AKADEMIA SPRZEDAŻY DLA EUROPEJSKIEGO ZIELONEGO ŁADU 3. Cztery style prezentacji sprzedażowych
AKADEMIA SPRZEDAŻY DLA EUROPEJSKIEGO ZIELONEGO ŁADU 3. Cztery style prezentacji sprzedażowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji17-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: podejmowania działań na rzecz zwiększenia niezależności energetycznej, swobodnego posługiwania się 4. stylami prezentacji, dopasowywania stylu prezentacji do osobowości klienta, wykorzystywania zasad storytellingu, używania metody straigh line, finalizowania sprzedaży dzięki utrzymaniu maksymalnej koncentracji klienta, podniesienia skuteczności sprzedaży, wykorzystywania języka korzyści i języka strat, dobierania właściwego tempa i stylu prezentacji, nawiązywania rozmowy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Swobodnie posługuje się czterema stylami prezentacji sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje style prezentacji sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Używa metody straigh line | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zasady storytellingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Posługuje się językiem korzyści i językiem strat | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Skutecznie dopasowuje styl prezentacji do osobowości klientów | Kryteria weryfikacji Buduje autentyczną ciekawość klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Kontroluje przebieg sprzedaży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje więź na poziomie świadomym i podświadomym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Finalizuje sprzedaż dzięki utrzymaniu maksymalnej koncentracji klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Działa etycznie i profesjonalnie | Kryteria weryfikacji Wywiera naturalny wpływ na klienta bez pouczania i przekonywania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Język korzyści, czyli komunikat o spersonalizowanym charakterze, skupiony na kliencie i jego konkretnych potrzebach. Styl prezentacji dedykowany do koloru czerwonego. Omówienie techniki. Analiza jej cech, zalet i wad. Wyjaśnienie ryzyka operowania tylko jednym stylem prezentowania do każdego z typów osobowości. Nagrywanie i analizowanie dwóch przykładowych prezentacji - język korzyści.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Prezentacja. Odgrywanie scenek. Prezentcje.
Moduł 2. Język strat, czyli uświadomienie klientowi konsekwencji, jakie niesie za sobą rezygnacja z zakupu danego produktu lub skorzystania z określonej usługi. Styl wyjątkowy w czasach niepewnych i trudnych. W szczególności skuteczny do koloru niebieskiego, czyli analitycznego. Omówienie techniki. Analiza jej cech, zalet i wad. Nagrywanie i analizowanie dwóch przykładowych prezentacji - język strat.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Prezentacja. Odgrywanie scenek. Prezentacje.
Moduł 3. Storytelling, czyli umiejętność komunikacji opowiadaniem. Metoda idealna do żółtego koloru. Omówienie metody. Analiza jej cech, zalet i wad. Pojęcie kotwiczenia. Istota struktury czasowej. Nagrywanie i analizowanie dwóch przykładowych prezentacji - storytelling.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Prezentacja. Odgrywanie scenek. Prezentacje.
Moduł 4. Straight Line, czyli linia prosta, której początkiem jest OTWARCIE a końcem ZAMKNIĘCIE sprzedaży. Metoda wyjątkowo skuteczna dla koloru zielonego. Omówienie metody. Nowa technika prezentowania opracowana przez Jordana Belforta. Pętle logiczno-emocjonalne. Etos, Logos, Patos, Kairos w konstrukcji pętli. Omówienie techniki. Analiza jej cech, zalet i wad. Nagrywanie i analizowanie dwóch przykładowych prezentacji - linia prosta.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Prezentacja. Odgrywanie scenek. Prezentacje.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Język korzyści, czyli komunikat o spersonalizowanym charakterze... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Język strat, czyli uświadomienie klientowi konsekwencji... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Storytelling, czyli umiejętność komunikacji opowiadaniem. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Obiad | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Straight Line, czyli linia prosta, której początkiem jest otwarcie... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post-test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 340,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 340,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych. Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).