Google Ads (Google AdWords), Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager - Szkolenie
Google Ads (Google AdWords), Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager - Szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które:
- chcą poznać Google Ads, Google Analytics 4 oraz Google Tag Managera od podstaw,
- potrzebują przeprowadzić audyt działań swoich lub współpracowników w tym zakresie,
- chcą poznać dobre praktyki i zaktualizować swoją widzę.
Grupa docelowa jest szeroka i obejmuje:
- właścicieli i współwłaścicieli zarządzający MMŚP,
- kadry menadżerskiej oraz pracowników przewidziani do awansu, mających zarządzać transformacją cyfrową w firmie,
- specjalistów ds. marketingu i sprzedaży,
- pracowników różnego szczebla zajmujących się prowadzeniem e-commerce.
Ze względu na dynamikę zmian zachodzących w obszarze marketingu internetowego i stosowanych narzędzi długość stażu pracy potencjalnego uczestnika szkolenia nie pełni kluczowej roli w określieniu predyspozycji do zrealizowania celu szkolenia. Doświadczene z zakresu tworzenia kampanii reklamowych Google Ads lub obsługi Google Analytics nie są umiejętnościami niezbędnymi do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Google Ads i Analytics 4 przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych z wykorzystaniem Google Ads oraz analizy ruchu w Analytics 4. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: obsługi panelu, zasad reklamowania się, optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego, doboru właściwych słów. Nabędzie także kompetencje społeczne pozwalające na skuteczniejszą komunikację treściami reklam z odbiorcą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Narzędzie Google Tag Manager. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie wdraża do strony internetowej narzędzie Google Tag Manager. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje odbierane od strony zdarzenia i zamienia je na konwersje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik implementuje narzędzie map ciepła w witrynie oraz odczytuje dane. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Narzędzie Google Analytics 4. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie wdraża do strony internetowej narzędzie Google Analytics 4. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie konfiguruje narzędzie Google Analytics 4. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie tworzy i analizuje raporty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Narzędzie Google Ads w sieci wyszukiwania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik uczy się obsługi panelu Google Ads. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie tworzy oraz konfiguruje konto Google Ads. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie planuje kampanię oraz budżet reklamowy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik określa cele kampanii reklamowych oraz je realizuje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie buduje kampanię w Google Ads. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie optymalizuje kampanię w Google Ads. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Narzędzie Google Ads w sieci reklamowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie wdraża kody konwersji Google Ads do witryny. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje proces tworzenia kampanii graficznych, w sieci reklamowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy tworzy listy do remarketingu oraz kampanię reklamową prowadzoną do osób, które odwiedziły jego witrynę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik poznaje oraz tworzy kampanię Performance MAX. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik poznaje oraz tworzy kampanię wideo YouTube. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Szkolenie ma na celu poprawę działań marketingowych w firmie co może mieć wpływ nawynik finansowy firmy oraz obniży poziom błędów wynikających ze złej komunikacji z potencjalnym klientem. Dzięki szkoleniu może wzrosnąć liczba konwersji (zamówień w sklepie internetowym oraz zapytań poprzez mail i telefon) o ponad 5% w czasie 3 miesięcy po szkoleniu. Celem biznesowym jest zbudowanie efektywnego modelu i standardów prowadzenia działań reklamowych w Google, tak aby każdy uczestnik szkolenia potrafił: czytać oraz rozumiał raporty, prawidłowo diagnozował błędy w kampanii oraz na stronie internetowej, stosował standard zarządzania kontem Google Ads.
Uczestnicy nauczą się także eliminować najczęstsze błędy w marketingu, które kosztują dużo i generują straty w czasie, dochodach i potencjale firmy.
Efekt usługi
Uczestnik potrafi przeanalizować statystyki dotyczące ruchu w witrynie przed oraz po szkoleniu. Potrafi samodzielnie przygotować i uruchomić kampanię reklamową w Google Ads.
Jeżeli statystyki kampanii reklamowej oraz innych działań marketingowych, które uczestnik przeprowadził w trakcie oraz po szkoleniu podniosły realizację celów, przyjmuje się, że efekt usługi został osiągnięty.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Potwierdzeniem osiągnięcia efektu usługi są:
- wdrożone do witryny kody mierzenia skuteczności kampanii reklamowej,
- stworzona kampania rekamowa,
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sukces firmy zależy od wielu czynników, jednak to ludzie którzy ją tworzą są podstawą jej funkcjonowania i rozwoju. Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do efektywnego zarządzania marketingiem z poziomu zespołu i organizacji wykorzystując do tego wybrane narzędzia.
Uczestnik otrzyma wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu: narzędzi analitycznych, analizy i rozumienia raportów, komunikacji z klientem, modyfikowania treści na stronie, prowadzenia kampanii reklamowych w Google, określania grup odbiorczych.
Opierając się na moim doświadczeniu, najnowszych badaniach oraz trendach opracowałem szkolenie, które pomoże Tobie i Twojej firmie przejść przez proces określenia celów, implementacji mierzenia danych, tworzenia kampanii reklamowych, przygotowania raportów ich analizy i wdrożenia zmian, aby uzyskać lepszą efektywności, a tym samym osiągnąć lepsze wyniki finansowe.
Szkolenie adresowane jest do pracowników szeroko rozumianego marketingu, e-commerce oraz sprzedaży zatrudnionych na różnych stanowiskach i działach organizacji. Minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w
usłudze zależna jest od wielkości firmy i złożoności jej struktury organizacyjnej.
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych przy zastosowaniu metod interaktywnych oraz aktywizujących Uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład, ćwiczenia oraz wspólne omówienie ćwiczeń – rozmowa o rezultatach. Warunkiem organizacyjnym dla przeprowadzenia szkolenia jest dostęp do wifi, ponadto każdy uczestnik szkolenia musi posiadać samodzielne stanowisko komputerowe (laptop lub komputer stacjonarny), żeby wykonywać zadania praktyczne.
Program szkolenia
Pierwszego dnia zapoznasz się z Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager.
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics 4 oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics 4 więcej szczegółowych, ważnych danych.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie,
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail, pobrania pliku PDF oraz transakcje i zamiana ich na konwersję,
- zrozumiesz działanie Google Analytics 4 i to, jak wykorzystać zebranie w nim dane do zwiększenia sprzedaży w Twoim biznesie,
- wdrażania do witryny map ciepła,
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms),
- prawidłowego skonfigurowania ustawień Google Analytics 4,
- analizowania danych w Google Analytics 4,
- modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie.
Drugiego dnia nauczysz się funkcjonowania panelu Google Ads i tworzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- planowania i budżetowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google,
- samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads,
- doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych,
- prawidłowego pisania treści reklamowych,
- modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki,
- określania stawek oraz budżetów reklamowych.
Trzeci dzień dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- tworzenia reklamy Performance MAX,
- tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google,
- tworzenia reklam, które same aktualizują treści,
- budowania kampanii graficznych – banerowych,
- docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing),
- tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce,
- tworzenia kampanii video w YouTube.
Każdy dzień szkolenia będzie prowadzony w formie warsztatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Google Analytics 4 + GTM. Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami. Parę slajdów słowem wstępu Poprawne wdrożenie Analytics, konfiguracja. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Raportowanie i interpretacja danych w Google Analytics.
Indywidualne raporty.
Moduł e-commerce w Analytics. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Pyszny lunch (w cenie). | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Mierzenie konwersji (celów) takich jak: pobranie pliku, kliknięcie w mail, numer telefonu.
Modele Atrybucji, czyli jak widzieć więcej. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Google Tag Manager w praktyce.
Poznaj narzędzie, dzięki któremu bez kodów wdrożysz mierzenie konwersji. Wdrażamy i konfigurujemy GTM w Twojej witrynie. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Podsumowanie szkolenia oraz weryfikacja pozyskanej wiedzy. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Google Ads - 1 dzień Rozpoczęcie szkolenia.
Określamy cele kampanii.
Zakładamy konto reklamowe. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Wspólnie tworzymy kampanię Google Ads.
Uczysz się prawidłowej struktury, aby uzyskać wysoki wynik jakości i mało płacić za kliknięcia. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Pyszny lunch (w cenie). | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Wspólnie tworzymy prawidłowe treści reklamowe ich rozszerzenia.
Tak, przez prawie 2 h, jest tego sporo. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Ponownie od początku tworzymy kampanie. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Podsumowanie szkolenia oraz weryfikacja pozyskanej wiedzy. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Google Ads - 2 dzień - kampania Performance MAX. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Kampania graficzna w Google Ads. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Pyszny lunch (w cenie). | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Budujemy kampanię graficzną. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Wdrażamy mierzenie konwersji w oparciu o kody Google Ads. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Podsumowanie szkolenia oraz weryfikacja pozyskanej wiedzy. | Prowadzący Maciej Wiśniewski | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 999,97 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 252,01 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Wiśniewski
Doświadczenie i kwalifikacje:
- Certyfikowany Trener Google Ads (od 2014 roku)
- Prowadzący szkolenia dla studentów na Uniwersytecie Gdańskim, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni
- Właściciel agencji Premiumads - Partnera Google Premium (jednego z nielicznych w Polsce)
- Przeszkolił ponad 600 osób
Korzyści ze współpracy:
- Praktyczne szkolenia oparte na realnych case studies
- Skuteczne strategie marketingowe dopasowane do potrzeb Twojej firmy
- Wzrost sprzedaży i ROI z kampanii reklamowych
- Lepsze zrozumienie danych analitycznych i ich wykorzystanie do optymalizacji działań
- Pewność korzystania z najnowszych narzędzi i technik Google
Oferta szkoleń:
- Google Ads - podstawy i zaawansowane strategie
- Google Analytics - analiza danych i optymalizacja działań
- Google Tag Manager - wdrażanie tagów i śledzenie konwersji
Skontaktuj się z Maciejem Wiśniewskim i dowiedz się, jak może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzmają dostęp do prezentacji w formie elektronicznej, filmy szkoleniowe prezentujące sposoby tworzenia kamapnii Google Ads oraz pracy z narzedziem Google Tag Manager.
Uczestnicy będą pracować na własnych kontach Google Ads oraz Google Analytics 4.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik na szkolenie musi zabrać ze sobą własny komputer.
Po odbyciu szkolenia uczestnik nabędzie umiejętności prowadzenia marketingu internetowego w Google oraz nabędzie umiejętność analizy ruchu w Google Analytics źródeł.
Uczestnik szkolenia zwiększy swoje kompetencje i wiedzę w zakresie prowadzenia marketingu internetowego co będzie mogło mieć przełożenie na pozyskanie nowych klientów.
Informacje dodatkowe
Cena szkolenia zawiera:
- indywidualną opiekę trenera w czasie trwania szkolenia,
- materiały szkoleniowe,
- posiłek oraz napoje.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi