Akademia HR - Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zadanie było wykonane?
Akademia HR - Jak rozmawiać z pracownikami, żeby zadanie było wykonane?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim dla zespołów i działów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firm oraz menedżerów i kandydatów na menedżerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenie jest nabycie wiedzy i umiejętności pozwalającymi na zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, a w szczególności umiejętność efektywnej komunikacji i udzielania feedbacku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedządotyczącą natury i korzyści z feedbacku | Kryteria weryfikacji Wie, jaka jest rola feedbacku w procesie zarządzania ludźmi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą rodzajów informacji zwrotne | Kryteria weryfikacji Wie jakie są rodzaje informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie czym są trudne sytuacje | Kryteria weryfikacji - Zna mechanizmy defensywne w przyjmowaniu feedbacku - Zna zasady przyjmowania feedbacku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie czym jest feedback jako element procesu komunikacji | Kryteria weryfikacji Wie, co to są style myślenia i jakie są ich rodzaje- Wie, jakie są bariery komunikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Wprowadzenie do warsztatu, oczekiwania, kontrakt
Moduł 1. Istota informacji zwrotnej (dyskusja, test)
- Omówienie roli feedbacku w procesie zarządzania ludźmi – wspieranie rozwoju, motywacja, wpływ na poczucie własnej wartości i na budowanie relacji i zaufania.
- Feedback codzienny, a sesje Regularnej Informcji Zwrotnej w ramach procesów HR jako narzędzie budowania zaufania. Gromadzenie informacji, analiza, przygotowanie do rozmowy.
- Okno Johari – obszary naszej świadomości – gdzie jest miejsce na feedback.
Moduł 2. Rodzaje informacji zwrotnej (praca warsztatowa)
- Różnica w postrzeganiu feedbacku rozwojowego, ewaluacyjnego i doceniającego.
- Feedback pozytywny– docenianie, wyrażanie uznania, pochwała - jak budować kulturę doceniania.
- Feedback korygujący (interwencyjny) – różne modele - Komunikat JA, FUKO, 5 Sugestii.
- Feedforward – informacje rozwojowe ukierunkowane na przyszłość, model pytań.
Moduł 3. Trudne sytuacje (dyskusja)
- Mechanizmy defensywne w przyjmowaniu feedbacku.
- Zasady przyjmowania feedbacku.
Moduł 4. Feedback jako element procesu komunikacji (praca warsztatowa)
- Style myślenia – temperamenty i reakcje w sytuacjach stresowych, preferowane style komunikacji
- Bariery komunikacyjne.
- Aktywne słuchanie, pauza i inne narzędzia komunikacyjne wspierające proces udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
- Jak reagować na pojawiające się emocje i reakcje stresowe swoje i drugiej osoby.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do warsztatu | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Moduł 1. Istota informacji zwrotnej | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Moduł 2. Rodzaje informacji zwrotnej | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Moduł 3. Trudne sytuacje | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Moduł 4. Feedback jako element procesu komunikacji | Prowadzący Agnieszka Tkacz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test walidujący | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 426,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Tkacz
Otrzymała tytuł Distinguished Toastmaster za wybitne osiągnięcia w organizacji Toastmasters International, w której kształci się mówców i liderów. Pełniła tam role prezesa klubu i dyrektora regionu mając pod opieką 4 kluby i ponad 80 osób rozwijających swoje umiejętności przemawiania publicznego i przywódcze.
Jest mentorką mówców na konferencjach TEDx.
Od 6 lat związana z międzynarodową społecznością osób uczących się języka angielskiego, gdzie pełniła rolę liderki i coacha dla ponad 1000-osobowej społeczności.
Od wielu lat kształci się w przekazywaniu informacji zwrotnej oraz wspieraniu i motywowaniu. Wiedzę tę przekazuje w czasie warsztatów i mentoringu.
Uczy strategii, które pozwalają regulować emocje, poprawiać umiejętności komunikacyjne oraz podnosić skuteczność w oparciu o mocne strony. Uważa, że pozytywna i produktywna kultura organizacyjna jest jednym z najważniejszych czynników poprawiających morale pracowników.
Od ponad 2 lat współpracuje z firmami jako trenerka i konsultantka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
1. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
2. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
-
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami