Akademia HR - Zarządzanie zespołem zdalnym
Akademia HR - Zarządzanie zespołem zdalnym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim dla zespołów i działów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firm oraz menedżerów i kandydatów na menedżerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w kompleksowy zestaw umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania zespołami pracującymi zdalnie. Celem jest zwiększenie produktywności, poprawa komunikacji, budowanie zaufania oraz zaangażowania w zespołach rozproszonych. Uczestnicy nauczą się również motywować pracowników, wyznaczać i monitorować cele oraz radzić sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - | Kryteria weryfikacji - | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
kryteria weryfikacji.
procesów kształcenia i walidacji.
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
PROGRAM
Moduł 1. Wyzwania i szanse pracy zdalnej
- Ustalanie z zespołem zasad współpracy i tworzenie kultury organizacyjnej, sprzyjającej pracy zdalnej
- 5 dysfunkcji pracy zespołowej z uwzględnieniem specyfiki pracy zdalnej
- Budowanie zaufania jako podstawa efektywnej pracy zdalnej
- Budowanie efektywnych relacji w zespołach rozproszonych
Moduł 2. Skuteczna komunikacja w zespole zdalnym
- Czym różni się komunikacja w trybie pracy zdalnej od komunikacji z zespołem stacjonarnym?
- Komfort i poczucie bezpieczeństwa w czasie spotkań zdalnych
- Zasady efektywnych spotkań online (struktura spotkania, wyznaczanie celów spotkań, tworzenie agendy, moderowanie spotkań)
- Komunikacja pisana/mailowa – najważniejsze zasady
- Różne strategie i style porozumiewania się oraz wykorzystanie różnych kanałów komunikacji w zależności od sytuacji
- Rozwijanie umiejętności słuchania i zrozumienia.
Moduł 3. Motywowanie na odległość
- Motywatory i demotywatory związane z pracą w zespole rozproszonym
- W jaki sposób motywować pracowników pracujących zdalnie?
- Automotywacja menadżera – praktyczne sposoby zadbania o własną motywację
Moduł 4. Jak zadbać o zaangażowanie pracowników w zespole rozproszonym
- Reguły budowania zaangażowanego zespołu zdalnego
- Coaching zespołu
- Metody na zdalną integrację zespołu
Moduł 5. Wyznaczanie celów - metoda OKR
- Jak sprawić, aby zespół osiągał zamierzone cele pracując zdalnie?
- Jak stawiać cele dla członków zespołu?
- Jak rozliczać członków zespołu z wykonania zadań?
- Jak monitorować efekty i postępy pracy zespołu zdalnego?
Moduł 6. Skupienie i efektywność w pracy zdalnej
- Cechy efektywnych zespołów zdalnych
- Cykliczne spotkania online z zespołem oraz spotkania indywidualne
- Skuteczne ustalanie priorytetów z uwzględnieniem wyzwań pracy zdalnej
- Elementy asertywności – jak sprawnie realizować priorytety?
- Planowanie czasu na pracę samodzielną i spotkania online
Moduł 7. Informacja zwrotna, sytuacje trudne i konfliktowe w zespole pracującym zdalnie
- Jak przekazać konstruktywny feedback zdalnie (konkretne narzędzia i techniki)
- Konstruktywna krytyka oraz stawianie granic w sytuacjach trudnych (np. oporu, niezgody)
- Specyfika i najczęstsze przyczyny konfliktów w zespołach rozproszonych
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Moduł 1. Wyzwania i szanse pracy zdalnej | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Moduł 2. Skuteczna komunikacja w zespole zdalnym | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 przerwa | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Moduł 3. Motywowanie na odległość | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Moduł 4. Jak zadbać o zaangażowanie pracowników w zespole rozproszonym | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Moduł 5. Wyznaczanie celów - metoda OKR | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Moduł 6. Skupienie i efektywność w pracy zdalnej | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Moduł 7. Informacja zwrotna, sytuacje trudne i konfliktowe w zespole pracującym zdalnie | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 426,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Tkacz
Otrzymała tytuł Distinguished Toastmaster za wybitne osiągnięcia w organizacji Toastmasters International, w której kształci się mówców i liderów. Pełniła tam role prezesa klubu i dyrektora regionu mając pod opieką 4 kluby i ponad 80 osób rozwijających swoje umiejętności przemawiania publicznego i przywódcze.
Jest mentorką mówców na konferencjach TEDx.
Od 6 lat związana z międzynarodową społecznością osób uczących się języka angielskiego, gdzie pełniła rolę liderki i coacha dla ponad 1000-osobowej społeczności.
Od ponad 5 lat kształci się w przekazywaniu informacji zwrotnej oraz wspieraniu i motywowaniu. Wiedzę tę przekazuje w czasie warsztatów i mentoringu.
Uczy strategii, które pozwalają regulować emocje, poprawiać umiejętności komunikacyjne oraz podnosić skuteczność w oparciu o mocne strony. Uważa, że pozytywna i produktywna kultura organizacyjna jest jednym z najważniejszych czynników poprawiających morale pracowników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
2. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami