Sprzedaż i obsługa dopasowane do Klienta 4.0 – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Sprzedaż i obsługa dopasowane do Klienta 4.0 – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności sprzedażowych i nabyciem dodatkowej wiedzy wynikającej z bieżącej sytuacji rynkowej. Szerokie grono odbiorców obejmuje przede wszystkim handlowców, menedżerów zespołów sprzedażowych oraz właścicieli firm zajmujących się współczesną sprzedażą.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta 4.0. W trakcie zajęć omawiane są nie tylko zagadnienia teoretyczne związane z klientami, ale przede wszystkim bieżące praktyczne aspekty związane z obowiązującymi na rynku trendami. Podczas bloku praktycznego uczestnicy szkolenia nabywają umiejętności z zakresu budowania relacji z klientami 4.0 oraz skutecznego badania ich satysfakcji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta 4.0, przekazanie wiedzy na temat bieżących praktycznych aspektów związanych z obowiązującymi na rynku trendami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia zagadnienia związane ze sprzedażą i obsługą klienta 4.0 oraz bieżącymi praktycznymi aspektami związanymi z obowiązującymi na rynku trendami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przekazanie umiejętności z zakresu budowania relacji z klientami 4.0 oraz skutecznego badania ich satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje narzędzia i metody w zakresie budowania relacji z klientami 4.0 oraz skutecznego badania ich satysfakcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest maksymalizacja wyników sprzedaży produktów i usług skierowanych do segmentu klientów 4.0.oraz budowanie u uczestników postawy proklienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta. Program kompleksowo przygotowuje handlowców do realnego poszerzenia portfolia klientów firmy i budowania z nimi trwałych relacji zapewniających utrzymanie i stałe zwiększanie poziomu sprzedaży.Efekt usługi
Maksymalizacja wyników sprzedaży produktów i usług skierowanych do segmentu klientów 4.0.oraz budowanie u uczestników postawy proklienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta. Uczestnik opracowuje Customer Satisfaction Index.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Opracowanie strategii służącej maksymalizacji sprzedaży i poprawie obsługi dopasowanej do Klienta 4.0.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
- Charakterystyka klienta 4.0.
- Pokolenie Y, czyli milenialsi na rynku – czego oczekują od usługodawców?
- Charakterystyka oczekiwań klientów postCovid.
- Kluczowe różnice pomiędzy pokoleniami klientów.
- Trendy społeczne i technologiczne determinujące sprzedaż i dystrybucję.
- Obowiązujące trendy społeczne i społeczeństwo sieciowe.
- Nowoczesne technologie w sprzedaży i dystrybucji na przykładzie usługi hotelowej.
- Wpływ bieżących trendów na zmiany w sprzedaży i dystrybucji.
- Przeniesienie rynku usług i sprzedaży do sieci.
- Wybrane trendy konsumenckie o znaczącym wpływie na decyzje zakupowe.
- Styl życia klientów
- Wzrosty i spadki sprzedaży poszczególnych grup produktów
- Świadomość konsumenta
- Wzrost cyfryzacji i e-commerce
- Doświadczenie zakupowe
- Budowanie relacji z klientem 4.0.
- Dlaczego warto budować relacje z klientem?
- Narzędzia budowania relacji z klientem 4.0k
- Jak naprawić relację z klientem?
- Zarządzanie klientem 4.0 – emocje, przekonania i wątpliwości klientów
- Narzędzia analizy satysfakcji klienta 4.0.
- Badania jakościowe.
- Badania ilościowe.
- Skuteczna analiza wyników badań – Client Satisfaction Index oraz SERVQUAL
- Jak wyciągać wnioski z wyników analizy badań satysfakcji?
- Model sprzedaży przez doradztwo.
- Na czym polega doradztwo w sprzedaży?
- Doradca klienta – pożądane cechy.
- Jak skutecznie budować model sprzedaży przez doradztwo w swojej firmie?
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Ziobro
Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii. Zrealizował ok. 1000 godzin szkoleniowych, przeszkolił ok. 2500 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - materiały multimedialne ze szkolenia, kwestionariusze, materiały ćwiczeniowe.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników szkolenia: 8 osób.
Szkolenie zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu WEBEX CISCO, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna
2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox
słuchawki lub dobrej jakości głośniki
mikrofon
zalecane: kamera (w przypadku komputerów stacjonarnych)
spokojne miejsce, odizolowane od zewnętrznych czynników rozpraszających