Sprzedaż i dystrybucja w hotelarstwie
Sprzedaż i dystrybucja w hotelarstwie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do obecnych oraz przyszłych pracowników branży hotelarskiej.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do podniesienia kompetencji w zakresie sprzedaży i dystrybucji usług hotelarskich. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają m. in. strategie pozyskiwania i utrzymania klientów oraz dobre praktyki współpracy z pośrednikami. Uczestnicy zostaną przygotowani do posługiwania się narzędziami służącymi do efektywnej komunikacji z potencjalnym klientem, konstruowania polityki cenowej hotelu oraz tworzenia ofert, kontraktów, umów i porozumień cenowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podniesienie kompetencji w zakresie sprzedaży i dystrybucji usług hotelarskich, poznanie strategii pozyskiwania i utrzymania klientów oraz dobrych praktyk współpracy z pośrednikami, przygotowanie do posługiwania się narzędziami służącymi do efektywnej komunikacji z potencjalnym klientem, konstruowanie polityki cenowej hotelu oraz tworzenie ofert, kontraktów, umów i porozumień cenowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia zasady sprzedaży i dystrybucji usług hotelarskich, strategie pozyskiwania i utrzymania klientów oraz dobre praktyki współpracy z pośrednikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się narzędziami służącymi do efektywnej komunikacji z potencjalnym klientem, konstruuje politykę cenową hotelu oraz tworzy oferty, kontrakty, umowy i porozumienia cenowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 minutowych.
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
1. Test ex-ante. Dostosowanie działań sprzedażowych do segmentacji. Strategie pozyskiwania i utrzymania klientów.
2. Proces sprzedaży osobistej – osobowość doradcy, efektywna komunikacja, model sprzedaży przez doradztwo.
3. Prospecting – skuteczne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów.
4. Dobre praktyki współpracy z pośrednikami: ustalanie cen i warunków współpracy; zarządzanie zawartością.
5. Jak zorganizować dział sprzedaży, który odnosi sukcesy?
6. Konstrukcja polityki cenowej hotelu – zasady tworzenia, wykorzystywanie. Monitorowanie konkurencji i dostępne narzędzia raportowe.
7. Tworzenie kontraktów, porozumień cenowych, warunków współpracy.
8. Tworzenie wzorów ofertowych i ofert specjalnych, w tym pakietów konferencyjnych. Test ex-post.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto68,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto68,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały ze szkolenia - prezentacja multimedialna, konspekty
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe