Profesjonalna higienistka cz. 2 – rozwój charyzmy i inteligencji emocjonalnej
Profesjonalna higienistka cz. 2 – rozwój charyzmy i inteligencji emocjonalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
personel stomatologiczny - higienistki stomatologiczne,
osoby zarządzające praktyką
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Profesjonalna Higienistka cz. 2” przygotowuje do radzenia sobie w sytuacjach stresu i wobec trudnych emocji. Przygotowuje do kształtowania w oczach pacjenta swojego autorytetu i charyzmatycznej postawy. Przygotowuje do wykonywania fotografii medycznej i przeprowadzania instruktażu higieny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Szkolenie przygotowuje do radzenia sobie w sytuacjach stresu i wobec trudnych emocji. Przygotowuje do kształtowania w oczach pacjenta swojego autorytetu i charyzmatycznej postawy. Przygotowuje do wykonywania fotografii medycznej i przeprowadzania instruktażu higieny. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych sondujących rynek przez telefon.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do prowadzenia pracy z pacjentem w sytuacjach stresu i wobec trudnych emocji. Przygotowuje do kształtowania w oczach pacjenta swojego autorytetu i charyzmatycznej postawy. Przygotowuje do wykonywania fotografii medycznej i przeprowadzania instruktażu higieny.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do higienistek i higienistów stomatologicznych, a także osób, które chcą się kształcić w tym kierunku lub podjęły naukę. Mogą w nim wziąć udział również osoby zarządzające praktyką stomatologiczną, które chcą zorganizować profesjonalny gabinet higieny. W szkoleniu mogą wziąć udział zarówno osoby, które pracują już na stanowisku higienistki, jak i początkujące.
Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Autorytet higienistki w oczach pacjenta
- Charyzmatyczna postawa
- Stres
- Trudne emocje w gabinecie
- Fotografia stomatologiczna jako narzędzie dokumentacji medycznej i narzędzie służące motywacji pacjenta
- Profesjonalny instruktaż higieny
- Ćwiczenia praktyczne podsumowujące cykl dwóch szkoleń
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Autorytet higienistki w oczach pacjenta, Charyzmatyczna postawa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Trudne emocje w gabinecie. Stres | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Fotografia stomatologiczna jako narzędzie dokumentacji medycznej i narzędzie służące motywacji pacjenta | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Profesjonalny instruktaż higieny | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Pytania i wnioski odnośnie do poprzedniego dnia szkoleniowego. Instruktaż higieny – rozpoznanie codziennych nawyków pacjenta, rozmowa o używanych przez niego preparatach i środkach wspomagających | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Emocje w gabinecie higienistka i pacjent | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Blok ćwiczeń praktycznych: scenki z wykorzystaniem uzyskanej wiedzy | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja - test teoretyczny zamknięty jednokrotnego wyboru | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 870,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 870,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
Od 21 lat uczy się psychologii, coachingu i trenerstwa od wybitnych psychologów i coachów. Jako jeden z kilkudziesięciu coachów w Polsce posiada akredytację największej międzynarodowej organizacji coachingowej ICF (International Coach Federation) na poziomie Professional Certified Coach (PCC). Jest certyfikowanym trenerem NLP, posiada certyfikat Master Practicioner in Art of NLP, nadany przez amerykańskie stowarzyszenie The Society of NLP i Instytut Psychoterapii. Od 25 lat jest związany ze stomatologią. Stworzył 3 przychodnie stomatologiczne, którymi z sukcesem zarządzał przez kilkanaście lat. W ramach OBODA Group® zrzesza psychologów oraz socjologów, którzy skupiają się na badaniu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem. Od 18 lat pracuje jako trener i coach. W 2003 roku postanowił w unikalny sposób połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się na badaniu i opracowywaniu profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Prekursor badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Autor najbardziej kompletnego projektu rozwoju zawodowego
i osobistego lekarzy dentystów (MEMS). Twórca unikalnego interdyscyplinarnego modelu zarządzania praktyką (LEAD). Jako pierwszy na tym rynku rozwija także zasoby wewnętrzne uczestników, wiedząc, że behawioralne wskazówki postępowania to do
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - SKRYPTY
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią kompleksowego projektu rozwojowego Professional Dental Staff® dedykowanego asystentkom, higienistkom oraz rejestratorkom gabinetów stomatologicznych. Z jednej strony personel poznaje w pełni profesjonalne wzorce zachowań w kontakcie z pacjentem, z drugiej na szkoleniach pracujemy nad rozwojem wewnętrznych zasobów i kompetencji inteligencji emocjonalnej.
Dostawca usługi przewiduje krótkie przerwy w trakcie usługi szkoleniowej na potrzeby uczestników, które wliczają się w czas trwania usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami