Zwiększanie sprzedaży w gastronomii - kurs praktyczny
Zwiększanie sprzedaży w gastronomii - kurs praktyczny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
osoby fizyczne, pracownicy, pracodawcy, inne osoby które chcą poznać tajniki obsługi klienta w gastronomii i zwiększania sprzedaży w gastronomii (bary, restauracje, kawiarnie, zajazdy).
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po skończeniu kursu "Zwiększanie sprzedaży w gastronomii - kurs praktyczny" , każdy z uczestników nabędzie praktyczne umiejętności obsługi klientów w gastronomii, odpowiedniego podejścia do klientów w gastronomii, zachęcającego do kupowania produktów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się umiejętność obsługi klientów w gastronomii zachęcająca do kupowania produktów i usług | Kryteria weryfikacji czy uczestnik umie samodzielnie przeprowadzić rozmowę z klientem, zachęcającą do zakupów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie - Zwiększenie sprzedażyw agastronomii
1 dzień - zajęcia teoretyczna 8h
-po co Goście przychodzą do restauracji, kawiarni?
-Typy Gości
-Etapy aktywnej sprzedaży
-Pierwsze wrażenie
-Przyjęcie zamówienie
-Techniki aktywnego słuchania
-Co to jest sprzedaż sugestywna
-Techniki wywierania wpływu
Dzień 2 - część praktyczna
Odgrywanie scenek rodzajowych klient/obsługa
Każdy z uczestników będzie aktywnie uczestniczył w scenkach rodzajowych. Na podstawie odgrywanych scenek, będzie przeprowadzona ocena i zaliczenie szkolenia.
Godzina zajec to 45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 - szkolenia teoretyczne | Prowadzący Mariusz Marzecki | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 - ćwiczenia praktyczne, odgrywanie scenek rodzajowych | Prowadzący Mariusz Marzecki | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto123,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Marzecki
Jego kariera zawodowa rozpoczęła się jako kelner w renomowanej restauracji Akasaka, gdzie zdobył cenne doświadczenie. Następnie pracował w hotelu Odyssej, początkowo jako kelner, a potem awansował na stanowisko kierownika restauracji.
Od 2014 roku Mariusz prowadzi własną działalność gastronomiczną, z sukcesem stworzył i prowadzi kawiarnię Calimero Cafe. Jest również cenionym trenerem, prowadzącym szkolenia z zakresu baristyki i zarządzania w gastronomii. Jego pasją jest nie tylko doskonałe przygotowywanie potraw i napojów, ale także dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszytskie materiały dla uczestników zostaną przekazane w wersji papierowej podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Wi-fi