Profesjonalny kelner – mistrzem gościnności i sprzedaży
Profesjonalny kelner – mistrzem gościnności i sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kelnerów, kierowników i managerów restauracji, chcących podnieść jakość świadczonych usług gastronomicznych w zakresie obsługi konsumenta, a także do osób rozpoczynających pracę w gastronomii. Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę dotyczącą obsługi konsumenta.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Profesjonalny kelner – mistrzem gościnności i sprzedaży" przygotowuje do profesjonalnej obsługi konsumenta, w tym stosowania różnych metod obsługi gościa lokalu gastronomicznego, realizowania sprzedaży sugestywnej oraz budowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przygotowuje salę konsumencką do obsługi gości | Kryteria weryfikacji ustawia salę konsumencką do obsługi gości, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zna system obsługi kelnerskiej | Kryteria weryfikacji obsługuje informatyczny system kelnerski | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zna zasady i metody obsługi gości, | Kryteria weryfikacji wymienia zasady i metody obsługi konsumenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się jest gotów do właściwego postępowania z różnymi klientami | Kryteria weryfikacji omawia zasady właściwego postępowania z różnymi klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umie budować pozytywne relacje z klientami | Kryteria weryfikacji charakteryzuje zasady budowania pozytywnych relacji w konsumentem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera
- Prezencja kelnera
- Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
- Systemy obsługi kelnerskiej
- Metody obsługi (niemiecka, francuska, angielska, rosyjska)
- Ogólne zasady obsługi konsumenta
- Tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca, przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów, realizacja rachunku, pożegnanie gości
- Sprzedaż sugestywna – skuteczne sposoby powiększania rachunku
- Sposoby postępowania z różnymi klientami
- Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
- Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
Szkolenie skierowane jest do osób mających podstawową wiedzę w zakresie obsługi konsumenta oraz chcących podwyższyć swoje kompetencje w tym zakresie. Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, w formie prezentacji i konspektów.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe