Kurs komputerowy - Grafika dla Social Mediów - podstawy tworzenia grafik - usługa stacjonarna
Kurs komputerowy - Grafika dla Social Mediów - podstawy tworzenia grafik - usługa stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta skierowana jest do osób, które:
- chcą rozpocząć przygodę z Social Mediami,
- rozpoczęły wirtualną przygodę ale nie widzą efektów swojej działalności,
- zajmują się marketingiem i sprzedażą.
Osoby, które wezmą udział w szkoleniu nie muszą wykazywać się znajomością Social Mediów. Usługa jest tak skonstruowana, że każdy niezależnie od posiadanej wiedzi umiejętności nauczy się podstaw programu i sposobów jego wykorzystania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi49
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do projektowania graficznego z wykorzystaniem programu Canva oraz sposobów ich wykorzystania w social mediach.Uczestnicy zdobędną podstawową wiedzę na temat psychologicznych, społecznych i technologicznych aspektów funkcjonowania social mediów; samodzielnie zaprojektują grafiki dla social mediów; wymienią doświadczenia w prowadzeniu social mediów.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedzy:będzie przygotowany do obsługi programu EXCEL, pozna podstawowe formuły oraz ich zastosowanie, znał różne możliwości i zastosowania CANVY, wiedział jak wykorzystać poznane programy do promocji w mediach społecznościowych, znał sposoby na zwiększenie zasięgów, znał zasady bezpiecznego korzystania z komputera i Internetu Umiejętności: tworzył i edytował arkusze kalkulacyjne, zapisywał pliki w różnych formatach, korzystał z odpowiednich narzędzi pomocy w celu zwiększenia wydajności pracy, Kompetencji społecznych: posiadał świadomości dalszego rozwoju i samokształcenia się, organizował czas pracy i współpracował w zespole. | Kryteria weryfikacji Walidacja usługi: w zakresie spełnienia celu edukacyjnego będzie przeprowadzony na początku szkolenia pre-test, a na końcu post-test sprawdzający wiedzę uczestnika. Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia jeżeli uzyska conajmniej 70% pozytywnych odpowiedzi z post-testu oraz będzie uczestniczył w conajmniej 80% zajęć online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 30 godzin dydaktycznych po 45 min.
Metody pracy: wykłady, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Zagadnienia szkolenia:
Pretest | 4 |
1. Pojęcie social mediów | |
2. Dlaczego korzystamy z social mediów? | |
3. Znaczenie grafiki w social mediach. | |
4. Cechy „idealnego” posta – analiza porównawcza przykładów. | |
Blok II Canva - wprowadzenie | |
1. Canva – założenie konta. | 2 |
2. Canva – przegląd podstawowych funkcji. | |
3. Wspólne projektowanie infografiki – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | 1 |
4. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z godzinami otwarcia firmy, | |
5. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z cytatem motywacyjnym. | 1 |
6. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z przykładowym menu restauracji w danym dniu | |
1. Wspólne projektowanie kolażu zdjęć – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | 1 |
Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie kolażu zdjęć z wydarzenia/imprezy (np. festynu lub koncertu). | |
1. Wspólne projektowanie ulotki – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | 1 |
Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie ulotki z informacją o ofercie firmy. | |
Blok III Tworzenie grafiki na potrzeby Social Mediów w oparciu o narzędzia programu Canva | |
1. Identyfikacja marki - znaczenie kolorystyki | 1 |
2. Studium przypadku - analiza wybranych profili z Instagrama i Facebooka | 1 |
3. Wspólne projektowanie animowanego postu – przykład zastosowania omówionych funkcji w praktyce, | 1 |
4. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie postu animowanego przedstawiającego pracowników firmy (minimum 3 slajdy). | |
5. Wspólne projektowanie relacji na Instagram/Facebook – przykład zastosowania omówionych funkcji w praktyce, | 1 |
6. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie relacji z pordróży. | |
7. Wspólne zaprojektowanie animowanego zdjęcia w tle dla Facebooka, | 1 |
8. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie animowanego zdjęcia w tle dla Facebooka. | |
9. Wspólne zaprojektowanie rolki na Instagram – przykład zastosowania omówionych funkcji w praktyce, | 2 |
10. Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie rolki (6-7 sekund) z wybranego wydarzenia. | |
11. Wspólne zaprojektowanie dowolnej grafiki bez użycia szablonów Canva | 1 |
12. Samodzielne zaprojektowanie dowolnej grafiki bez uzycia szablonów Canva | 1 |
Blok IV Logo marki | |
1. Logo marki - funkcje, zasady tworzenia | 1 |
2. Wspólne zaprojektowanie loga marki w oparciu o narzędzia Canva | 2 |
3. Samodzielne zaprojektowanie loga marki w oparciu o narzędzia Canva | |
3. Narzędzia AI pomocne przy projektowaniu loga | 1 |
Blok V Przyszłość Social Mediów - najnowsze trendy i kierunki rozwoju | |
1. TikTok – złodziej czasu czy przyszłość social mediów? | 2 |
2. Nowe funkcje YouTube – czy zastąpi Facebooka i Instagrama? | |
3. Meta Verse - kierunki rozwoju i zagrożenia | |
Blok VI Podsumowanie kursu | |
1. Pomysły na treści do Social Mediów | 1 |
2. Samodzielne wykonanie identyfikacji marki, loga i 3 wybranych grafik na potrzeby Social Mediów | 3 |
3. Posttest i zakończenie | 1 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto71,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto71,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bucewicz
Ponad 17-letnie doświadczenie w edukacji formalnej. Wieloletni szkoleniowiec i doradca.
Doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach. Posiada wiedzę i doświadczenie ze znajomości przepisów Funduszy Unii Europejskiej.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, w szczególności związanych z obsługą klienta, komunikacją, IT, budowaniem zespołów, jak i szkoleniach kadry menedżerskiej. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, asertywność, motywowanie, autoprezentacja, redagowanie pism, profesjonalny sekretariat oraz przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej. Doradza firmom i indywidualnym przedsiębiorcom w tworzeniu biznesplanu.
Mgr politologii i nauk filozoficzno-społecznych w WSP w Olsztynie. Doradca zawodowy. Podyplomowe studia z zakresu przedsiębiorczości.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają po zajęciach materiały (skrypt) ze szkolenia wraz z ćwiczeniami w postaci papierowej.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy będą mieli dostęp do komputera. Każdy uczestnik powinnien mieć założoną skrzynkę email. Podczas szkolenia uczestnik założy bezpłatne konto na platformie Canva.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi