Profesjonalna obsługa klienta
Możliwość dofinansowania
Profesjonalna obsługa klienta
Numer usługi 2024/03/13/4954/2095536
770,00 PLN
brutto
770,00 PLNnetto
110,00 PLNbrutto/h
110,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do:
- specjalistów z działów marketingu, sprzedaży;
- pracowników działów obsługi klienta oraz reklamacji/wypowiedzeń;
- właścicieli firm;
- menedżerów, team leaderzy zespołów
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności w bezpośredniej obsłudze klienta poprzez lepsze zrozumienie specyfiki klienta oraz dobieranie własnej strategii działania do strategii działania klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta | Kryteria weryfikacji Zna znaczenie obsługi klienta oraz elementy profesjonalnej obsługi, charakteryzuje typy klientów i zna ich oczekiwania, stosuje psychologiczne aspekty procesu zakupu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji posiada umiejętności pozyskiwania i utrzymania klientów, zarządza bazą klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje handlową i marketingową rolę przedstawiciela handlowego, zna zasady autoprezentacji, budowania wizerunku oraz profesjonalnego ubioru | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje komunikację werbalną i niewerbalną, potrafi aktywnie słuchać klienta i efektywnie zadawać pytania, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna najważniejsze zasady obsługi klienta, umie radzić sobie z obiekcjami klienta, potrafi prowadzić negocjacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Znaczenie obsługi klienta, elementy profesjonalnej obsługi
- Oczekiwania klientów, typologia klientów
- Psychologiczne aspekty procesu zakupu
- Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej)
- Zarządzanie „bazą„ klientów; grupy klientów, częstotliwość wizyt
- Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji
- Autoprezentacja
- Budowanie wizerunku
- Profesjonalny ubiór kobiet
- Profesjonalny ubiór mężczyzn
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie klienta
- Efektywne zadawanie pytań
- Język korzyści
- Najważniejsze zasady obsługi klienta
- Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta
- Sukces w negocjacjach
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto770,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto770,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Adres
Adres
ul. Malmeda Icchoka 1
15-440 Białystok
woj. podlaskie
Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. mieści się przy ulicy Malmeda 1 w ścisłym centrum Białegostoku
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Dział Szkoleń
E-mail
szkolenia@computerplus.com.pl
Telefon
(+48) 730 131 202