
- Wywiad do gazety,
- Wywiad do telewizji,setka, na żywo, paralive, studio, ukryta kamera. Zasady, techniki, korzyści, zagrożenia.
- Wybrane narzędzia komunikowania się z mediami: mostowanie, naprowadzanie, flagowanie, debiut, zdarta płyta, odcięcie.
- Sprawdzone przepisy na dobre wystąpienia medialne.
- Triki dziennikarskie oraz triki rzeczników prasowych, jak postępować w trudnych sytuacjach?
- Tworzenie i dystrybucja komunikatów prasowych, publikacje własne w prasie.
- Jak napisać/nagrać dobrą informację prasową,
- Internet, strona www firmy, wizerunek w sieci,
- Social media,FB, Instagram, TikTok, LinkdIn,
Moduł IV. Warsztat rzecznika prasowego
- Warsztat rzecznika prasowego. Sprzęt, ludzie, kompetencje
- Aplikacje oraz narzędzia wspomagające pracę rzecznika
- InShot
- CupCut
- Music Cutter
- Canva
- Monitoring mediów
- Chat GPT
- Fotografia oraz materiały audio-wideo,
- Strona wizualna firmy: zdjęcia, księga identyfikacji, gadżety, branding, Internet.
Moduł V. Organizacja w społeczności lokalnej
- CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) jako nieodłączny element budowania wizerunku każdej organizacji. Przykłady dobrze prowadzonej CSR
- Konferencje prasowe i briefingi, zasady organizacji, najczęstsze błędy.
- Wydawnictwa własne organizacji, słabe i mocne strony.
- Imprezy firmowe, eventy. Zasady organizacji,
- Sytuacje kryzysowe- zapobieganie i zarządzanie w trakcie.
- Przykłady dobrej oraz złej komunikacji w kryzysie.
- Korzyści wynikające z każdego kryzysu.
- Employer branding, PR czy HR. Korzyści płynące z dobrego EB.
- Komunikacja wewnętrzna organizacji.
- Marketing w PR.
- Gra medialna, ćwiczenia.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 900,00 PLN
- Koszt usługi netto6 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto328,57 PLN
- Koszt godziny netto328,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener zespołu Pełni Wiedzy
Trener biznesu i szkoleniowiec, specjalista w dziedzinie komunikacji, public relations i wystąpień publicznych, związany z branżą medialną od 2007 roku. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Major Służby Więziennej w st. spoczynku, obecnie prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą.
W latach 2007-2022 specjalista/rzecznik prasowy w Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Białymstoku. Odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw pozytywnego wizerunku Służby Więziennej regionu północno-wschodniego. Współpracował przy produkcjach filmowych dla BBC,TVP,TVN, Polsat, TTV.
Współtworzył i prowadził kampanie reklamowe, rekrutacyjne, a także samorządowe kampanie wyborcze. Odpowiedzialny za prace nad strategią wyborczą oraz publicznym wizerunkiem kandydatów.
Od 2011 roku szkoli różne grupy zawodowe, między innymi w zakresie public relations, wystąpień publicznych, komunikacji, autoprezentacji, zarządzania zespołami, rekrutacji, erystyki, marketingu internetowego, psychologii zachowań konsumenckich czy metod wpływu społecznego.
W latach 2007-2022 specjalista/rzecznik prasowy w Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Białymstoku. Odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw pozytywnego wizerunku Służby Więziennej regionu północno-wschodniego. Współpracował przy produkcjach filmowych dla BBC,TVP,TVN, Polsat, TTV.
Współtworzył i prowadził kampanie reklamowe, rekrutacyjne, a także samorządowe kampanie wyborcze. Odpowiedzialny za prace nad strategią wyborczą oraz publicznym wizerunkiem kandydatów.
Od 2011 roku szkoli różne grupy zawodowe, między innymi w zakresie public relations, wystąpień publicznych, komunikacji, autoprezentacji, zarządzania zespołami, rekrutacji, erystyki, marketingu internetowego, psychologii zachowań konsumenckich czy metod wpływu społecznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają po szkoleniu.
Adres
Adres
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Szkolenie może zostać zrealizowane w dowolnym miejscu, również w siedzibie firmy.
Termin szkolenia możemy ustalić indywidualnie, aby jak najbardziej Państwu odpowiadał.
Termin szkolenia możemy ustalić indywidualnie, aby jak najbardziej Państwu odpowiadał.
Kontakt
Kontakt
Klaudia Kondraszuk
E-mail
biuro@pelniwiedzy.pl
Telefon
(+48) 510 810 990