MS PowerPoint tworzenie profesjonalnych prezentacji
MS PowerPoint tworzenie profesjonalnych prezentacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla wszystkich, którzy chcą zdobyć wiedzę z zakresu obsługi programu PowerPoint i poszerzyć umiejętności tworzenia profesjonalnych prezentacji i prowadzenia pokazów.
Grupa docelowa szkolenia z tworzenia prezentacji obejmuje szeroki zakres osób, które chcą poprawić swoje umiejętności w projektowaniu i dostarczaniu efektywnych prezentacji: osoby pracujące w firmach i przedsiębiorstwach, osoby prowadzące działalność, nauczyciele specjaliści marketingu i PR, osoby szukające pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia efektownych prezentacji przy użyciu programu PowerPoint; tworzenia slajdów, wstawiania do prezentacji tekstów, tabel, diagramów, wykresów, wykonywania pokazów i prezentacji slajdów,Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Tworzy własne prezentacje | Kryteria weryfikacji a. • Wprowadza i formatuje tekstu b. wstawia tło, stopki c. wykorzystuje i formatuje grafikę na slajdzie d. zamieszcza tabele, wykresy i diagramy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Prowadzi wystąpienia i pokazy slajdów | Kryteria weryfikacji a. przygotowuje wystąpienia w programie PowerPoint | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Zna podstawowe zasady tworzenia i prezentowania prezentacji | Kryteria weryfikacji a. udoskonala prezentację wprowadzając różnorodne treści i formy graficzneb. dba o przejrzystość prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Przygotowuje prezentację do druku, zapisuje w pdf | Kryteria weryfikacji a. wykorzystuje odpowiednie ustawienia i drukuje prezentacjeb. Zna typy plików przy zapisywaniu prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych; (8 godz. dydaktycznych dziennie i 60 min. przerw) Rozpoczyna się pre-testem a na zakończenie przeprowadzony jest post-test weryfikujący zdobyta wiedzę.
- Tworzenie prezentacji multimedialnych
- Układ slajdu
- Wprowadzanie i formatowanie tekstu (narzędzia tekstowe, malarz formatów)
- Formatowanie tła, wykorzystanie gotowych projektów
- Stopka slajdu (data, tekst niestandardowy, numer slajdu)
- Hiperłącza, akcje, powiększenie slajdu
- Wykorzystanie i formatowanie grafiki
- Kształty i Ikony
- Zrzuty ekranu
- Obrazy
- Położenie, grupowanie, kolejność, kopiowanie i usuwanie obiektów,
- Umieszczanie tekstu w kształtach
- Animacje i przejścia
- Przejście slajdu (ręczne, automatyczne)
- Rodzaje i wykorzystanie animacji
- Tabele, wykresy i diagramy
- Tworzenie tabel
- Tworzenie wykresów
- Tworzenie diagramów
- Kopiowanie tabel i wykresów, diagramów z Excela, Worda
- Filmy i dźwięki
- Umieszczanie na slajdzie plików wideo
- Dodawanie do prezentacji dźwięków i plików muzycznych
- Wzorce slajdów
- Modyfikacje istniejących wzorców slajdów
- Importowanie gotowych motywów z Internetu oraz modyfikacja ich wzorca
- Drukowanie i zapisywanie prezentacji
- Sposoby wydruku prezentacji
- Typy plików przy zapisywaniu prezentacji
- Przygotowanie wystąpienia w programie PowerPoint
- Uruchamianie prezentacji i przełączanie slajdów
- Sterowanie prezentacją
- Podstawowe zasady tworzenia i prezentowania prezentacji
- Tekst na slajdzie (ilość, wielkość, format)
- Planowanie treści
- Notatki
- Przejrzystość prezentacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Pre-test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Tworzenie prezentacji multimedialnych; Wykorzystanie i formatowanie grafiki; Animacje i przejścia | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 przerwa | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Tabele, wykresy i diagramy; Filmy i dźwięki; Wzorce slajdów | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 przerwa | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Przygotowanie wystąpienia w programie PowerPoint; Podstawowe zasady tworzenia i prezentowania prezentacji | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 przerwa | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Drukowanie i zapisywanie prezentacji | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kowalczyk
Od 2004 roku nieprzerwanie prowadzenie zajęć z zakresu MS Office, grafiki komputerowej, trener ECDL, Microsoft Office. Zrealizowanych ponad 7 tysiące godzin szkoleniowych z tego zakresu; w tym szkolenia z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania. Prowadzenie szkoleń dla odbiorców instytucjonalnych oraz wielu firm.
Aktywny egzaminator ECDL, przeprowadzonych 4 tysiące egzaminów ECDL.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, notes, długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem otrzymania dofinansowania jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych w Państwa regionie. Do Operatora składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Informacje dodatkowe
Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem stacjonarnym lub szkoleniem w firmie poprosimy o kontakt. Po uzgodnieniu szczegółów organizacyjnych opublikujemy szkolenie w tej formie wraz z niezbędnymi informacjami.
Kurs może zakończyć się egzaminem ECDL S2 Grafika menadżerska i prezentacyjna
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem aplikacji Zoom
2. Komputer/laptop wyposażony w głośnik, mikrofon oraz kamerę o parametrach:
- system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux, pakiet Office
- minimum 8GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa, słuchawki i mikrofon
- zalecany drugi monitor
3. Połączenie internetowe - przewodowe lub bezprzewodowe: minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość co najmniej 5 Mbit/s
5. Dowolna przeglądarka internetowa: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer 6. Linki do udziału w szkoleniu (ważne w czasie jego trwania szkolenia) zostaną przekazane Uczestnikom oraz Operatorom
7. W przypadku przystępowania do egzaminu w formie zdalnej Uczestnik wyraża zgodę na zainstalowanie na swoim komputerze/laptopie (wyposażonym w głośnik, mikrofon oraz kamerę), aplikacji egzaminacyjnej PTI (wg instrukcji Centrum Egzaminacyjnego)