OBODA: Przekonania
OBODA: Przekonania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat roli przekonań w budowaniu wewnętrznej motywacji do realizacji celów zawodowych. Nabędą umiejętności pozwalających na identyfikację i zmianę przekonań pacjenta w przypadku jego obiekcji dot. kompleksowego leczenia i uzyskania pełnego zdrowia jamy ustnej. Nauczą się uważnego słuchania i zadawania pytań, które skłaniają pacjenta do refleksji. Zdobędą kompetencje społeczne pozwalające im na budowanie głębszej i bardziej satysfakcjonującej relacji z pacjentem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat roli przekonań w budowaniu wewnętrznej motywacji do realizacji celów zawodowych. Nabędą umiejętności pozwalających na identyfikację i zmianę przekonań pacjenta w przypadku jego obiekcji dot. kompleksowego leczenia i uzyskania pełnego zdrowia jamy ustnej. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych sondujących rynek przez telefon.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej z pacjentem: ustalania jego potrzeb, uszczegóławiania pytań, udzielania odpowiedzi na pytania przy zachowaniu odpowiedniej równowagi pomiędzy pułapką diagnozowania a zasłanianiem się niewiedzą. Szkolenie przygotowuje ponadto do rozmowy o cenach, rozpoznawania i mierzenia się z obiekcjami pacjentów, kreowania profesjonalnego wizerunku gabinetu oraz aktywnego dążenia do umówienia wizyty.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Udział w szkoleniu pozwala na uświadomienie sobie mechanizmu ograniczających przekonań. Pozwala na poznanie możliwości budowania alternatywnych sposobów myślenia, przekonań, które w większym stopniu będą wspierać realizację naszych lub pacjenta celów. Poznana wiedza uświadamia, w jakim stopniu strategie umysłowe i przekonania kierują pacjentami i nami w różnych kontekstach. Uczestnicy szkolenia zdobywają użyteczną wiedzę na temat opartego nie na nakazach, powinnościach, tylko na eleganckiej zmianie przekonań sposobu zmiany zachowań pacjentów i przeprowadzenia ich przez czasem niełatwy, proces decyzyjny lub zmianę. Uczestnicy zyskują również możliwość wykorzystania tej wiedzy na drodze osobistego rozwoju i zwiększenia swojej skuteczności w działaniu w określonych kontekstach. Wzmacniają odwagę i zdecydowanie we wprowadzaniu oczekiwanych zmian w rozwoju zawodowym i nie tylko.
Dzień 1
10.00-11:30 – zajęcia:
Sprawy organizacyjne.
- Zebranie informacji zwrotnych od uczestników na temat różnic w codziennej pracy po wprowadzeniu poznanych na 1 i 2 stopniu sposobów komunikowania się i postępowania z pacjentem.
- Ukazanie uczestnikom, w jaki sposób zagadnienia z programu szkolenia „Przekonania” pomagają wprowadzić wiedzę z cyklu szkoleń MEMS®.
- Prezentacja multimedialna omawiająca zagadnienia będące przedmiotem tego szkolenia.
Praktyczne ćwiczenia – strefa komfortu Koncepcja oparta o prace profesora psychologii Mihály Csíkszentmihályego
- Strefa komfortu a wypalenie zawodowe.
- Związek naszych przekonań ze stawianymi sobie wyzwaniami.
11.30-11.45 – przerwa
11.45-13.15 – zajęcia
Ćwiczenie praktyczne - rola i znaczenie sposobu myślenia w procesie uzyskiwania określonego celu
- Rozwój samoświadomości (jednej z kompetencji inteligencji emocjonalnej) - pierwszy krok ku konfrontacji z własnymi ograniczeniami.
- Rozpoznawanie ograniczających przekonań podczas symulowanej interakcji.
- Rozpoznawanie wspierających przekonań.
13.15-14.15 – przerwa
14.15-18.00 – zajęcia
Sposób postrzegania rzeczywistości jako nawyk kształtowany na przestrzeni lat.
- Wpływ rodziców, nauczycieli, otoczenia, ważnych życiowych wydarzeń na nasz sposób myślenia.
- Ukazanie, że wszelkie ograniczenia, które widzimy, biorą się z nawykowego myślenia i że są raczej ograniczeniami naszej percepcji niż wynikają z rzeczywistości.
- Rozwijanie świadomości własnego sposobu myślenia i oceny jego skuteczności w danym kontekście.
Dzień 2
9.00-10.30 – zajęcia
Podsumowanie poprzedniego dnia zajęć, pytania, wątpliwości, dyskusje
Model zmiany przekonań
- Świadomość tego, jak myślę w określonej sytuacji.
- Świadomość skutków, jakie wywołuje ten sposób myślenia.
- Przekierowanie uwagi z szukania ograniczeń w świecie na szukanie możliwości.
10.30-10.45 – przerwa
10:45-13:00 – zajęcia
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy do pracy z pacjentem
- Efekty Twojej pracy zawodowej są lustrem Twoich przekonań – zmieniając swoje wewnętrzne nastawienie można zmienić zewnętrzne aspekty swojego życia – praca z celami.
- Logika poziomów neurologicznych: zmiana na poziomie przekonań u pacjenta automatycznie wpłynie na jego zachowania i decyzje związane z profilaktyką, rehabilitacją lub wyborem leczenia.
13.15-13.30 – przerwa
13.30-15.00 – zajęcia
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w pracy z tzw. trudnym pacjentem
- Samoświadomość własnych przekonań i ich wpływ na postawę pacjenta.
- Inny nie znaczy trudny.
- Umiejętność nabrania dystansu – zmiany przekonań w sytuacji trudnej.
Podsumowanie i odpowiedzi na pytania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest czwartą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangazowanie i Strategia Motywacyjna) to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowegio profesjonalizmu postepowania z pacjentem z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami